Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Blog Corporatiu

Continguts
Moltes persones saben que és un Blog , però veritablement saben en què consisteix un Blog Corporatiu que és una de les variants més importants per a una institució, ja que ajuda en gran mesura en el posicionament SEO. En aquest Post parlarem sobretot que necessites per començar un  Blog i quins són els beneficis més importants per crear un blog optimitzat per a la teva empresa.

avantatges del blog corporatiu en el posicionament SEO

Avui dia són moltes les web's que dissenyen les seves pàgines amb poc contingut per oferir un disseny net i clar. No obstant això, estem perdent una oportunitat de donar més detalls als usuaris sobre els nostres serveis. La incorporació d'un blog corporatiu a la web comporta un gran nombre de beneficis per al posicionament Seo, ja que ens permet generar continguts de forma organitzada. Amb la creació de continguts estaríem oferint informació als usuaris sobre les activitats i serveis de l'empresa i alhora ens permetria incloure paraules clau en els nostres textos que després puguin rastrejar i interpretar els principals robots d'indexació de pàgines web. De la mateixa manera, podrem fer-lo servir per crear promocions o difondre continguts relacionats amb les activitats de la nostra empresa.

A continuació, es detallen algunes de les avantatges que comporta la incorporació d'un blog a la nostra web d´empresa.

Què és el Blog Corporatiu i per què és important?

És el procés de redactar i optimitzar un contingut rellevant tant per a l'usuari com per a Google. Això és important perquè si ets capaç de posicionar-te usant paraules clau o keywords, això ajudarà i atraurà un trànsit segmentat, i gràcies a això el teu contingut estarà ben posicionat als resultats de Google. Aquí us deixem uns consells a tenir en compte al teu blog:
  • utilitza paraules clau adequades al teu contingut, és a dir, fes un estudi sobre paraules clau, i analitza el que la gent escriu per buscar un contingut en concret, per exemple: una serralleria que vulgui posicionar-se amb la keyword «serraller» pot ser que ho tingui complicat perquè hi haurà molta competència, però pot buscar altres opcions com «serraller 24h». Pots fer servir investigació de paraules clau o keywords Explorer, per trobar les paraules clau.
  • Avalua la intenció de cerca dels usuaris, per saber que busquen i que volen trobar, perquè és possible que busquin una cosa en concret per informar-se d'alguna cosa, però n'hi haurà d'altres que a part busquin informar-se d'un producte i comprar, tot això dependrà del sector del qual es parli, serveis, productes etc…
  • Oferir continguts actualitzats: Els cercadors tenen molt en compte que les pàgines siguin dinàmiques i actualitzin freqüentment els seus continguts per la qual cosa realitzar publicacions de nous continguts al blog ajuden a automatitzar aquesta tasca. L'ús de contingut al nostre blog té principalment 2 funcions, oferir continguts d'utilitat a l'usuari i incloure keywords a l'índex de Google per les que vulguem posicionar.

Pàgines de destinació optimitzades

Algunes de les tasques més freqüents en l'optimització de les pàgines de la nostra web resulten molt més àgils mitjançant l'ús d'un blog. Treballs com posar-li un títol que contingui la paraula clau principal, que l'adreça web també ha de contenir paraula clau, que tingui enllaços interns amb textos rellevants cap a les pàgines, encapçalats…etc. Aquests requisits per al posicionament Seo són més difícils dimplementar quan estem limitats a les pàgines de descripció de la nostra empresa. Aquestes pàgines tenen la comesa de mostrar un contingut atractiu sense avorrir lusuari pel que el blog ofereix la possibilitat d'estendre't en el nombre de paraules, optimitzar la URL, enllaçar internament a pàgines de més interès…etc.

continguts-blog-corporatiu

Atreure trànsit web de qualitat

Amb la creació de continguts propis de qualitat tenim l'oportunitat que altres llocs ens enllacin, atraient usuaris a la nostra web procedents d'altres llocs web (tràfic de referència) mitjançant la publicació d'articles interessants al blog corporatiu.

Augment del temps a la web

A la majoria de cercadors utilitzats a la web no els agrada que quan un usuari entra en una web a través d'una cerca torni ràpidament al cercador ja que els cercadors interpreten que a l'usuari no li ha agradat el contingut d'aquest resultat de cerca restant rellevància a la nostra web i per tant, perdent posicionament. Creant contingut de qualitat augmentem les possibilitats que l'usuari romangui més temps a la nostra web i reduïm el percentatge de rebot.

Enllaçat de continguts interns

Els enllaços interns serveixen per augmentar el rastreig i la rellevància de determinats continguts dins del nostre lloc web, de manera que des d'un article amb molt de trànsit, puguem portar l'usuari a altres pàgines de negoci. Gràcies a aquesta tècnica, podem enviar enllaços a altres continguts o serveis de la web des de pàgines que tinguin trànsit considerable.

Un blog també ens ajuda a crear una arquitectura dels continguts fomentant una lectura progressiva per part de l'usuari i una millor traça de la nostra web per part dels principals motors de cerca.

Aconseguir enllaços de qualitat

Un dels majors reptes en el posicionament Seo és aconseguir que altres webs de qualitat enllacin als teus continguts. Això aporta més autoritat a la nostra web pel que guanyem rellevància per als cercadors. Els enllaços a recursos dinterès per a lusuari (ex. una guia de compra) són continguts ben valorats per cercadors.

Activitat a les xarxes socials

gràcies al blog corporatiu podem compartir els nostres continguts a les xarxes socials de forma periòdica i pot resultar una bona estratègia per atraure usuaris a la nostra web. A més, la interacció a xarxes socials és un indicador de rellevància per als llocs web.

Beneficis d'un blog corporatiu

  1. Notorietat de marca. Major autoritat i rellevància de cara als nostres clients.
  2. Llançaments d´esdeveniments, ofertes o serveis.
  3. Facilita la comunicació entre el client i l'empresa.
  4. Obtenir contactes i subscriptors.
  5. Alt potencial de conversió dusuaris a clients.

Publicar continguts a blog corporatiu

Si el lloc web està orientat als serveis, ens veurem limitats a la quantitat de contingut creat en benefici de la qualitat d'aquest. Aquests continguts han de ser aportats des de lexperiència professional i redactar contingut dun tema que es domina, en cas contrari, donarem la sensació de poca professionalitat. L'ús del blog es presenta com una oportunitat excel·lent per generar i gestionar els continguts que volem oferir a lusuari.

calendari-blog

Finalment, organitza les teves publicacions. Tracta de publicar, almenys, un post per setmana i controla la temàtica i paraules clau que estiguis treballant.

Títol
Blog Corporatiu
Nom de l'article
Blog Corporatiu
Descripció
La incorporació d'un blog corporatiu a la web comporta un gran nombre de beneficis per al posicionament Seo, ja que ens permet generar continguts de forma organitzada.
Autor
Publicat per
Millennials Consulting SL
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO