Integrem al teu telèfon VoIP Zoho CRM
PARTNERS RECOMANATS
Com es poden beneficiar les empreses?
En poques paraules, aquesta aplicació l'ajuda a administrar i rastrejar les trucades entrants i sortints d'una manera molt eficient i intel·ligent, i en última instància, augmenta la productivitat quan parla amb prospectes (o quan informa els seus companys de treball), cosa que us permet centrar-vos més en tancar tractes i gastar menys. temps de presentació dinformes.
El que aquesta aplicació et permet fer:
- Enregistrar i transcriure trucades : gravació voluntària il·limitada i transcripció de veu a text d'acord amb les regulacions de GDPR
- Etiquetar i marcar trucades : useu paraules clau per etiquetar trucades importants i organitzar clarament les vostres dades de trucades, a més de trobar i tornar a visitar trucades importants amb una sola bandera
- Prengui notes : converteixi el seu discurs directament en text per conveniència sobre la marxa
- Comparteixi trucades i notes : crea grups i comparteixi els detalls de trucades i les notes amb els col·legues per portar la col·laboració a la seva activitat de trucades
- Busqueu a totes les vostres dades de trucades : busqueu sense esforç totes les vostres trucades, contactes, notes i recordatoris en tots els dispositius
- Sincronitzeu les dades de trucades amb la vostra CRM : sincronització en temps real amb líders de la indústria com Zoho (Salesforce i Microsoft Dynamics properament)
- Analitzeu les trucades: aprofiteu un panell danàlisi de trucades personalitzat per veure informació detallada i millorar el seu flux de treball, sense cost addicional.
Si voleu obtenir més informació, què us sembla programar una trucada per discutir més endavant aquesta setmana o la propera?
Posa't a Contacte amb Nosaltres i definim les teves necessitats
Zoho CRM
Escriptori Zoho
Per a ningú és un secret que amb l'arribada del Internet el món va canviar radicalment. I és que aquesta eina ha estat de gran utilitat en moltes àrees, principalment a les telecomunicacions, on avui dia la distància no és un impediment perquè les persones puguin estar connectades. N'és una prova el sistema de trucades de veu sobre protocol d'internet o per les sigles en anglès VoIP. Aquest, permet que les persones puguin fer trucades utilitzant l'internet. Aclarir que VoIP i telefonia IP no és el mateix.
Què és el VoIP?
VoIP se li crida a la tecnologia que permet fer-ne una trucada a través d'internet. La comunicació es dóna de manera verbal, de la mateixa manera que es fa mitjançant un mòbil. No obstant això, en aquesta tecnologia la veu viatja a través d'internet, i aquesta, és digitalitzada perquè arribi a la destinació desitjada. Així és com treballa VoIP.
Aquesta tecnologia obre noves possibilitats en el desenvolupament de les comunicacions, fent que el contacte entre les persones sigui més senzill i econòmic, independentment d'on es trobin.
Per què utilitzar VoIP?
Des de sempre la transmissió de veu i la de dades s'han manejat per separat. L'arribada d'aquesta nova tecnologia IP aconsegueix unir tots dos aspectes.
Anteriorment les comunicacions per IP es consideraven de molt baixa qualitat, però amb l'augment exponencial de les connexions a banda ampla, aquesta tecnologia va ser en ascens, aconseguint estabilitzar-se i millorar la qualitat en la transmissió al punt de considerar-la millor que la telefonia convencional.
A causa d'això, l'expansió de la telefonia IP és un fet que a poc a poc està guanyant terreny, ocasionant un canvi enorme a les comunicacions.
Diverses empreses líders en desenvolupar programes i sistema de comunicacions, estan promovent l'avenç de la tecnologia, algunes són:
- Xarxes de Nortel
- Cisco VoIP
- Avaya
- Alcatel
- Matra
- Samsung
- LG
Tot això sembla indicar que en un futur no gaire llunyà la tecnologia VoIP es convertirà en el principal mitjà de comunicació, aconseguint desplaçar les línies telefòniques convencionals. Això es pot entendre millor coneixent les avantatges que ofereix la telefonia IP.
VoIP avantatges de la telefonia IP
Aquesta tecnologia promet dominar el mercat de les comunicacions pels avantatges que proporcionen. Per aquest motiu, convé conèixer els beneficis del sistema VoIP davant la telefonia habitual.
baix cost
Aquest és lavantatge més rellevant, ja que una trucada realitzada a través de la tecnologia VoIP, és molt més econòmica que una trucada realitzada amb telefonia convencional.
La telefonia habitual, estableix costos fixos pels seus serveis, independentment que els facis servir o no. En canvi, la telefonia IP no estableix aquest tipus de costos, però amb un pla específic, economitzes fins a un 50% del valor de les trucades internacionals i nacionals.
La raó per la qual és més econòmica és perquè la transmissió de veu i de dades es fa a través d'una mateixa línia.
Les trucades que es facin dins d'una mateixa xarxa no tenen cap tipus de cost. Cal esperar que un dels primers àmbits per implementar de ple la VoIP sigui l'àmbit empresarial, sobretot quan es manegen sucursals. La tecnologia VoIP permet que la comunicació entre departaments, a més de ser eficaç i segura, sigui gratuïta.
Integra serveis VoIP de valor agregat
Per la seva banda, la telefonia IP ofereix diversos serveis gratuïts que són facturats a la convencional, aquests són alguns:
- Repetir trucada.
- Servei de trucades en espera.
- Tornar trucada.
- Trucada de 3 línies.
- Identificació de trucades.
- Correu de veu.
- Servei de transferència de trucades.
No només els usuaris perceben la avantatge econòmic de la telefonia IP. Els proveïdors també perceben fins a un 30% menys el cost dels equips d'instal·lació d'aquesta tecnologia, en comparació amb instal·lacions convencionals.
Trucades VoIP des de qualsevol lloc
Més enllà de com és d'econòmic utilitzar aquesta telefonia, una de les característiques ressaltants és que on sigui que hi hagi connexió a internet, pots fer ús d'aquesta tecnologia. Internet és el mitjà pel qual es transmet la informació dels telèfons IP.
Encara que aquest avantatge abasta qualsevol persona, convé més als que acostumen a viatjar molt, ja que només necessita portar la seva persona telèfon IP i mantenir accés constant amb la seva proveïdor de serveis. A més, els serveis VoIP tarifa plana, es mantenen dins dels mateixos paràmetres.
Mitjà de comunicació més eficient
La tecnologia VoIP és un mitjà de comunicació que té diverses funcionalitats de gran ajuda en qualsevol àmbit, però especialment en l'aspecte laboral. Entre les seves capacitats hi ha la d'oferir un report de trucades en temps real, cosa que permet als usuaris portar un millor control sobre les comunicacions.
De la mateixa manera, aquest sistema té un mètode electrònic pel qual controla el flux de les trucades. Aquest fa la funció de central telefònica IP i transfereix les trucades entrants millorant els temps de treball.
Una altra característica que ofereix aquest sistema és que els usuaris que reben trucades IP a la vostra oficina, pugueu transferir-la directament al mòbil de l'usuari. D'aquesta manera, obtenim una millor distribució del temps, aconseguint abastar els espais on la persona està fora del lloc de treball.
De la mateixa manera, es pot establir la comunicació entre diferents dispositius, alguns dels quals es poden ser:
- Sense fils especials.
- Telèfons mòbils.
- PDA's
Encara que aquesta tecnologia ofereix diversos beneficis a persones particulars, els sistemes VoIP empresa, a més de reduir costos augmentessin l'efectivitat en la comunicació dins de la seva empresa.
VoIP, la telefonia d'Internet
Com que aquest sistema de comunicació es basa en la transmissió d'informació a través de l'Internet, es pot utilitzar sense fils. Això constitueix una disminució important en el cablejat. VoIP, la telefonia d'Internet
Per la seva banda, la manera com funcionen les trucades de veu sobre IP fa que disminueixi al mínim el manteniment de les línies. La infraestructura no seria un problema, ja que no es requereix grans equips per a la seva operativitat.
vídeo trucades
Aquesta tecnologia permet que no només la veu viatgi a través d'una trucada VoIP, doncs també es poden realitzar vídeo trucades sense cost addicional.
Desavantatges VoIP
Tot i tots els grans beneficis que ofereix sistema VoIP, ha trigat a posar-se en pràctica a causa de problemes suscitats per les limitacions tecnològiques.
Cal banda ampla
Per a les comunicacions VoIP, lample de banda necessari és alt i encara hi ha moltes llars amb problemes de connectivitat a internet. Això limita considerablement les comunicacions d'aquest sistema. A mesura que passi el temps, els avenços tecnològics permetran superar aquest problema.
Complicacions per trucar al servei d'emergència
Amb l' tecnologia VoIP, trucar al 911 es converteix en una veritable odissea. La tecnologia convencional aconseguia associar un número de telèfon a una àrea geogràfica.
Actualment, no s'ha aconseguit associar una adreça IP a una àrea geogràfica, ja que cada regió té un nombre d'emergències en particular. S'espera que en un futur es pugui utilitzar localització geogràfica a la configuració corresponent a la tecnologia VoIP.
Equip d´alta capacitat
A l'hora que estiguis fent una trucada VoIP, i executis un programa que manegi tota la capacitat del dispositiu, la qualitat de la transmissió per VoIP es veurà afectada.
És aquesta la raó per la qual es demana en molts casos que de fer ús de la tecnologia IP s'utilitzi un dispositiu d'alt rendiment i amb una configuració VoIP adequada.
La qualitat depèn de la connectivitat
Considerant que la veu viatja a través d'una mateixa xarxa de dades, és important fer èmfasi que l'estabilitat a les comunicacions per VoIP dependrà de la qualitat de connexió de dades que es disposi.
De no complir com a requisit una connectivitat prou òptima per a una comunicació VoIP, poden ocórrer els següents problemes:
- Pèrdua de dades dels paquets de veu.
- Una conversa completament distorsionada.
- Temps de resposta ineficient.
- Es talla la comunicació.
No obstant això, els avenços tecnològics en aquesta àrea són enormes, per la qual cosa en un futur no gaire llunyà, aquest problema no tindrà grans repercussions.
Infecció per programes maliciosos
És un fet que els atacs cibernètics seran un problema enorme davant l'operativitat d'aquest mitjà de comunicació. Com Internet segueix sent el principal mitjà per establir aquest sistema comunicatiu, hi ha la gran possibilitat que pugui veure's afectat davant la presència de virus o piratejos.
Tot i això, els creadors d'aquest nou sistema, treballen àrduament en la solució d'aquest tipus de problemes.
Connexió elèctrica
Les persones estaven acostumades que la telefonia convencional es mantingués operant amb un tall elèctric. Aquest és un aspecte incòmode ja que, les trucades per internet necessiten una connexió elèctrica per al funcionament dels equips.
Com funciona el VoIP?
Tingueu en compte que la telefonia convencional transmet la veu de forma analògica en forma d'ones de ràdio. Aquesta comunicació es manté en tot moment des que sestableix el contacte dun punt a un altre.
En el cas de la telefonia IP, la veu està digitalitzada en paquet de dades, donant-li una codificació en binari els quals són enviats per la xarxa. En arribar a la destinació, la veu ip es descodifica i es torna analògica novament.
Aquests paquets de dades s'envien quan es duu a terme la comunicació. Això vol dir que s'eliminen els buits produïts en una conversa habitual.
La tecnologia VoIP permet la comunicació amb qualsevol persona fins i tot si disposa d'un telèfon fix o mòbil. Això, moltes vegades queda a elecció del proveïdor de servei de VoIP.
Aquesta tecnologia també permet fer trucades des d'un telèfon convencional. En aquest cas cal fer la intervenció d'un adaptador (ATA) que fa la funció de transformar la veu d'analògica a digital. D'altra banda, alguns serveis VoIP permeten que en la comunicació hi intervingui un ordinador. En aquests casos cal un programari especial que faci la funció del (ATA).
VoIP vs. Telefonia convencional
Per entendre millor el funcionament de la tecnologia VoIP, cal conèixer el procés d'una trucada, tant a la telefonia convencional com per IP.
Procés d'una trucada al sistema convencional
Una persona que rep o fa una crida a raves del sistema de comunicació habitual ha de passar pels passos següents:
- Aixeca el telèfon: el to que se sent deixa saber que hi ha connexió amb el proveïdor de servei de telefonia local.
- Marca el número de telèfon al qual es trucarà.
- Transmissió de la anomenada: el switch és el commutador responsable d'analitzar el número marcat i buscar a la central telefònica quina és la destinació del número marcat.
- Connexió entre dues línies: a la centraleta telefònica intervenen més commutadors que aconsegueixen establir una connexió entre el telèfon que realitza la trucada i el que la rep.
- notificació: qui rep la trucada escoltarà sonar el telèfon i ha de respondre la trucada:
- circuit obert: a l'instant que la persona qui rep la trucada aixeca la botzina del telèfon s'estableix un circuit entre tots dos telèfons.
- S'estableix la comunicació entre les dues persones.
- Cuelga el telèfon: en finalitzar la comunicació ambdues persones tanquen el circuit penjant el telèfon, alliberant així la línia.
Cal ressaltar que des del moment que el circuit s'obre la transmissió d'informació és constant.
Procés d'una trucada al sistema VoIP
En aquest exemple s'explicarà el procés d'una trucada entre dues persones amb telèfons convencionals i connexió mitjançant el vostre proveïdor de VoIP.
Cal que tots dos telèfons estiguin connectats a un adaptador que transforma la veu d'analògica a digital, ATA.
- Aixeca el telèfon: l'adaptador ATA rep el senyal del telèfon.
- Notificació de connexió a internet: quan l'ATA rep el senyal del telèfon, emet un to que confirma la connexió a Internet.
- Marca el número de telèfon destinació.
- Codificació del nombre: el número de telèfon és rebut per l'ATA i aquest el transforma en digital i l'envia al vostre proveïdor de VoIP.
- Validació del format: el proveïdor ha de verificar que el número té el format adequat.
- Adreça IP del número: el proveïdor verifica quina és la destinació d'aquest número i el converteix en una adreça IP.
- Connexió de la trucada: el proveïdor estableix la connexió dels dos adaptadors i envia una ordre perquè el telèfon de destinació soni oa una centraleta VoIP. Aquestes centraletes poden suportar moltes línies VoIP.
- Sistema de dos canals: quan la persona que rep la trucada, sestableix la connexió i comunicació entre ordinadors.
- Transmissió simultània: mentre sestableix la comunicació ambdós sistemes estan rebent i enviant paquets entre si.
- Tancament del circuit: en finalitzar la comunicació es tanca el circuit. En aquest moment, l'ATA informa al proveïdor que la trucada va ser finalitzada.
Durant la conversa, les veus són digitalitzades i transformades en dades que viatgen a la mateixa línia d'Internet. La transmissió d'aquesta informació s'ha de fer dins del mateix protocol, altrament no hi hauria comunicació.
Per què la telefonia IP és més barata?
En una trucada amb telefonia convencional, intervenen diverses centrals telefòniques. Aquestes es troben connectades mitjançant gran quantitat de cablatge de fibra òptica i involucren satèl·lits de telecomunicació.
Tot això suposa una enorme inversió per crear i mantenir tota aquesta infraestructura. En trucades de llarga distància, el cost és més gran ja que intervenen més recursos per establir la comunicació.
A més, la majoria del temps en aquesta conversa és temps mort, temps en què les persones no parlen.
La telefonia IP elimina aquests temps morts, ja que les dades que es transmet són els paquets de veu. Mentre la persona no està parlant no hi ha transferència de dades. No requereix una complexa infraestructura, la connexió és més directa i en ser sense fils no necessita inversió en cablejat.
Intercanvi de paquets a la telefonia IP
Quan s'estableix una trucada per internet, la veu viatja en paquets de dades. Lordinador digitalitza i secciona la informació en paquets de dades que són enviats a lordinador receptora. Aquesta darrera rep aquestes dades, la codifica i l'ordena a l'estat en què van ser enviats.
Aquestes dades van viatjar per internet i podrien haver pres camins independents, per evitar rutes cogestionades i transmetre més ràpid.
Procés d'una trucada al sistema convencional
Una persona que rep o fa una crida a raves del sistema de comunicació habitual ha de passar pels passos següents:
- Aixeca el telèfon: el to que se sent deixa saber que hi ha connexió amb el proveïdor de servei de telefonia local.
- Marca el número de telèfon al qual es trucarà.
- Transmissió de la anomenada: el switch és el commutador responsable d'analitzar el número marcat i buscar a la central telefònica quina és la destinació del número marcat.
- Connexió entre dues línies: a la centraleta telefònica intervenen més commutadors que aconsegueixen establir una connexió entre el telèfon que realitza la trucada i el que la rep.
- notificació: qui rep la trucada escoltarà sonar el telèfon i ha de respondre la trucada:
- circuit obert: a l'instant que la persona qui rep la trucada aixeca la botzina del telèfon s'estableix un circuit entre tots dos telèfons.
- S'estableix la comunicació entre les dues persones.
- Cuelga el telèfon: en finalitzar la comunicació ambdues persones tanquen el circuit penjant el telèfon, alliberant així la línia.
Tipus de comunicació a la telefonia IP
Les trucades fetes a través de la xarxa de comunicacions VoIP poden ser de diferents maneres.
Analog Telephone Adaptor (ATA)
Aquest és un dispositiu que permet que la comunicació IP es pugui efectuar als dispositius telefònics convencionals. Les dades emeses pel telèfon tradicional són digitalitzades per aquest aparell i enviades a la xarxa. La seva funció principal és convertir la informació d'analògic a digital.
Avui dia aquest tipus de dispositiu ja ve configurat de manera que només necessiten ser instal·lats sense cap més preocupació.
Posa't a Contacte amb Nosaltres i definim les teves necessitats
Telèfons VoIP (hardphones)
Tenen la mateixa aparença dun telèfon convencional, però el connector daquest dispositiu és molt diferent. En lloc de RJ11 per connectar el cable telefònic, ve amb un port RJ45 per a la connexió amb el router.
Aquest tipus de telèfons vénen equipats per establir la comunicació de les trucades VoIP. S'estima que en un futur els mòbils ofereixin connexió Wifi a telèfons IP i puguin comunicar-se amb aquesta tecnologia.
VoIP per a Pc
Les trucades VoIP es poden fer entre ordinadors sempre que tinguis:
- Micròfon.
- Altaveus.
- Targeta de so.
- Connexió a internet a banda ampla.
En aquest tipus de comunicació no hi ha càrrecs per les trucades VoIP realitzades, només per la connexió a internet utilitzada.
Cal destacar que l'ordinador necessita un programa que permeti la conversió analògica a digital. Això ho aconsegueixes amb un programari que pots descarregar fàcilment a internet.
Hi ha diferents programes gratuïts per a aquesta conversió. No obstant això, la qualitat de so pot ser una variant en comparació amb programari de pagament.
Recomanacions
3CX és un programari perquè les empreses puguin trucar mitjançant telefonia VoIP IP a baix cost. Permet comunicació a altres països i funciona com a central telefònica ip oferint diverses funcionalitats. L'usuari podrà administrar aquestes funcionalitats segons les necessitats.
Aquest programa pot ser utilitzat en empreses per la fàcil adaptabilitat. A més, permet millorar la productivitat a l'àmbit laboral de tots els treballadors.
NECESSITES SABER MÉS?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Carla Inagaki18. Setembre, 2024.Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Nat Llogaret10. Agost, 2024.Damián és un excel·lent consultor, molt professional, ens ha fet un treball super precís amb una sèrie de problemàtiques que teníem a Zoho CRM i Campaigns. A més, en temps record! Destaco sobretot la seva versatilitat en el coneixement de les eines de Zoho i en el codi Deluge. Gràcies, Damià.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Félix Arroyo9. Agost, 2024.Fernanda ha mostrat una actitud excel·lent, i molt bona disposició per adaptar-se a les nostres necessitats i solucionar els nostres dubtes i problemes actuals, plantejant una implementació amb una planificació ordenada i eficientTrustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Marta Reshaidat Gianonatti9. Agost, 2024.Un plaer treballar amb Fernanda. Ens ha guiat, assessorat i recomanat els millors passos per programar el nostre CRM amb ZoHo. Sempre disponible i cooperant amb tots els dubtes i sol·licituds.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Mercedes Higueras Gomez6. Agost, 2024.Grans professionals, molt atents i ens han assessorat perfectament cobrint una necessitat que teníem. Mil Gràcies!!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Lleó5. Agost, 2024.Molt bona experiència. Em van ajudar i es van posar a disposició per resoldre qualsevol dubte o problema 24/7. Un plaer treballar amb ells.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.NURIA FOREMAN2. Agost, 2024.Són super professionals i estem encantats amb els serveis prestats. Recomanables 100%. Excel·lent treball.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Claudia Ferrer23. Juliol, 2024.Hem treballat amb ells per a la nostra pàgina web amb el kit digital i estem molt contents. Gràcies per tot!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.J Guerrer4. Juliol, 2024.Vaig tenir una excel·lent experiència treballant amb Millenials per a la implementació de Zoho CRM a la meva empresa. Des del primer contacte, l'equip va demostrar un coneixement profund del sistema i una gran disposició per adaptar l'eina a les nostres necessitats específiques. La fase de planificació va ser exhaustiva i ben estructurada, cosa que va facilitar una implementació fluida i sense contratemps. Vaig apreciar particularment el seu enfocament personalitzat i la seva capacitat per resoldre problemes de manera ràpida i efectiva. El suport postimplementació també ha estat excepcional. Sempre estan disponibles per respondre preguntes i proporcionar assistència addicional quan cal. Gràcies a Millenials, ara tenim un sistema CRM robust i eficient que ha millorat significativament la nostra gestió de clients i processos interns. Recomano encaridament a Millenials per a qualsevol empresa que busqui una implementació professional i sense problemes de Zoho CRM.
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.