ANALÍTICA DE NEGOCI
CLIENTS
Analitzar els clients «Buyer persona» d'una empresa, compres, repeticions i forma d'arribar-hi.
És molt important saber quina és la tipologia de clients del teu negoci.
web
El comportament del client en línia és una clau d'èxit per a la venda
Anàlisi SEO de la competència i del mercat per posicionar-te en llocs que atrauen trànsit i vendes a la teva web.
Financera
Una estratègia comercial és analitzar les ràtios principals de l'empresa per detectar problemes.
- Índexs de liquiditat
- Índexs de solvència
- Índexs de gestió
- Índexs dactivitat
Extreure dades
Guardar, emmagatzemar i estructurar les dades que recull el negoci a través de factures, targetes de visita, documents, recepció, clients, empleats, maquinària... etc.
Captar dades
Obtindrem les dades de la teva empresa mitjançant sensors i sistemes automàtics. En Millennials Consulting, analitzem quines dades són interessants per al teu negoci i no estàs implementant a la teva estratègia. Exemple "data d'aniversari de clients".
Informe FinanZAS
Consultem informes financers i compres de bases de dades. A través d'aquest servei us oferim prospeccions de mercat, analitzem tots els vostres clients potencials i us dissenyem un pla comercial i d'acció per a la captació dels vostres clients.
Què és Business Intelligence?
En espanyol significa intel·ligència empresarial i es refereix a l'ús de dades, eines i mètodes que hem d'aplicar a la nostra companyia. Això ens ajudarà a un bon creixement i desenvolupament al món empresarial i també a facilitar-nos al moment de prendre una decisió favorable. A més de crear un coneixement que ens permeti agilitzar els procediments que es duen a terme a la nostra empresa.
Actualment, gràcies a la tecnologia, a poc a poc sorgeixen nous conceptes per a la vida diària d'una empresa. En aquest cas explicarem un dels conceptes que més està fent parlar, i és que Què és el Business Intelligence?. Si tens una empresa o estàs interessat a fer-ho, per progressar al teu negoci us recomanem l'ús d'aquest concepte.
Molts negocis i companyies han descobert que aplicant aquest mètode de treball es pot arribar a una bona optimització de processos. A més de fer reports bons i dolents a través de les seves pròpies dades històriques. Aquest article explicarà detalladament Què és?Per a què serveix el Business Intelligence? Com implementar-ho a la meva empresa?
Amb el Business Intelligence es treballen les dades de l'empresa extraient-les, netejant-les i carregant-les en una base de dades buida, atès que utilitzem grans quantitats de dades, eines com Google Analytics ens poden ajudar amb aquest procés. En aquesta base de dades es col·leccionen les diferents dades de producció en diferents àrees de treball. En fer això tindrem una millor presa de decisions finals i sutilitzen per fer els informes. Amb aquests informes sabrem els avantatges i errors que hi ha a la nostra empresa.
Els informes o reports ajuden a recol·lectar i brindar tota la informació de les dades de producció obtingudes. En posar això en pràctica sovint podrem observar l'augment i el decreixement de les accions a l'empresa. Així com també la producció a la mateixa. En cas que aquestes 2 observacions siguin baixes, aplicant el Business Intelligence podrem veure específicament que fallem.
Per què serveix la Intel·ligència de Negoci?
a Intel·ligència de Negoci s'utilitza perquè la nostra empresa creixi de manera eficaç i aporti un resultat òptim i de qualitat. Aquesta eina estratègica és considerada una de les millors gràcies a la gran quantitat d'informació que se'n recol·lecta. Fent ús de l'estratègia de Business Intelligence la nostra empresa farà un salt de qualitat i ens permetrà ser més competitius i avançar la nostra competència.
A part de aportar coneixement de la situació actual del teu negoci, també tindrem una projecció a futur fent-lo davant de possibles errors i errors que es puguin presentar. Les planificacions i el control financer no serà un problema amb el mètode d'intel·ligència empresarial.
Amb aquesta gran eina de negoci es poden observar les següents característiques i avantatges:
- Portar a l'empresa o negoci a una bona presa de decisions finals
- Crear pressupostos d'una manera més senzilla i eficaç
- Garanteix l'accés a la informació a través de les dades obtingudes
- Crea un bon suport a l'hora de seleccionar les dades que desitgem
- Obtenir independència i coneixement als usuaris que l'apliquin
- Facilita la presa de decisions del nostre negoci o empresa
- Optimitzar el màxim possible tot procediment de la nostra empresa
- Poder conèixer la nostra empresa a fons per saber les seves imperfeccions més ràpid.
Com implementar aquesta estratègia a la teva empresa?
L'eina que recomanem des de Millennials Consulting es Zoho ONE, aquesta aplicació de et permetrà extreure totes les dades de la teva empresa, aquesta aplicació t'ofereix diferents funcionalitats que et permetrà obtenir totes les dades de la teva empresa, despeses, ingressos, processos, inventari, automatitzacions, mesura del treball dels empleats, rendiment, projecció de l'empresa, èxit d'objectius, terminis… etc.
Un cop recopilades totes les dades, utilitzarem una eina anomenada Google Analytics, la qual permetrà analitzar el comportament de la vostra empresa detectant els seus punts febles i ineficiències per poder corregir-les i ser més productiva de manera senzilla i sense complicacions.
L'automatització de processos ha arribat per quedar-s'hi. Cada vegada més empreses s'adonen del potencial de les eines com Zoho One. L'automatització del teu negoci i ser visible a internet afavorirà les empreses per tenir èxit, ser més competitives i adaptar-se als nous temps.
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
Seguretat que té per defecte Google Workspace
Descobreix com aquesta suite al núvol prioritza la protecció de dades en un entorn digital en constant canvi.
Seguiment GCLID entre Pàgines i CRM
Poder tenir traçabilitat de les nostres conversions ja és possible amb GCLID de Zoho CRM.
Per què estudiar màrqueting digital?
Alguna vegada t'has preguntat la importància del màrqueting digital i per què estudiar Màrqueting Digital? Ja que en aquesta nova era..
Analista SEO: funcions i com ajuda el teu negoci
Vols conèixer tot allò relacionat amb un analista SEO?
LES NOSTRES SEUS
Madrid
Carrer Basílic, 15-17 1r Esq. 28020
Novelda - Alacant
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Jalisco - Mèxic
C. Independència 329, 45100
NECESSITES SABER MÉS?
DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA
Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.
No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.
La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.
La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.
Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.
La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals .
EL NOSTRE EQUIP
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
I. Bernardini
Especialista ERP
Dpt. ERP
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
J. Àlber
consultor
Dpto. Operacions
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
A. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
À. Poveda
consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
A. Vallejo
Consultora, implantadora
D. Tomàs
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
J. García
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
A. Martínez
Especialista en Subvencions
X. Agut
Consultor Web
F. López
Especialista legal
M. Hernández
RR.PP
I. Fernández
Especialista en ADS
I. Riolobos
consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
consultor
Dpto. Qualitat
N. Taula
Consultora i implantadora
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
I. Puche
Consultor i implantador
O. Muñoz
Consultor i implantador
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions