Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

ZOHO DESK

Gestió de Suport

QUÈ ÉS ZOHO DESK?

Escriptori Zoho és una poderosa eina centrada en el servei d'atenció al client. D'una manera eficient i eficaç et permet organitzar els teus empleats, donar més satisfacció al client i automàticament obtenir i emmagatzemar dades vitals per al teu negoci.

PREUS I TARIFES

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE ZOHO DESK AMB AQUEST FORMULARI

FUNCIONS PRINCIPALS DE ZOHO DESK

Per explicar les funcionalitats de Zoho Desk posarem com a exemple pràctic a posar una companyia telefònica ja que tots hem rebut alguna vegada una trucada. 

VOLS SABER MÉS SOBRE ZOHO DESK?

Des de   Millennials Consulting com Anvanced Partner de Zoho posem a la teva disposició multitud de vídeos al nostre canal de Youtube. D'aquesta manera perquè pugueu aprendre més sobre l'eina i com treballem!

zoho-premium-partner

DESCOBREIX EL NOSTRE CURS ONLINE PER APRENDRE A USAR ZOHO DESK

Logo millennials-01

Zoho Desk és un Programari que et permet donar un bon suport i atenció al client de manera ordenada ràpida i eficaç.

Amb el nostre curs podràs aprendre a fer servir aquesta eina que et permetrà realitzar una gestió de tiquets efectiva per respondre els dubtes dels teus clients sense duplicitats, retards o missatges oblidats sense contestar.

Tenim un curs de Zoho Desk a la teva disposició, aquest curs es va actualitzant constantment, perquè estiguis al dia a l'última tecnologia per a la teva empresa. Si vols saber més clica al següent enllaç.

Vull Saber Més!

NECESSITES SABER MÉS?

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

SOLUCIONS QUE APORTA ZOHO DESK A LA TEVA EMPRESA

La realitat a les empreses és la següent:

  • Les converses són a tot arreu dins d'una empresa.
  • La informació és desorganitzada i incompleta.
  • Cada part interessada només té un subconjunt de la informació
  • Intervenció de l'agent a cada pas
  • Informació útil arriba després de molt de temps

 Zoho help desk posa fi a tot aquest desordre a l'empresa.

 

Converses disperses?

Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials

Informació incompleta? 

Productiu amb modes de treball i centre de notificacions

Sitges operacionals?

 Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris

Intervenció innecessària de l'agent? 

Eficient amb autoservei i regles d'automatització

Dades de rendiment endarrerits?

 En temps real amb la seu

Molts empresaris tenen l'aclaparament de no tenir temps per veure quina eina és la millor ni de provar aquest Programari i veure com adaptar-lo a les necessitats particulars de la vostra empresa. És per això que oferim una consultoria gratuïta per avaluar les necessitats de les empreses i la posterior implementació del que es tradueix en una reducció de costos molt important per a l'empresa. Fes clic a l'enllaç i descobreix que és desk és espanyol.

FLUX DE TREBALL AMB ZOHO DESK

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE 30 DIES AMB AQUEST FORMULARI!

 Com de gran és el mercat de laplicació de Help Desk?

 Mentre hi hagi problemes, algú necessitarà respostes i ajuda per solucionar-los.   

  • Cada tiquet ha darribar a lagent correcte.
  • Aquest agent necessita tenir tot allò que necessita per respondre de manera efectiva
  • No tots els problemes poden ser solucionats per un agent.
  • Sovint necessiten lajuda daltres empleats, tots amb programari diferent

Dirigir un equip de servei proactiu es torna difícil quan els prenedors de decisions no obtenir dades a linstant. 

Com a resultat de tot això… 

  • Els clients no poden trobar respostes o obtenir ajuda útil ràpidament. No és estrany que estiguin furiosos! 
  • Una necessitat insatisfeta directa 

Absolutament totes les empreses han de proporcionar servei al client.

 Més aviat que tard, necessiten programari per administrar els seus esforços.

  Quins problemes soluciona Zoho Desk?

  • ¿Converses disperses?
  •  Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials
  • Informació incompleta? 
  • Productiu amb modes de treball i centre de notificacions
  • Sitges operacionals?
  •  Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris
  • ¿Intervenció innecessària de lagent? 
  • Eficient amb autoservei i regles d'automatització
  • Dades de rendiment endarrerits?
  •  En temps real amb la seu
És a dir, obtens Vistes ordenades en temps real dels tiquets en funció del context segons: Temps de lliurament, Tipus de sol·licitant, Estat del tiquet i Prioritat del tiquet característica.
característiques-zoho-desk

Flux de treball amb Zoho Desk

 Comentaris en tiquets

  • Els agents poden deixar comentaris privats als tiquets i esmentar col·legues en aquests comentaris.
  • Les discussions internes tenen lloc amb el context complet de cada tiquet.
  • Els clients poden trobar respostes ells mateixos cercant en un repertori de preguntes i respostes. Aixequen tiquets o butlletes només quan necessiten ajuda personalitzada d'un agent.
  • Els tiquets es poden assignar automàticament usant un algorisme Round Robin o usant regles personalitzades basades en diversos criteris.
  • Les regles d'automatització es poden escriure per actualitzar camps, assignar tasques, enviar alertes de notificació i més.

Alguns exemples:

  • Tancar entrades obertes inactives
  • Escaleu si la primera resposta triga més d'1 hora
  • Notificar a un gerent quan un client clau deixa una mala qualificació
informació-instantània-zoho-desk

la Central

  • Informació pràctica per a gerents pràctics
  • Tendències d'entrades entrants i sortints
  • Nombre de butlletes no assignades ara
  • Llista d'agents en línia i fora de línia
  • Llista de converses de tiquets més llargues
  • Comentaris recents sobre la qualitat del servei dels clients

conversacional

utilitzant Zoho Desk tens disponible el millor chatbot d'atenció al client, portant un control de trucades i una anàlisi i creació de base de dades de tots els clients que o utilitzen. 

Això no és només una gran notícia per millorar l'atenció al client sinó també per augmentar les vendes facilitant que el client trobi ràpidament el que està buscant. El control daquesta eina és complet i és tan senzilla dutilitzar que ho pots fer des del teu telèfon mòbil amb una aplicació per a IOs i Android. 

La millor integració de CRM-Helpdesk al mercat (amb Zoho CRM)

Anàlisi avançada a través de Zoho Reports

Integració amb JIRA d'Atlassian

Estarem encantats de mostrar-te algunes microdonem interessants!

Agent ajudant

 Els empleats de la resta de l'empresa, que no formen part de l'equip de servei al client, també poden contribuir a l'experiència del client. Podeu llegir converses i respondre a comentaris.

Exemple: enginyers, tècnics, dissenyadors, comercialitzadors i consultors. 

Col·lisió d'agent

Apareix una alerta simultània quan diversos agents estan treballant al mateix tiquet al mateix temps. Els agents poden xatejar entre ells i respondre en conseqüència.

Procés d'automatització

  • Automatització de processos per a les masses: Construir. Vendre. Repetir-ho.
  • Definir i controlar processos de principi a fi
  • Creador de processos visuals fàcil dutilitzar. Ara nadiu de CRM. Les regles de puntuació es poden establir als registres utilitzant camps, punts de contacte amb el client (trucades, correus electrònics, senyals socials)
  • Es poden assignar punts positius i negatius.
  • Mòduls compatibles: clients potencials, comptes, contactes, ofertes.

Camps condicionals

Redueix el desordre als formularis i permet a les organitzacions gestionar més d'un procés. Funciona amb dissenys de diverses pàgines i regles de flux de treball.

Els clients Ganan

  • Indústries: tecnologia de la informació, educació, telecomunicacions, SaaS, viatges, sense ànim de lucre.
  • ús de CRM basat en les funcions més utilitzades:
  • Automatització del flux de treball
  • Formularis web per dirigir
  • Integració de xarxes socials
  • Valoració de prospectes
  • Administració de campanya

Actualització de negocis

  • Ingressos mensuals mitjana per usuari
  • Creixement d'adquisició de clients per segment
  • Retenció de clients per segment
  • Complementant CRM

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

Coneix la nostra xarxa de Partners

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Walter Bulnes
Walter Bulnes
8. Maig, 2024.
Un gust saludar-los, som franquiciat Chuck E. Cheese per a Hondures, vam tenir l'oportunitat de desenvolupar el Pla SEO amb Millennials el qual doncs ha estat molt favorable, de la nostra part molt agraïts i conformes amb la feina feta pels consultors que ens van donar acompanyament (Álvaro Poveda/Enrique Monzó) molt professionals, molt assertius, puc recomanar-los per a possibles clients que els qui vulguin aquest acompanyament.
Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.

LES NOSTRES OFICINES

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

El Nostre Equip

CEO de millennials

J.García

Gerent

Trujillo_web_2

A. Trujillo

Consultor, Implantador

Dpt. RR.HH

treballador de millennials

D. Hernández

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

treballador de millennials

M. Antón

Especialista ERP

Dpt. ERP

treballador de millennials

J. Sánchez

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

I. Riolobos

Consultor

Dpto. Qualitat

treballador de millennials

J. Cutillas

Consultor

Dpto. Qualitat

treballador de millennials

S. Botiga

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

J.Assaf

Consultora, Implantadora Especialista Marketing

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

D.Meledrez

Consultor, Implementador Especialista ADS

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

E. Pérez

Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

E. Gallardo

Especialista en vídeo

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

E. Martínez

Consultora, Implantadora

Dpto. Analítica

treballador de millennials

A. Sánchez

Consultor SEO

Dpt. SEO

jose equip

J. Iñesta

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

treballador de millennials

I. Puche

Consultor i implantador

Dpto. Operacions

Álvaro Poveda

À. Poveda

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

C. Hernández

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

E. Monzó

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

F. Mas

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

treballador de millennials

J. Àlber

Consultor

Dpto. IT

treballador de millennials

B. Romero

Consultor, Desenvolupador

Dpto. IT

treballador de millennials

J. Navarro

desenvolupador

Dpto. IT

treballador de millennials

V. Medina

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

G. Gilabert

Consultor Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

V. Cirerer

Consultor i implantador

Dpto. Comercial

treballador de millennials

C. Taronger

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

O. Muñoz

Consultor i implantador

Dpto. Operacions

treballador de millennials

N. Taula

Consultora i implantadora

Dpto. Operacions

treballador de millennials

F. Estavillo

Consultora i implantadora

Dpto. Operacions

treballador de millennials

M. Abad

Subvencions

Dpto. Subvencions

Ana equip

A. Vallejo

Consultora, implantadora

marta equip

M. Mateo

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

luis zoho crm mexico

L. Macías

Consultor LATAM

Dpto. Operacions

jesus garber equip

J. García

desenvolupador

diego garber equip

D. Tomàs

desenvolupador

ignasi equip

I. Del Val

desenvolupador

julian vicent equip

J. Fenández

desenvolupador

jorge fernandez equip

J. Fernández

desenvolupador

Vicent Ares

V. Ares

Especialista en legals i subvencions

xavi agut

X. Agut

Consultor Web

fernant foto equip

F. López 

Especialista legal

mariana foto equip

M. Hernández

RR.PP

alba mastic

A. Martínez

Especialista en Subvencions

Iago fernandez millennials consulting

I. Fernández

Especialista en ADS

Resum
programari image
Valoració de l'autor
1star1star1star1star1star
Valoració d'usuari
5 basat en 6 vots
Nom dek Programari
Escriptori Zoho
Sistema operatiu
Zoho CRM
Programari Category
CRM
Preu
EUR 0
Pàgina de destinació

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO