QUÈ ÉS Gestió de Suport amb ZOHO DESK?
Escriptori Zoho és una poderosa eina centrada en el servei d'atenció al client. D'una manera eficient i eficaç et permet organitzar els teus empleats, donar més satisfacció al client i automàticament obtenir i emmagatzemar dades vitals per al teu negoci.
PREUS I TARIFES
Aconseguir la meva versió gratuïta per 30 dies
3 agents gratuïts
- Creació de tiquets per correu electrònic
- Gestió de clients
- Centre d'ajuda
- Base de coneixements privada
- Acords de nivell de servei predefinits
- Macros
- Servei d'assistència en diversos idiomes
- Aplicacions mòbils
- Assistència per correu electrònic 24/5
Mensual: 20€/usuari mes
Anual: 14€/usuari mes amb facturació anual
Pla Gratis+
- Canals de comunitats i xarxes socials
- Gestió de tiquets basada en productes
- Galeria de temes del centre dajuda
- Base de coneixements pública
- Acords de nivell de servei i escalacions
- Regles de supervisió, assignació i flux de treball
- Classificacions de satisfacció del client
- Informes i panells
- Maneres de treball per a tiquets
- Integracions i extensions de Marketplace
- ASAP - Autoservei amb possibilitat d'integració
- Assistència telefònica 24/5
- SDK mòbil
- Assistència per xat 24×7
- Complement ( €5, 75 per agent lleuger per mes)
- enquestes
- Sessió periòdica
Mensual: 35€/usuari mes
Anual: 23€/usuari mes amb facturació anual
Pla Estàndard+
- Generació de tiquets de diversos departaments
- Gestió d'equips
- Telefonia
- Seguiment automàtic de temps
- Blueprint – Gestió bàsica de processos
- Assignació de tiquets Round-Robin
- Xoc d'agents
- Tasques, esdeveniments i activitats de trucades
- Plantilles per a tiquets
- Extensions privades de Marketplace
- Panells d'acords de nivell de servei
- Ús compartit de tiquets
- SDK mòbil
- Assistència per xat 24/5
- Complement ( €5, 75 per agent lleuger per mes)
Mensual: 50€/usuari mes
Anual: 40€/usuari mes amb facturació anual
Pla Professional+
- Xat en viu
- Zia – Intel·ligència artificial (beta)
- Personalització del centre dajuda
- Centre d'ajuda per a diverses marques
- Gestió avançada de processos
- Funcions personalitzades
- IVR en diversos nivells
- Panells i informes globals
- Informes programats
- Gestió de contractes
- Regles de validació
- Revisió de camps
- Atenció en diversos horaris i dies festius
- Intercanvi de dades per funció
- 50 agents lleugers
- Complement ( €5, 75 per agent lleuger per mes)
ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE Gestió de Suport amb ZOHO DESK AMB AQUEST FORMULARI
FUNCIONS PRINCIPALS DE Gestió de Suport amb ZOHO DESK
Per explicar les funcionalitats de Zoho Desk posarem com a exemple pràctic a posar una companyia telefònica ja que tots hem rebut alguna vegada una trucada.
Ja que el servei s'adapta a les necessitats de cada client percebent així una major atenció personalitzada sense requerir més costos de gestió per a l'empresa o per a l'equip dedicat a l'atenció al client.
- Exemple: En una companyia telefònica. Et truquen per veure si et canvies de companyia i tu com a client dius, fins d'aquí a 3 mesos no acabo contracte i no penso canviar-me de companyia.
- Aquesta dada queda emmagatzemada i l'agent rebrà una alarma passat aquests 3 mesos, perquè torni a fer una trucada. Pots tornar a trucar per oferir una promoció exclusiva, cosa que permetrà tenir un major % de conversions que trucant en qualsevol altra data de l'any.
Evitant duplicitat de tasques, automatitzant tasques repetitives, evitant rebre trucades de clients per a preguntes que ja estan solucionades.
- Exemple: No sé si t'ha passat mai d'intentar trucar a una companyia telefònica i que finalment un robot et donés la solució correcta. Quedes satisfet amb la informació que desitjaves al moment i sense esperes.
- Això permet un estalvi important en despeses de gestionar a molts clients que realitzen preguntes repetitives i amb fàcil solució. coses clares.
1r Que al client li estàs emprenyant i molt.
2º Deixa una imatge molt negativa de la teva empresa, sense comptar les despeses de gestió que està ocasionant aquesta duplicitat de tasques.
L'estratègia que s'ha utilitzat tota la vida als negocis és la següent:
- Crec que això pot funcionar, ho provo i si funciona es guanyen diners, i si no es falleixen o es perden molts diners.
- Però amb les dades ben organitzades les gràfiques ens permeten saber quina estratègia funciona, quina és la correcta i que funciona fins i tot abans d'haver-la implementat.
VOLS SABER MÉS SOBRE Gestió de Suport amb ZOHO DESK?
Des de la Millennials Consulting com Anvanced Partner de Zoho posem a la teva disposició multitud de vídeos al nostre canal de Youtube. D'aquesta manera perquè pugueu aprendre més sobre l'eina i com treballem!
DESCOBREIX EL NOSTRE CURS ONLINE PER APRENDRE A USAR Gestió de Suport amb ZOHO DESK
Zoho Desk és un Programari que et permet donar un bon suport i atenció al client de manera ordenada ràpida i eficaç.
Amb el nostre curs podràs aprendre a fer servir aquesta eina que et permetrà realitzar una gestió de tiquets efectiva per respondre els dubtes dels teus clients sense duplicitats, retards o missatges oblidats sense contestar.
NECESSITES SABER MÉS?
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
SOLUCIONS QUE APORTA Gestió de Suport amb ZOHO DESK A LA TEVA EMPRESA
La realitat a les empreses és la següent:
- Les converses són a tot arreu dins d'una empresa.
- La informació és desorganitzada i incompleta.
- Cada part interessada només té un subconjunt de la informació
- Intervenció de l'agent a cada pas
- Informació útil arriba després de molt de temps
Zoho help desk posa fi a tot aquest desordre a l'empresa.
Converses disperses?
Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials
Informació incompleta?
Productiu amb modes de treball i centre de notificacions
Sitges operacionals?
Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris
Intervenció innecessària de l'agent?
Eficient amb autoservei i regles d'automatització
Dades de rendiment endarrerits?
En temps real amb la seu
Molts empresaris tenen l'aclaparament de no tenir temps per veure quina eina és la millor ni de provar aquest Programari i veure com adaptar-lo a les necessitats particulars de la vostra empresa. És per això que oferim una consultoria gratuïta per avaluar les necessitats de les empreses i la posterior implementació del que es tradueix en una reducció de costos molt important per a l'empresa. Fes clic a l'enllaç i descobreix que és desk és espanyol.
FLUX DE TREBALL AMB Gestió de Suport amb ZOHO DESK
- Els agents poden deixar comentaris privats als tiquets i esmentar col·legues en aquests comentaris.
- Les discussions internes tenen lloc amb el context complet de cada tiquet.
- Els clients poden trobar respostes ells mateixos cercant en un repertori de preguntes i respostes. Aixequen tiquets o butlletes només quan necessiten ajuda personalitzada d'un agent.
- Els tiquets es poden assignar automàticament usant un algorisme Round Robin o usant regles personalitzades basades en diversos criteris.
- Les regles d'automatització es poden escriure per actualitzar camps, assignar tasques, enviar alertes de notificació i més.
Alguns exemples:
- Tancar entrades obertes inactives
- Escaleu si la primera resposta triga més d'1 hora
- Notificar a un gerent quan un client clau deixa una mala qualificació
- Informació pràctica per a gerents pràctics
- Tendències d'entrades entrants i sortints
- Nombre de butlletes no assignades ara
- Llista d'agents en línia i fora de línia
- Llista de converses de tiquets més llargues
- Comentaris recents sobre la qualitat del servei dels clients
utilitzant Zoho Desk tens disponible el millor chatbot d'atenció al client, portant un control de trucades i una anàlisi i creació de base de dades de tots els clients que o utilitzen.
Això no és només una gran notícia per millorar l'atenció al client sinó també per augmentar les vendes facilitant que el client trobi ràpidament el que està buscant. El control daquesta eina és complet i és tan senzilla dutilitzar que ho pots fer des del teu telèfon mòbil amb una aplicació per a IOs i Android.
La millor integració de CRM-Helpdesk al mercat (amb Zoho CRM)
Anàlisi avançada a través de Zoho Reports
Integració amb JIRA d'Atlassian
Estarem encantats de mostrar-te algunes microdonem interessants! Punxa Aquí i contacta amb Nosaltres.
Agent ajudant
Els empleats de la resta de l'empresa, que no formen part de l'equip de servei al client, també poden contribuir a l'experiència del client. Podeu llegir converses i respondre a comentaris.
Exemple: enginyers, tècnics, dissenyadors, comercialitzadors i consultors.
Col·lisió d'agent
Apareix una alerta simultània quan diversos agents estan treballant al mateix tiquet al mateix temps. Els agents poden xatejar entre ells i respondre en conseqüència.
- Automatització de processos per a les masses: Construir. Vendre. Repetir-ho.
- Definir i controlar processos de principi a fi
- Creador de processos visuals fàcil dutilitzar. Ara nadiu de CRM. Les regles de puntuació es poden establir als registres utilitzant camps, punts de contacte amb el client (trucades, correus electrònics, senyals socials)
- Es poden assignar punts positius i negatius.
- Mòduls compatibles: clients potencials, comptes, contactes, ofertes.
Com de gran és el mercat de laplicació de Help Desk?
Mentre hi hagi problemes, algú necessitarà respostes i ajuda per solucionar-los.
- Cada tiquet ha darribar a lagent correcte.
- Aquest agent necessita tenir tot allò que necessita per respondre de manera efectiva
- No tots els problemes poden ser solucionats per un agent.
- Sovint necessiten lajuda daltres empleats, tots amb programari diferent
Dirigir un equip de servei proactiu es torna difícil quan els prenedors de decisions no obtenir dades a linstant.
Com a resultat de tot això…
- Els clients no poden trobar respostes o obtenir ajuda útil ràpidament. No és estrany que estiguin furiosos!
- Una necessitat insatisfeta directa
Absolutament totes les empreses han de proporcionar servei al client.
Més aviat que tard, necessiten programari per administrar els seus esforços.
Quins problemes soluciona Zoho Desk?
- Converses disperses?
- Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials
- Informació incompleta?
- Productiu amb modes de treball i centre de notificacions
- Sitges operacionals?
- Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris
- Intervenció innecessària de l'agent?
- Eficient amb autoservei i regles d'automatització
- Dades de rendiment endarrerits?
- En temps real amb la seu
És a dir, obtens Vistes ordenades en temps real dels tiquets en funció del context segons: Temps de lliurament, Tipus de sol·licitant, Estat del tiquet i Prioritat del tiquet característica.
Flux de treball amb Zoho Desk
Comentaris en tiquets
- Els agents poden deixar comentaris privats als tiquets i esmentar col·legues en aquests comentaris.
- Les discussions internes tenen lloc amb el context complet de cada tiquet.
- Els clients poden trobar respostes ells mateixos cercant en un repertori de preguntes i respostes. Aixequen tiquets o butlletes només quan necessiten ajuda personalitzada d'un agent.
- Els tiquets es poden assignar automàticament usant un algorisme Round Robin o usant regles personalitzades basades en diversos criteris.
- Les regles d'automatització es poden escriure per actualitzar camps, assignar tasques, enviar alertes de notificació i més.
Alguns exemples:
- Tancar entrades obertes inactives
- Escaleu si la primera resposta triga més d'1 hora
- Notificar a un gerent quan un client clau deixa una mala qualificació
la Central
- Informació pràctica per a gerents pràctics
- Tendències d'entrades entrants i sortints
- Nombre de butlletes no assignades ara
- Llista d'agents en línia i fora de línia
- Llista de converses de tiquets més llargues
- Comentaris recents sobre la qualitat del servei dels clients
conversacional
utilitzant Zoho Desk tens disponible el millor chatbot d'atenció al client, portant un control de trucades i una anàlisi i creació de base de dades de tots els clients que o utilitzen.
Això no és només una gran notícia per millorar l'atenció al client sinó també per augmentar les vendes facilitant que el client trobi ràpidament el que està buscant. El control daquesta eina és complet i és tan senzilla dutilitzar que ho pots fer des del teu telèfon mòbil amb una aplicació per a IOs i Android.
La millor integració de CRM-Helpdesk al mercat (amb Zoho CRM)
Anàlisi avançada a través de Zoho Reports
Integració amb JIRA d'Atlassian
Estarem encantats de mostrar-te algunes microdonem interessants!
Agent ajudant
Els empleats de la resta de l'empresa, que no formen part de l'equip de servei al client, també poden contribuir a l'experiència del client. Podeu llegir converses i respondre a comentaris.
Exemple: enginyers, tècnics, dissenyadors, comercialitzadors i consultors.
Col·lisió d'agent
Apareix una alerta simultània quan diversos agents estan treballant al mateix tiquet al mateix temps. Els agents poden xatejar entre ells i respondre en conseqüència.
Procés d'automatització
- Automatització de processos per a les masses: Construir. Vendre. Repetir-ho.
- Definir i controlar processos de principi a fi
- Creador de processos visuals fàcil dutilitzar. Ara nadiu de CRM. Les regles de puntuació es poden establir als registres utilitzant camps, punts de contacte amb el client (trucades, correus electrònics, senyals socials)
- Es poden assignar punts positius i negatius.
- Mòduls compatibles: clients potencials, comptes, contactes, ofertes.
Camps condicionals
Redueix el desordre als formularis i permet a les organitzacions gestionar més d'un procés. Funciona amb dissenys de diverses pàgines i regles de flux de treball.
Els clients Ganan
- Indústries: tecnologia de la informació, educació, telecomunicacions, SaaS, viatges, sense ànim de lucre.
- ús de CRM basat en les funcions més utilitzades:
- Automatització del flux de treball
- Formularis web per dirigir
- Integració de xarxes socials
- Valoració de prospectes
- Administració de campanya
Actualització de negocis
- Ingressos mensuals mitjana per usuari
- Creixement d'adquisició de clients per segment
- Retenció de clients per segment
- Complementant CRM
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Alvaro DSB4. Abril, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Excel·lent servei. Molt professionals i amb una extraordinària qualificació per captar els petits detalls del projecte. Sito Garcia1. Abril, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Gent professional i molt atenta. Especial ressenya a l'Esther Martínez, noia que ens va atendre i ens va donar un tracte espectacular. Queros Sanz20. Març, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Millennials Consulting Grans professionals, gran implicació en el projecte, totalment recomanable Margarida Perla10. Març, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. L'atenció és excel·lent i m'han ajudat molt comprenent tots els problemes que li poguéssim ocasionar a l'hora de treballar amb mi, menció especial a Alvaro que sempre s'ha preocupat perquè entenguéssim tot el procés ajudant-me i aconsellant-me. Molt recomanable treballar-hi. Rosa Gomez4. Març, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Estem encantats amb la feina de Millennials Consulting com a consultors a Zoho. Ens estan ajudant a afrontar grans reptes ia automatitzar processos clau, cosa que està impulsant el nostre creixement de manera increïble. Destaquen per la seva atenció propera i flexibilitat, adaptant-se sempre a les nostres necessitats i oferint solucions a mida. A més, compten amb consultors especialitzats per a cada eina de Zoho, cosa que marca una gran diferència. Es nota que en saben moltíssim i que dominen la plataforma a la perfecció. Iván ets un mega crack! Si busques un equip expert, compromès i amb capacitat d'adaptació espectacular, Millenials Consulting és la millor elecció. Estem molt contents amb la feina! 🚀 Juan FC20. Febrer, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Millennials ha construït la web de la meva empresa aprofitant el Kit Digital i he quedat molt satisfet per la seva professionalitat. Ho han fet ràpid i amb qualitat ia més a més amb la flexibilitat necessària en funció del temps que els podia dedicar. Ana García Merino13. Febrer, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. M'han gestionat tot el tema del kit digital i m'han creat la pàgina web. He quedat molt contenta amb la feina. Irene, Álvaro i Xavi són encantadors i grans professionals. david perez ruiz10. Febrer, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Vaig sol·licitar el servei per a un treball amb Google Bussini i me'l van sol·licitar molt eficaçment una empresa molt sèrie la recomano. Julian té un tracte de 10. La recomano al 100% Oscar Villalba7. Febrer, 2025.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google. Hem treballat amb Damián en la integració del nostre projecte a Zoho CRM i la creació d'un formulari web amb Zoho Forms, i l'experiència ha estat excel·lent. Destaco la seva rapidesa de resposta, la seva bona comunicació en tot moment i la seva atenció al detall, assegurant-se que cada aspecte del projecte complís les nostres expectatives. El resultat ha estat completament satisfactori, i sens dubte tornaríem a comptar amb ell per a futurs projectes. A més, l'empresa Millennials Consulting ha demostrat ser un equip altament professional i eficient. Estem molt contents amb la seva feina i els recomanem sens dubte. Gràcies per tot!
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
Consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
Consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
A. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
À. Poveda
Consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
Consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
Consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
Consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cerezo
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
I. Fernández
Especialista en ADS
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
X. Agut
Consultor Web
A. Martínez
Especialista en Subvencions
F. López
Especialista legal