➤Què és Zoho Desk i Per Què Serveix? Millennials Consulting

ZOHO DESK.
Gestió de Suport

QUÈ ÉS ZOHO DESK?

Escriptori Zoho és una poderosa eina centrada en el servei d'atenció al client. D'una manera eficient i eficaç et permet organitzar els teus empleats, donar més satisfacció al client i automàticament obtenir i emmagatzemar dades vitals per al teu negoci.

PREUS I TARIFES

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE ZOHO DESK AMB AQUEST FORMULARI

FUNCIONS PRINCIPALS DE ZOHO DESK

Per explicar les funcionalitats de Zoho Desk posarem com a exemple pràctic a posar una companyia telefònica ja que tots hem rebut alguna vegada una trucada. 

VOLS SABER MÉS SOBRE ZOHO DESK?

Des de  Millennials Consulting com Anvanced Partner de Zoho posem a la teva disposició multitud de vídeos al nostre canal de Youtube. D'aquesta manera perquè pugueu aprendre més sobre l'eina i com treballem!

zoho-premium-partner

DESCOBREIX EL NOSTRE CURS ONLINE PER APRENDRE A USAR ZOHO DESK

Logo millennials-01

Zoho Desk és un Programari que et permet donar un bon suport i atenció al client de manera ordenada ràpida i eficaç.

Amb el nostre curs podràs aprendre a fer servir aquesta eina que et permetrà realitzar una gestió de tiquets efectiva per respondre els dubtes dels teus clients sense duplicitats, retards o missatges oblidats sense contestar.

Tenim un curs de Zoho Desk a la teva disposició, aquest curs es va actualitzant constantment, perquè estiguis al dia a l'última tecnologia per a la teva empresa. Si vols saber més clica al següent enllaç.

Vull Saber Més!

NECESSITES SABER MÉS?

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

SOLUCIONS QUE APORTA ZOHO DESK A LA TEVA EMPRESA

La realitat a les empreses és la següent:

  • Les converses són a tot arreu dins d'una empresa.
  • La informació és desorganitzada i incompleta.
  • Cada part interessada només té un subconjunt de la informació
  • Intervenció de l'agent a cada pas
  • Informació útil arriba després de molt de temps

 Zoho help desk posa fi a tot aquest desordre a l'empresa.

 

Converses disperses?

Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials

Informació incompleta? 

Productiu amb modes de treball i centre de notificacions

Sitges operacionals?

 Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris

Intervenció innecessària de l'agent? 

Eficient amb autoservei i regles d'automatització

Dades de rendiment endarrerits?

 En temps real amb la seu

Molts empresaris tenen l'aclaparament de no tenir temps per veure quina eina és la millor ni de provar aquest Programari i veure com adaptar-lo a les necessitats particulars de la vostra empresa. És per això que oferim una consultoria gratuïta per avaluar les necessitats de les empreses i la posterior implementació del que es tradueix en una reducció de costos molt important per a l'empresa. Fes clic a l'enllaç i descobreix que és desk és espanyol.

FLUX DE TREBALL AMB ZOHO DESK

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE 30 DIES AMB AQUEST FORMULARI!

 Com de gran és el mercat de laplicació de Help Desk?

 Mentre hi hagi problemes, algú necessitarà respostes i ajuda per solucionar-los.   

  • Cada tiquet ha darribar a lagent correcte.
  • Aquest agent necessita tenir tot allò que necessita per respondre de manera efectiva
  • No tots els problemes poden ser solucionats per un agent.
  • Sovint necessiten lajuda daltres empleats, tots amb programari diferent

Dirigir un equip de servei proactiu es torna difícil quan els prenedors de decisions no obtenir dades a linstant. 

Com a resultat de tot això… 

  • Els clients no poden trobar respostes o obtenir ajuda útil ràpidament. No és estrany que estiguin furiosos! 
  • Una necessitat insatisfeta directa 

Absolutament totes les empreses han de proporcionar servei al client.

 Més aviat que tard, necessiten programari per administrar els seus esforços.

  Quins problemes soluciona Zoho Desk?

  • ¿Converses disperses?
  •  Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials
  • Informació incompleta? 
  • Productiu amb modes de treball i centre de notificacions
  • Sitges operacionals?
  •  Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris
  • ¿Intervenció innecessària de lagent? 
  • Eficient amb autoservei i regles d'automatització
  • Dades de rendiment endarrerits?
  •  En temps real amb la seu
És a dir, obtens Vistes ordenades en temps real dels tiquets en funció del context segons: Temps de lliurament, Tipus de sol·licitant, Estat del tiquet i Prioritat del tiquet característica.
característiques-zoho-desk

Flux de treball amb Zoho Desk

 Comentaris en tiquets

  • Els agents poden deixar comentaris privats als tiquets i esmentar col·legues en aquests comentaris.
  • Les discussions internes tenen lloc amb el context complet de cada tiquet.
  • Els clients poden trobar respostes ells mateixos cercant en un repertori de preguntes i respostes. Aixequen tiquets o butlletes només quan necessiten ajuda personalitzada d'un agent.
  • Els tiquets es poden assignar automàticament usant un algorisme Round Robin o usant regles personalitzades basades en diversos criteris.
  • Les regles d'automatització es poden escriure per actualitzar camps, assignar tasques, enviar alertes de notificació i més.

Alguns exemples:

  • Tancar entrades obertes inactives
  • Escaleu si la primera resposta triga més d'1 hora
  • Notificar a un gerent quan un client clau deixa una mala qualificació
informació-instantània-zoho-desk

la Central

  • Informació pràctica per a gerents pràctics
  • Tendències d'entrades entrants i sortints
  • Nombre de butlletes no assignades ara
  • Llista d'agents en línia i fora de línia
  • Llista de converses de tiquets més llargues
  • Comentaris recents sobre la qualitat del servei dels clients

conversacional

utilitzant Zoho Desk tens disponible el millor chatbot d'atenció al client, portant un control de trucades i una anàlisi i creació de base de dades de tots els clients que o utilitzen. 

Això no és només una gran notícia per millorar l'atenció al client sinó també per augmentar les vendes facilitant que el client trobi ràpidament el que està buscant. El control daquesta eina és complet i és tan senzilla dutilitzar que ho pots fer des del teu telèfon mòbil amb una aplicació per a IOs i Android. 

La millor integració de CRM-Helpdesk al mercat (amb Zoho CRM)

Anàlisi avançada a través de Zoho Reports

Integració amb JIRA d'Atlassian

Estarem encantats de mostrar-te algunes microdonem interessants!

Agent ajudant

 Els empleats de la resta de l'empresa, que no formen part de l'equip de servei al client, també poden contribuir a l'experiència del client. Podeu llegir converses i respondre a comentaris.

Exemple: enginyers, tècnics, dissenyadors, comercialitzadors i consultors. 

Col·lisió d'agent

Apareix una alerta simultània quan diversos agents estan treballant al mateix tiquet al mateix temps. Els agents poden xatejar entre ells i respondre en conseqüència.

Procés d'automatització

  • Automatització de processos per a les masses: Construir. Vendre. Repetir-ho.
  • Definir i controlar processos de principi a fi
  • Creador de processos visuals fàcil dutilitzar. Ara nadiu de CRM. Les regles de puntuació es poden establir als registres utilitzant camps, punts de contacte amb el client (trucades, correus electrònics, senyals socials)
  • Es poden assignar punts positius i negatius.
  • Mòduls compatibles: clients potencials, comptes, contactes, ofertes.

Camps condicionals

Redueix el desordre als formularis i permet a les organitzacions gestionar més d'un procés. Funciona amb dissenys de diverses pàgines i regles de flux de treball.

Els clients Ganan

  • Indústries: tecnologia de la informació, educació, telecomunicacions, SaaS, viatges, sense ànim de lucre.
  • ús de CRM basat en les funcions més utilitzades:
  • Automatització del flux de treball
  • Formularis web per dirigir
  • Integració de xarxes socials
  • Valoració de prospectes
  • Administració de campanya

Actualització de negocis

  • Ingressos mensuals mitjana per usuari
  • Creixement d'adquisició de clients per segment
  • Retenció de clients per segment
  • Complementant CRM

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

Equip_Millennials
0
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0 %
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.

Coneix la nostra xarxa de Partners

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Sara Monge
Sara Monge
3. Maig, 2023.
Treballar amb Eliana ha estat un gust. M'ha anat explicant tot molt bé i resolent tots els dubtes sobre el projecte per poder implementar-lo a l'empresa de la millor manera possible.
VIATGES ALAYCA
VIATGES ALAYCA
24. Abril, 2023.
Com sempre un plaer treballar amb Millennials Consulting, el seu equip està ple de professionals que t'ajuden en tot moment. No pots estar a les millors mans que a les d'ells. Tornaria a repetir.
Faig Peregrinacions Viatges
Faig Peregrinacions Viatges
24. Abril, 2023.
Ha estat un plaer treballar amb ells, ens han ajudat a posicionar la nostra web a les primeres posicions de Google ia augmentar amb això el nostre trànsit i conversions a la web. No hi podem estar més encantats. Un 10.
Central Tci
Central Tci
10. Abril, 2023.
Molt contents amb Diana i tot el seu equip
Eduardo Zulaica
Eduardo Zulaica
22. Març, 2023.
Jessica Assaf, part de l'equip de Milennials Consulting, ha realitzat un treball excepcional per a la meva empresa 360 Hotel Management, en la promoció dels nostres cursos de Màrqueting Digital i Revenue Management per a Hotels. El seu compromís i dedicació varen ser notables, demostrant habilitats excepcionals per entendre les nostres necessitats empresarials i crear solucions personalitzades. Gràcies a la seva experiència vam poder automatitzar i professionalitzar tot, arribant a una audiència més àmplia i atreure nous clients. En general, Jessica és una professional apassionada, compromesa i altament eficient a la seva feina. El seu treball ha estat essencial per a lèxit de la nostra empresa, sent recordat per molt temps. Si busques un equip de màrqueting amb habilitats excepcionals, definitivament recomanaria a Jessica Assaf i Milennials Consulting.
360 Hotel Management
360 Hotel Management
22. Març, 2023.
Com a part de l'equip de 360 ​​Hotel Management, hem tingut el plaer de treballar amb Jessica Assaf com a consultora. Jessica ha demostrat un treball excepcional en la implementació i l'optimització de les nostres eines de màrqueting i gestió de clients. Específicament, volem destacar el seu treball a Zoho i Active Campaigns. Jessica ha treballat àrduament per personalitzar i optimitzar aquestes plataformes per a les nostres necessitats, cosa que ens ha permès millorar significativament la nostra gestió de clients i augmentar el nostre abast en línia. A més, la seva capacitat per entendre i resoldre ràpidament els problemes tècnics que hem enfrontat ha estat invaluable pel nostre equip. Jessica ha demostrat un gran coneixement i experiència en el seu camp, cosa que ha permès que la nostra empresa avanci a passos de gegant en la implementació de noves tecnologies i eines de màrqueting. En resum, estem molt agraïts pel treball excepcional que Jessica ha realitzat com a consultora per a 360 Hotel Management.
Fèlix Zulaica Aristi
Fèlix Zulaica Aristi
22. Març, 2023.
És la segona vegada que tenim una consultoria de Zoho (CRM i Campaigns) per optimitzar les nostres accions de cara a vendre més i millor. La primera va ser fa 3-4 anys i la segona la vam acabar (amb Kit Digital) Jessica Assaf, la vam conèixer de l'anterior, ha estat molt eficient, hem canviat moltes coses i la vida professional ens resultarà més fàcil de cara a vendre els cursos de 360 ​​Hotel Management. Gràcies!
Valeo Management Spain
Valeo Management Spain
15. Març, 2023.
No podríem estar més contentes amb la feina de l'equip de Millennials Consulting, especialment amb Jessica i Diana que ens han donat un suport excepcional. Són un equip molt professional, resolutiu i dinàmic. La veritat és un plaer treballar amb elles i esperem continuar col·laborant.
ANA GONZALEZ
ANA GONZALEZ
6. Març, 2023.
La nostra experiència és molt positiva. Grans professionals i hem pogut constatar de la seva feina resultats.
Ramón Suárez Muñoz
Ramón Suárez Muñoz
22. Febrer, 2023.
Vam implementar zoho books i va ser un plaer treballar amb Esther, Jesús i Benjamí. Es nota que són experts en allò que fan i amb una gran predisposició i actitud, a més d'un gran carisma i tracte proper. Si contractem més mòduls de zoho us contactaré segur. Gràcies!

LES NOSTRES OFICINES A MADRID I ALACANT

Madrid

Novelda - Alacant

Palma - Balears

NECESSITES SABER MÉS?

EL NOSTRE EQUIP

EL NOSTRE EQUIP

jesus garcia equip

Jesús

García

Gerent

bernar equip

Bernar

García

Consultor Comercial

Dpt Comercial

Alexandre trujillo equip

Alejandro

Trujillo

Consultor, Implantador

Dpt. RR.HH

miguel equip

Miquel B.

Antón

Especialista ERP

Dpt. ERP

jessica equip

Jessica

Assaf

Consultora, Implantadora Especialista Marketing

Dpto. Màrqueting

damian equip

Damià

Melendrez

Consultor, Implementador Especialista ADS

Dpto. Màrqueting

eliana equip

Eliana

Pérez

Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

irene bernardini

Irene

Bernardini

Especialista ERP

Dpt. ERP

estivin equip

estiben

Gallardo

Especialista en vídeo

Dpto. Màrqueting

venus àries equip

Venus

Arias

Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

diana equip

Diana

Hernández

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

esther equip

Esther

Martínez

Consultora, Implantadora

Dpto. Analítica

Jesús-Alamo

Jesús 

Àlamo

consultor

jose equip

José

Inyesta

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

marta equip

Marta

Mateo

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

julian equip

Julián

Sánchez

SEO Manager Especialista en Analítica

Dpt. SEO

Alejandro Sanchez equip

Alejandro

Sánchez

SEO                    Especialista a OnPage

Dpt. SEO

Álvaro Poveda Pérez

Álvaro

Poveda

SEO                    Especialista en Continguts

Dpt. SEO

jesus cazorla equip

Jesús

Cazorla

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

benjamin romaní

Benjamí

Romaní

Consultor, Desenvolupador

Dpto. IT

fran equip

Fran

Sinó

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

sheila equip

Sheila

botiguer

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

valentina equip

Valentina

Medina

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

gaspar foto equip

Gaspar

Gilabert

Consultor Comercial

Dpto. Comercial

Ana equip

ANA

Vallejo

Consultora, implantadora

diego garber equip

Diego

Tomàs

desenvolupador

jorge fernandez equip

Jorge

Fernández

desenvolupador

jesus garber equip

Jesús

García

desenvolupador

ignasi equip

Ignacio

Del Val

desenvolupador

julian vicent equip

Julià. V

Fernández

desenvolupador

Vicent Ares

Vicente

Ares

Especialista en requeriments legals i subvencions

alba mastic

Alba

Martínez

Especialista en Subvencions

xavi agut

Xavi

Agut

Consultor Web

fernant foto equip

Fernando 

Lopez

Especialista legal

mariana foto equip

Mariana

Hernández

RR.PP

Iago

Fernández

ADS

jennifer cutilles

Jennifer

Fustes

consultor

Dpto. Qualitat

irene riolobos

Irene

Riolobus

consultor

Dpto. Qualitat

Resum
programari image
Valoració de l'autor
1star1star1star1star1star
Valoració d'usuari
5 basat en 6 vots
Nom dek Programari
Escriptori Zoho
Sistema operatiu
Zoho CRM
Programari Category
CRM
Preu
EUR 0
Pàgina de destinació

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO

Xateja amb nosaltres
Millennials Consulting
Hola!
En què podem ajudar-te?