Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM MEDICAMENT

el millor CRM per a farmàcies, hospitals o clíniques

PROGRAMARI CLÍNIQUES

En Millennials Consulting comptem amb una àmplia experiència al Sector de la Salut pel fet que hem aconseguit l'oportunitat de treballar amb diferents  hospitals, clíniques, farmàcies, i institucions dedicades a la salut de tota mena. Pel que tenim un equip altament especialitzat al sector de l'educació.

Coneixem les necessitats que requereixen els centres de salut. Alguns exemples d'això seria la gestió de les dades dels pacients, la segmentació dels diferents tipus de procediments a seguir, gestió de les derivacions, control de cites, etc. És per això que els nostres especialistes basen la implantació d'un programari per a clíniques a les necessitats específiques del teu centre.

zoho premium partner 1200

Dins del sector de la salut és de gran importància fer servir un programari adequat per millorar la qualitat dels serveis d'una manera, ràpida i eficient. Amb Zoho CRM podràs guardar la informació dels teus pacients mitjançant aquest programari, a més podràs veure imatges de tractaments mèdics, expedients i dades dels pacients. Gràcies al monitoratge pots veure historials, arxius de proves mèdiques, dades administratives i molt més. A què esperes per implementar Zoho CRM al teu hospital o centre sanitari

El programari no deixa de ser un programari mèdic per ajudar els pacients i hospitals a agilitzar el procés i que tots dos surtin contents del tràmit de la vostra estada. Amb Zoho CRM podràs millorar els resultats mèdics a través de la seva eficàcia i facilitat a l'hora de configurar-lo. Els metges i els treballadors del sector sanitari poden veure els registres de salut i oferir una atenció personalitzada al pacient. La tecnologia que ofereix aquesta eina és de gran importància al sector de salut, ja que molts hospitals i centres sanitaris s'estan sumant a implementar Zoho CRM.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

Beneficis al pacient d'un CRM per a Hospitals i Clíniques

Com que és un crm la finalitat principal del qual és interactuar amb els pacients, el seu procés és fàcil de comprendre. Per tant, el principal benefici d'aquesta eina tecnològica és presentar una faceta servicial i compromesa del sector de la salut. Ara bé, aquest crm utilitzat per salut respon a moltes operacions que proporcionen diversos avantatges excepcionals. Els avantatges d'un programari per a clíniques en els pacients es poden resumir a:

  • Millora de manera significativa la gestió de relacions a través del crmés una font de la salut.
  • El disseny està capacitat per identificar les necessitats que pugui presentar el pacient
  • Pot classificar les necessitats o dubtes dels pacients perquè, així, es pugui satisfer sense cap problema
  • Permet que el pacient conegui una mica més de la identitat i la missió del sector de la salut perquè se senti integrat al procés de servei.

experts en CRM per a Farmàcies

El CRM per a medicina i salut és summament efectiu per a les farmàcies, gràcies a tots els beneficis que aquest aconsegueix aportar. Per poder tenir més coneixement sobre l'empresa farmacèutica, el programari proporciona al pacient una guia infal·lible que il·lumina aquest procés. Realitzar un procés on s'analitza cadascun dels aspectes més rendibles de la farmàcia. Per així poder aportar la informació més útil i necessària als usuaris. Assolint una gestió totalment estable i, al seu torn, permet utilitzar estratègies de màrqueting infal·lible com el ús del programari crm per a la salut.

Tot aquest procés el realitza de manera satisfactòria ia temps real. Sense importar les circumstàncies, un CRM per a medicina i salut complirà la seva missió estant disponible sempre per a lusuari que necessiti de la farmàcia. Això permet que, a més de mantenir els clients satisfets, altres pacients decideixin confiar en els serveis que ofereixi. Com que aquest programari treballa desenvolupant un enllaç de confiança que crida latenció de molts usuaris.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

Tot tipus de CRM de Salut

Un CRM de salut especialitzat t'ajuda a centralitzar la informació del pacient, des del seu historial mèdic fins a les interaccions prèvies amb el sistema de salut, facilitant així un accés ràpid i segur a la informació clau. A més, potencia la comunicació personalitzada, permetent als proveïdors de salut enviar recordatoris de cites, recomanacions de salut personalitzades i actualitzacions importants sobre tractaments o medicaments.

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Beatriz Saavedra Santos
Beatriz Saavedra Santos
23. Maig, 2024.
Equip immillorable, disponibilitat absoluta, servei de 10. Han fet allò impossible en temps rècord. Gràcies per tot.
Walter Bulnes
Walter Bulnes
8. Maig, 2024.
Un gust saludar-los, som franquiciat Chuck E. Cheese per a Hondures, vam tenir l'oportunitat de desenvolupar el Pla SEO amb Millennials el qual doncs ha estat molt favorable, de la nostra part molt agraïts i conformes amb la feina feta pels consultors que ens van donar acompanyament (Álvaro Poveda/Enrique Monzó) molt professionals, molt assertius, puc recomanar-los per a possibles clients que els qui vulguin aquest acompanyament.
Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!

CONTACTA AMB NOSALTRES