Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM PER A EMPRESES DE TRANSPORT

el millor CRM per a empreses del sector del transport

CRM PER A EMPRESES DE TRANSPORT

En Millennials Consulting comptem amb una àmplia experiència al Sector del transport pel fet que hem tingut l'oportunitat de poder treballar amb diferents empreses de logística i transport, o relacionades amb el sector. Pel que tenim un equip altament especialitzat en el sector transportista.

Coneixem les necessitats que requereixen les mudances o els enviaments. Confiança a l'hora de cedir els béns, seguretat a l'hora de transportar-los, ordre i organització en la manera de fer-ho. És per això que els nostres especialistes basen la implantació d'un CRM per a logística i empreses de transport a les necessitats específiques del teu centre.
zoho premium partner 1200
Zoho CRM compta amb un sistema de personalització avançat i diferents aplicacions que ens faran generar una estratègia sobre la base de les teves necessitats, amb un CRM podrem cobrir des d'empreses de transport públic fins a empresa de transport de càrregues o mudances. Gràcies al CRM per a transport, millorarà molt el servei a oferir.
  • Amb Zoho CRM podrem obtenir dades dels empleats de la nostra empresa o dels clients que vulguin contractar els nostres serveis, també ens permetrà marcar objectius a curt, mitjà o llarg termini per a la nostra empresa transportista. Esbrina les dates en què les nostres campanyes de comunicació siguin més efectives per captar i fidelitzar clients.
  • Estudia l'èxit i el fracàs de cada estratègia utilitzada per captar leads.
  • Podrem rebre notificacions per no perdre cap lead o enviar campanyes o notificacions a clients objectiu.
  • Comptarem amb una gestió simplificada de la nostra empresa a causa de la facilitat control de les dades amb Zoho CRM per a logística i empreses de transport.
  • Ajudarem el nostre equip de vendes a tancar-les amb més percentatge de satisfacció.

Amb l' ajuda d' un programari de gestió de transports podràs conèixer dades de gran importància a cada àrea del sector . A continuació t'adjuntem el Portfolio algunes empreses del sector de Transport que han confiat en nosaltres.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

Què és el CRM EN LOGÍSTICA?

La gestió de les relacions amb els clients en logística (CRM) és un sistema utilitzat per les empreses per gestionar les seves interaccions amb els clients. L'objectiu de la CRM en logística és millorar la satisfacció i la fidelitat dels clients, així com augmentar les vendes i els ingressos. Hi ha molts aspectes diferents de la CRM en logística, com ara la gestió de les dades dels clients, el seguiment de les comandes i les campanyes de màrqueting.

És el procés de gestió de les interaccions d'una empresa amb els clients mitjançant l'ús de la logística. La logística és l'art i la ciència de la planificació, execució i control del flux eficient i eficaç de béns, serveis i informació des del punt d'origen fins al punt de consum. És un procés que implica la coordinació de tots els recursos i les activitats necessaris per traslladar les mercaderies d'un lloc a l'altre.

Beneficis de l' CRM per a logística i empreses de transport

L'ús de la CRM a la logística té molts beneficis:
  • Un dels beneficis és que pot ajudar a millorar la satisfacció del client. Quan els clients estan contents amb el servei que reben, és més probable que segueixin fent negocis amb lempresa.
  • El CRM en logística també pot ajudar a augmentar les vendes i els ingressos. Mitjançant el seguiment de les dades dels clients i de les comandes, les empreses poden comprendre millor allò que els seus clients volen i necessiten. Aquesta informació es pot utilitzar llavors per crear campanyes de màrqueting que s'adrecin a aquestes necessitats
  • Un altre benefici és que pot ajudar a millorar leficiència. Les empreses poden agilitzar-ne les operacions i eliminar-ne els residus. Això pot suposar un estalvi important de costos.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

Per a quina mena d'empreses de transport és ideal Zoho CRM?

Un CRM per a empreses de transport és ideal per a les següents empreses:
  • transport aeri
  • transport terrestre
  • transport marítim
  • Serveis de mudances
  • Magatzems logístics
  • Postals i correus

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

CONTACTA AMB NOSALTRES

Kit Digital y Kit Consulting 2024 / 25

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.