Característiques Zoho Books
Zoho Books és un programari de comptabilitat fàcil dusar, dissenyat perquè els propietaris dempreses administrin les seves finances i mantenir-se al corrent del seu flux de caixa. Llibres Zoho no és només un dels millors ERP del mercat si no que a més és molt simple dutilitzar i pot automatitzar la majoria dels fluxos de treball de la teva empresa.
El tauler d'instruments et permet saber ràpidament com funciona el teu negoci i de quanta liquiditat disposes a cada moment.
A més, no has de ser comptable per saber-ho fer servir Zoho Books.
Et permet segmentar i saber el percentatge de despeses i ingressos que es destinen a la teva empresa per al manteniment, tasques comercials, estratègies anuals etc. Tenint un control més gran de les teves despeses corres un menor risc a l'hora d'implantar les diferents estratègies que es desenvolupen dia a dia en el teu negoci.
Molts negocis pensen que van bé perquè ho engloben tot en un servei que diu que els ingressos són superiors a les despeses, tots feliços. Però quan segmentes els teus costos i tens un control més gran a la teva empresa t'adones que tens un servei donant pèrdues i un altre donant molts guanys. Això et permetrà prendre accions a la teva empresa.
Experts especialitzats
Curs de Zoho Books
Moltes empreses prefereixen que una consultoria de màrqueting digital especialitzada els instal·li aquesta eina a la seva empresa. Per això a Millennials Consulting et donem un cop de mà ia més instal·lem Zoho BOOKS en base a les necessitats de la teva empresa.
Anem!Característiques de Zoho Books
- Està al corrent dels beneficis que generes.
- Omet entrada manual amb l'automatització de pagaments bancaris.
- Estalviï temps automatitzant fluxos de treball.
- Administrar comptes per pagar i per cobrar.
- Automatitzar pagaments.
- Oferiu als vostres clients opcions de pagament en línia perquè us paguin ràpidament. Fins i tot els registrats fora de línia.
- Mantingues un registre de les seves despeses i vegi on van els teus diners.
- Banca automatitzada
- Omet l'entrada manual amb feeds bancaris automàtics.
- Busca totes les teves transaccions i categoritzi-les.
- Coordineu els vostres comptes amb només uns quants clics.
- El nostre panell de control bancari us brinda una descripció general sense complicacions de tot el seu flux de caixa.
- Permeteu que els vostres clients vegin transaccions recents i fer pagaments massius amb el Portal del client.
Registre Zoho Books gratis 30 dies
Gestiona la facturació amb Zoho Books
Pensat per facilitar tota la comptabilitat de la teva empresa arriba la coneguda aplicació Llibres Zoho. Aquesta forma part del conjunt d'aplicacions webs pròpies de l'empresa Zoho Corporation, la qual té seu a l'Índia i presta els seus serveis arreu del món.
Com bé es va dir, l'aplicació Zoho Books funciona com un programari de comptabilitat, el qual permet millorar les finances de l'empresa, preparar declaracions tributàries, automatitzar el flux de les feines comercials i moltes coses més. Tot, per millorar en gran mesura el funcionament intern de l'empresa sense comprometre-la i actuant per potenciar la productivitat.
Diferències entre Zoho Books i Zoho Invoice
Tot i que puguin resultar molt semblants i de fet, pertànyer al mateix grup d'aplicacions de Zoho, Zoho Books es diferencia enormement de Zoho Invoice, sent la principal diferència el fet que Invoice treballa única i exclusivament amb el tema de la facturació d'empreses .
A diferència de Zoho books, Zoho invoice inclou en el seu repertori d'utilitats com a aplicació, tot allò que es relaciona amb el tema de les factures:
- Suport-multimoneda.
- Pagaments en línia.
- Notes de crèdit.
- Plantilles de factures personalitzables i altres.
Per la seva banda, Zoho booksés un programari de comptabilitat unificada en línia, estant al corrent de tot els ingressos i despeses que l'empresa pugui contenir, incloent tant informes de vendes com resums d'inventari que revelen la situació financera de la teva empresa.
Si l'únic que necessites és gestionar les despeses online i les factures sense més complicacions, llavors l'aplicació Zoho Invoice és la millor opció a escollir.
En canvi, si vols donar més seguiment a les teves compres, conciliar comptes bancaris i generar informes de pressupost, aleshores l'única i millor opció que pots optar és per Zoho Books, podent ser totes dues totalment sincronitzades amb l'aplicació Zoho CRM per millorar les vendes i el màrqueting de lempresa.
És una aplicació que no pots passar per alt.
Tarifes i preus Zoho Books
Mensual: 10€/mes
Anual: 12€/mes amb facturació anual
- Convidar 3 usuaris
- Administrar factures (fins a 5,000)
- Benvolguts
- Administrar clients
- Notes de crèdit
- Portal del client
- Factures recurrents
- pagaments en línia
- Generar enllaços de pagament
- Recordatoris de pagament
- Despeses
- Seguiment de quilometratge
- Despeses recurrents
- Alimentacions bancàries automàtiques
- Administrar múltiples comptes bancaris
- Afegir targetes de crèdit
- Regles bancàries
- conciliació bancària
- Rols d'usuari predefinits
- Seguiment de despeses i factures del projecte
- Rol del comptable
- Diaris manuals
- Catàleg de comptes
- Subcomptes
- Actualitzacions massives
- Bloqueig de transaccions
- Facturació multilingüe
- Vistes personalitzades
- camps Personalitzats
- Etiquetes d'informes
- Informes
- Impostos
- Administrar taxes d'impostos
- Administrar grups d'impostos
- Informe d'IVA MOSS
- Suport
- Correu electrònic, veu, xat
Mensual: 24€/mes
Anual: 20€/mes amb facturació anual
- Convidar 5 usuaris
Versió Estàndard +
- Aprovació de vendes
- Factures retenidores
- factures
- Pagaments realitzats
- Crèdits de proveïdors
- Factures recurrents
- Ordres de venda
- Ordres de compra
- Aprovació de compra
- Maneig de múltiples monedes
- Tipus de canvi automàtics
- Ajustaments de moneda
- Seguiment d'estoc
- Llista de preus
- Costos d'aterratge
- Rols personalitzats
- Seguiment del temps i facturació
- Aprovacions de fulles de temps
- Full de temps: aprovacions de clients
- Factures antiquades per a projectes
- Rendibilitat del projecte
- Plantilles de revistes
- Revistes periòdiques
- Regles de flux de treball (fins a 10)
- Alertes de correu electrònic
- Notificacions en l'aplicació
- Actualitzacions de camp
Suport
- Correu electrònic, veu, xat
Mensual: 36€/mes
Anual: 30€/mes amb facturació anual
- Convidar 10 usuaris
Versió Estàndard +
Pàgines 50
100GB d'emmagatzematge
Ample de banda il limitat
50 formularis
Mida màxima de fitxer de 100MB
Galeries de 200 fotos
Versions de pàgina
3 contribuïdors
5 menús
- Lloc d'una sola pàgina
- Botó Compartir a les xarxes socials
- Redireccionament 301
- Reproductor d'àudio
- Casella de comentaris
- Entrada de blog programat
- Publicació automàtica a xarxes socials
- Subscripció al butlletí
- Portal de membres: 2 membres
- Restricció d'accés
- Protecció per contrasenya
- Casella de comentaris
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
Coneix la nostra xarxa de Partners
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
Què és el SEO negatiu? Consells per combatre'l
L'ús de tècniques i tàctiques de SEO negatiu als nostres clients és un dels problemes a què ens hem enfrontat a Millennials Consulting en els últims anys.
Seguretat que té per defecte Google Workspace
Descobreix com aquesta suite al núvol prioritza la protecció de dades en un entorn digital en constant canvi.
Seguiment GCLID entre Pàgines i CRM
Poder tenir traçabilitat de les nostres conversions ja és possible amb GCLID de Zoho CRM.
Per què estudiar màrqueting digital?
Alguna vegada t'has preguntat la importància del màrqueting digital i per què estudiar Màrqueting Digital? Ja que en aquesta nova era..
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Carrer Basílic, 15-17 1r Esq. 28020
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Jalisco - Mèxic
C. Independència 329, 45100
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
NECESSITES SABER MÉS?
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
I. Bernardini
Consultora, Implantadora
Dpt. ERP
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
A. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
À. Poveda
consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
F. López
Especialista legal
A. Martínez
Especialista en Subvencions
X. Agut
Consultor Web
M. Hernández
RR.PP
I. Fernández
Especialista en ADS