Per què contractar una auditoria SEO?
No ho entenc! Per què cal fer una auditoria SEO? No seria millor començar a treballar ja a la web?
Aquesta és una pregunta freqüent que es plantegen molts dels nostres clients, però seria un error molt greu començar a treballar sense tenir una estratègia, la qual es planteja a l'auditoria .
Si vols construir una casa primer cal tenir els plànols, no pots dir a l'obrer que comenci a muntar els maons i el ciment sense saber com de gran és la casa i on va cada racó de la casa. Començar una obra sense plans només garanteix una cosa, que serà un nyap.
Què es fa exactament en una auditoria SEO?
En una auditoria SEO s'analitza com tens la teva pàgina web, quins errors caldria corregir, la feina que es farà i sobretot quins objectius i pla d'acció caldria exercir per superar la competència.
És per això que prèviament ens reunim amb el client, veiem els seus objectius i tracem una estratègia per començar a preparar la seva pàgina web per a l'enlairament.
A continuació us mostrem els tres plans d'Auditoria SEO que tenim. Si no saps quin pla seria l'idoni per a la teva pàgina web, pots contactar amb un expert aquí ,i et guiarà i et recomanarà quin pla és el que s'adapta millor a les teves necessitats.
TRIA EL TEU PLA DE TREBALL
Auditoria SEO Estàndard
Per a webs amb menys de 500 URLs-
Reunió inicial amb el client
-
Proposta dobjectius
-
Auditoria SEO on Page
-
Auditoria SEO off Page
-
Estudi de la competència
-
Pla d'acció per superar la competència
-
Reunió final amb el client
(On es presentarà i explicarà el treball realitzat, els errors a arreglar, les estratègies que s'implementaran i la durada del projecte SEO que s'estimarà per assolir aquests objectius.)
Auditoria Premium
Webs que tenen entre 500 i 1200 URLs-
Reunió inicial amb el client
-
Proposta dobjectius
-
Auditoria SEO on Page
-
Auditoria SEO of Page
-
Auditoria SEO Tècnica
-
Propostes de millora web
-
Estudi de la competència
-
Pla d'acció per superar la competència
-
Reunió final amb el client
(On es presentarà i explicarà el treball realitzat, els errors a arreglar, les estratègies que s'implementaran i la durada del projecte SEO que s'estimarà per assolir aquests objectius.)
Auditoria Top
Per a grans webs amb més de 1200 URLs-
Reunió inicial amb el client
-
Proposta dobjectius
-
Auditoria SEO on Page
-
Auditoria SEO off Page
-
Auditoria SEO Tècnica
-
Propostes de millora web
-
Estudi de la competència
-
Pla d'acció per superar la competència
-
Estructuració treball SEO a realitzar per personal SEO intern de l'empresa
-
Reunió final amb el client
(On es presentarà i explicarà el treball realitzat, els errors a arreglar, les estratègies que s'implementaran i la durada del projecte SEO que s'estimarà per assolir aquests objectius.) -
Servei de Seguiment mensual perquè els SEO de la teva empresa segueixin les estratègies correctament i no es desviïn del pla establert
Coneix la nostra xarxa de Partners
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
Seguretat que té per defecte Google Workspace
Descobreix com aquesta suite al núvol prioritza la protecció de dades en un entorn digital en constant canvi.
Seguiment GCLID entre Pàgines i CRM
Poder tenir traçabilitat de les nostres conversions ja és possible amb GCLID de Zoho CRM.
Per què estudiar màrqueting digital?
Alguna vegada t'has preguntat la importància del màrqueting digital i per què estudiar Màrqueting Digital? Ja que en aquesta nova era..
Analista SEO: funcions i com ajuda el teu negoci
Vols conèixer tot allò relacionat amb un analista SEO?
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Carrer Basílic, 15-17 1r Esq. 28020
Novelda - Alacant
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Jalisco - Mèxic
C. Independència 329, 45100
NECESSITES SABER MÉS?
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
I. Bernardini
Especialista ERP
Dpt. ERP
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
J. Àlber
consultor
Dpto. Operacions
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
A. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
À. Poveda
consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
A. Vallejo
Consultora, implantadora
D. Tomàs
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
J. García
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
A. Martínez
Especialista en Subvencions
X. Agut
Consultor Web
F. López
Especialista legal
M. Hernández
RR.PP
I. Fernández
Especialista en ADS
I. Riolobos
consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
consultor
Dpto. Qualitat
N. Taula
Consultora i implantadora
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
I. Puche
Consultor i implantador
O. Muñoz
Consultor i implantador
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions