Per què contractar una auditoria SEO?
No ho entenc! Per què cal fer una auditoria SEO? No seria millor començar a treballar ja a la web?
Aquesta és una pregunta freqüent que es plantegen molts dels nostres clients, però seria un error molt greu començar a treballar sense tenir una estratègia, la qual es planteja a l'auditoria .
Si vols construir una casa primer cal tenir els plànols, no pots dir a l'obrer que comenci a muntar els maons i el ciment sense saber com de gran és la casa i on va cada racó de la casa. Començar una obra sense plans només garanteix una cosa, que serà un nyap.
Què es fa exactament en una auditoria SEO?
Una auditoria web és un procés exhaustiu davaluació i anàlisi dun lloc web per identificar àrees de millora en termes de rendiment, usabilitat, seguretat, SEO (optimització per a motors de cerca) i altres aspectes relacionats amb el seu funcionament i efectivitat.
durant una auditoria web, s'examinen diversos aspectes tècnics i de contingut del lloc, com la velocitat de càrrega de les pàgines, navegabilitat, qualitat del codi, estructura d'enllaços, l'accessibilitat per a usuaris amb discapacitats, la seguretat contra amenaces cibernètiques i la optimització de paraules clau per millorar el posicionament als motors de cerca.
El pla principal d'una auditoria web és identificar oportunitats de millora que puguin augmentar la visibilitat del lloc, millorar lexperiència de lusuari i maximitzar el seu rendiment general. A més, una auditoria web també pot ajudar a detectar possibles problemes o vulnerabilitats que puguin comprometre la seguretat del lloc.
és una eina fonamental per optimitzar i mantenir un lloc web saludable, funcional i competitiu a l'entorn digital actual.
A continuació us mostrem els tres plans d'Auditoria SEO que tenim. Si no saps quin pla seria l'idoni per a la teva pàgina web, pots contactar amb un expert SEO, i et guiarà i et recomanarà quin pla és el que millor s'adapta a les teves necessitats.
TRIA EL TEU PLA DE TREBALL
Auditoria SEO Estàndard
Per a webs amb menys de 500 URLs-
Reunió inicial amb el client
-
Proposta dobjectius
-
Auditoria SEO on Page
-
Auditoria SEO off Page
-
Estudi de la competència
-
Pla d'acció per superar la competència
-
Reunió final amb el client
(On es presentarà i explicarà el treball realitzat, els errors a arreglar, les estratègies que s'implementaran i la durada del projecte SEO que s'estimarà per assolir aquests objectius.)
Auditoria Premium
Webs que tenen entre 500 i 1200 URLs-
Reunió inicial amb el client
-
Proposta dobjectius
-
Auditoria SEO on Page
-
Auditoria SEO of Page
-
Auditoria SEO Tècnica
-
Propostes de millora web
-
Estudi de la competència
-
Pla d'acció per superar la competència
-
Reunió final amb el client
(On es presentarà i explicarà el treball realitzat, els errors a arreglar, les estratègies que s'implementaran i la durada del projecte SEO que s'estimarà per assolir aquests objectius.)
Auditoria Top
Per a grans webs amb més de 1200 URLs-
Reunió inicial amb el client
-
Proposta dobjectius
-
Auditoria SEO on Page
-
Auditoria SEO off Page
-
Auditoria SEO Tècnica
-
Propostes de millora web
-
Estudi de la competència
-
Pla d'acció per superar la competència
-
Estructuració treball SEO a realitzar per personal SEO intern de l'empresa
-
Reunió final amb el client
(On es presentarà i explicarà el treball realitzat, els errors a arreglar, les estratègies que s'implementaran i la durada del projecte SEO que s'estimarà per assolir aquests objectius.) -
Servei de Seguiment mensual perquè els SEO de la teva empresa segueixin les estratègies correctament i no es desviïn del pla establert
OBJECTIUS D'UNA AUDITORIA WEB
L'objectiu d'una auditoria web en el context d'implementar estratègies SEO posteriors és identificar àrees de millora al lloc web que puguin afectar el seu posicionament en els resultats de cerca orgànica. Alguns dels objectius específics inclouen:
- Identificar problemes tècnics: Una auditoria web revela problemes tècnics que poden obstaculitzar el rastreig i la indexació del lloc per part dels motors de cerca. Això pot incloure problemes com ara enllaços trencats, etiquetes de títol duplicades, estructures d'URL problemàtiques o problemes de velocitat de càrrega.
- Analitzar l'arquitectura del lloc: L'auditoria examina l'estructura del lloc web i l'organització del contingut per assegurar-vos que estigui optimitzada per a la indexació i l'experiència de l'usuari. Una arquitectura de lloc lògica i ben organitzada facilita als motors de cerca entendre el contingut del lloc.
- Avaluar el contingut: S'analitza la qualitat i rellevància del contingut del lloc per assegurar-se que estigui alineat amb les millors pràctiques de SEO. Això implica loptimització de paraules clau, la creació de contingut únic i valuós, i leliminació de contingut duplicat o de baixa qualitat.
- Millorar l'experiència dels usuaris: Una auditoria web també s'enfoca en aspectes d'usabilitat i experiència de l'usuari que poden influir en el posicionament SEO, com ara la navegació intuïtiva, la compatibilitat amb dispositius mòbils i l'accessibilitat.
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Carla Inagaki18. Setembre, 2024.Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb Sheila i Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Nat Llogaret10. Agost, 2024.Damián és un excel·lent consultor, molt professional, ens ha fet un treball super precís amb una sèrie de problemàtiques que teníem a Zoho CRM i Campaigns. A més, en temps record! Destaco sobretot la seva versatilitat en el coneixement de les eines de Zoho i en el codi Deluge. Gràcies, Damià.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Félix Arroyo9. Agost, 2024.Fernanda ha mostrat una actitud excel·lent, i molt bona disposició per adaptar-se a les nostres necessitats i solucionar els nostres dubtes i problemes actuals, plantejant una implementació amb una planificació ordenada i eficientTrustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Marta Reshaidat Gianonatti9. Agost, 2024.Un plaer treballar amb Fernanda. Ens ha guiat, assessorat i recomanat els millors passos per programar el nostre CRM amb ZoHo. Sempre disponible i cooperant amb tots els dubtes i sol·licituds.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Mercedes Higueras Gomez6. Agost, 2024.Grans professionals, molt atents i ens han assessorat perfectament cobrint una necessitat que teníem. Mil Gràcies!!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Lleó5. Agost, 2024.Molt bona experiència. Em van ajudar i es van posar a disposició per resoldre qualsevol dubte o problema 24/7. Un plaer treballar amb ells.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.NURIA FOREMAN2. Agost, 2024.Són super professionals i estem encantats amb els serveis prestats. Recomanables 100%. Excel·lent treball.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Claudia Ferrer23. Juliol, 2024.Hem treballat amb ells per a la nostra pàgina web amb el kit digital i estem molt contents. Gràcies per tot!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.J Guerrer4. Juliol, 2024.Vaig tenir una excel·lent experiència treballant amb Millenials per a la implementació de Zoho CRM a la meva empresa. Des del primer contacte, l'equip va demostrar un coneixement profund del sistema i una gran disposició per adaptar l'eina a les nostres necessitats específiques. La fase de planificació va ser exhaustiva i ben estructurada, cosa que va facilitar una implementació fluida i sense contratemps. Vaig apreciar particularment el seu enfocament personalitzat i la seva capacitat per resoldre problemes de manera ràpida i efectiva. El suport postimplementació també ha estat excepcional. Sempre estan disponibles per respondre preguntes i proporcionar assistència addicional quan cal. Gràcies a Millenials, ara tenim un sistema CRM robust i eficient que ha millorat significativament la nostra gestió de clients i processos interns. Recomano encaridament a Millenials per a qualsevol empresa que busqui una implementació professional i sense problemes de Zoho CRM.
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
Millennials Consulting: El teu Assessor Digital
Contacta amb el teu assessor digital personal a Millennials Consulting.
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.
NECESSITES SABER MÉS?
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
Consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
Consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
A. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
À. Poveda
Consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
Consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
Consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
Consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cerezo
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
I. Fernández
Especialista en ADS
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
X. Agut
Consultor Web
A. Martínez
Especialista en Subvencions
F. López
Especialista legal