Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM per a Moda i Tèxtil

experts en CRM per al sector moda i tèxtil.

Programari per a sector de Moda o Tèxtil

Actualment trobem centenars d'eines digitals que ens poden ajudar a l'àmbit empresarial. Així mateix, aquestes poden ser programes enfocats a la comptabilitat, gestió d'arxius, bases de dades i mailing, entre d'altres.

Tot i això, altres faciliten els processos de publicitat, organització de funcions i vendes, però són totalment optatives o deliberades. Ara bé, les companyies van augmentar l'ús de les mateixes per la gran quantitat de beneficis econòmics que poden portar. De la mateixa manera, aporten al desenvolupament òptim de tasques i al millorament dels materials a utilitzar. Dit això, a continuació, explicarem que és un CRM per a Moda, i com pot ser una eina indispensable per al sector tèxtil o moda.
zoho premium partner 1200
Què aconsegueixo amb un CRM per a Empreses de Moda o Tèxtil?

  • Podràs fer un seguiment òptim dels clients i els fluxos de treball a seguir: Conèixer les dades dels clients i les estratègies que se seguiran en base a les seves necessitats, és primordial.
  • Nutrir i donar un valor a la feina que es realitzi: Donar un tracte personalitzat al client serà un plus al teu servei.
  • Automatitzar tasques: És la base a partir del que començar a treballar. Optimitzar certs processos per poder dedicar més temps als altres.
  • Fidelitzar clients: Gràcies a tot el que hem comentat anteriorment, podrem fidelitzar clients que quedin satisfets amb el nostre servei. Això generarà també una imatge molt bona de marca a l'empresa.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

PROGRAMARI PER A MODA

  1. Facilitar al client el procés de conversió: Això és clau i s'aconsegueix mitjançant la implementació a la pàgina d'elements com formularis, botons, intel·ligència artificial, entre moltes altres opcions.
  2. Mesurar resultats en temps real: Saber què està passant o conèixer si l'estratègia que s'està utilitzant funciona o no és una cosa que marcarà diferència. Podrem mesurar les dades i la informació del que està passant en temps real mitjançant diferents eines incorporades al CRM per a Moda.
  3. Visualitzar i identificar possibles leads que tinguin valor: Amb el CRM podràs identificar possibles clients que siguin de qualitat i que puguin ser interessants pel teu negoci.
  4. Millorar l'experiència d'usuari als clients possibles: Mitjançant la incorporació de diferents elements que s'escolliran en conjunt a l'estratègia que se seguirà, podrem donar als usuaris que visitin la pàgina web una experiència que faci que vulguin treballar amb nosaltres.

CRM PER A MODA I TÈXTIL

  • Un CRM ens permet personalitzar les nostres campanyes de captació
  • Realitzar un seguiment als nostres clients
  • Coordinar les nostres estratègies de comunicació digital
  • Realitzar un seguiment del cicle de vida dels nostres clients


Un CRM ens ajuda a recol·lectar i emmagatzemar tota la informació necessària dels nostres clients i clients potencials i mantenir-la centralitzada, per això els nostres equips i venda poden actuar de manera coordinada podent així realitzar diferents estratègies per aconseguir una major cartera de clients o fidelitzar els leads que ja tenim.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

CRM per a calçat i pell

El CRM per calçat facilita la centralització d'informació detallada de cada client, com ara les compres anteriors, les preferències d'estil, les talles, la freqüència de compra i el feedback sobre els productes. Aquesta informació és crucial per oferir recomanacions personalitzades i promocions dirigides que realment ressonin amb les necessitats i deseos del client

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Beatriz Saavedra Santos
Beatriz Saavedra Santos
23. Maig, 2024.
Equip immillorable, disponibilitat absoluta, servei de 10. Han fet allò impossible en temps rècord. Gràcies per tot.
Walter Bulnes
Walter Bulnes
8. Maig, 2024.
Un gust saludar-los, som franquiciat Chuck E. Cheese per a Hondures, vam tenir l'oportunitat de desenvolupar el Pla SEO amb Millennials el qual doncs ha estat molt favorable, de la nostra part molt agraïts i conformes amb la feina feta pels consultors que ens van donar acompanyament (Álvaro Poveda/Enrique Monzó) molt professionals, molt assertius, puc recomanar-los per a possibles clients que els qui vulguin aquest acompanyament.
Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!

CONTACTA AMB NOSALTRES