Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM per a Moda i Tèxtil

experts en CRM per al sector moda i tèxtil.

Programari per a sector de Moda o Tèxtil

Actualment trobem centenars d'eines digitals que ens poden ajudar a l'àmbit empresarial. Així mateix, aquestes poden ser programes enfocats a la comptabilitat, gestió d'arxius, bases de dades i mailing, entre d'altres.

Tot i això, altres faciliten els processos de publicitat, organització de funcions i vendes, però són totalment optatives o deliberades. Ara bé, les companyies van augmentar l'ús de les mateixes per la gran quantitat de beneficis econòmics que poden portar. De la mateixa manera, aporten al desenvolupament òptim de tasques i al millorament dels materials a utilitzar. Dit això, a continuació, explicarem que és un CRM per a Moda, i com pot ser una eina indispensable per al sector tèxtil o moda.
zoho premium partner 1200
Què aconsegueixo amb un CRM per a Empreses de Moda o Tèxtil?

  • Podràs fer un seguiment òptim dels clients i els fluxos de treball a seguir: Conèixer les dades dels clients i les estratègies que se seguiran en base a les seves necessitats, és primordial.
  • Nutrir i donar un valor a la feina que es realitzi: Donar un tracte personalitzat al client serà un plus al teu servei.
  • Automatitzar tasques: És la base a partir del que començar a treballar. Optimitzar certs processos per poder dedicar més temps als altres.
  • Fidelitzar clients: Gràcies a tot el que hem comentat anteriorment, podrem fidelitzar clients que quedin satisfets amb el nostre servei. Això generarà també una imatge molt bona de marca a l'empresa.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

PROGRAMARI PER A MODA

  1. Facilitar al client el procés de conversió: Això és clau i s'aconsegueix mitjançant la implementació a la pàgina d'elements com formularis, botons, intel·ligència artificial, entre moltes altres opcions.
  2. Mesurar resultats en temps real: Saber què està passant o conèixer si l'estratègia que s'està utilitzant funciona o no és una cosa que marcarà diferència. Podrem mesurar les dades i la informació del que està passant en temps real mitjançant diferents eines incorporades al CRM per a Moda.
  3. Visualitzar i identificar possibles leads que tinguin valor: Amb el CRM podràs identificar possibles clients que siguin de qualitat i que puguin ser interessants pel teu negoci.
  4. Millorar l'experiència d'usuari als clients possibles: Mitjançant la incorporació de diferents elements que s'escolliran en conjunt a l'estratègia que se seguirà, podrem donar als usuaris que visitin la pàgina web una experiència que faci que vulguin treballar amb nosaltres.

CRM PER A MODA I TÈXTIL

  • Un CRM ens permet personalitzar les nostres campanyes de captació
  • Realitzar un seguiment als nostres clients
  • Coordinar les nostres estratègies de comunicació digital
  • Realitzar un seguiment del cicle de vida dels nostres clients


Un CRM ens ajuda a recol·lectar i emmagatzemar tota la informació necessària dels nostres clients i clients potencials i mantenir-la centralitzada, per això els nostres equips i venda poden actuar de manera coordinada podent així realitzar diferents estratègies per aconseguir una major cartera de clients o fidelitzar els leads que ja tenim.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

CRM per a calçat i pell

El CRM per calçat facilita la centralització d'informació detallada de cada client, com ara les compres anteriors, les preferències d'estil, les talles, la freqüència de compra i el feedback sobre els productes. Aquesta informació és crucial per oferir recomanacions personalitzades i promocions dirigides que realment ressonin amb les necessitats i deseos del client

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

CONTACTA AMB NOSALTRES

Equip Digital i Kit Consulting 2024 / 25

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.