Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Com Analitzar el SEO duna pàgina web?

Continguts

analitzar el SEO d'una web és important per saber si s'està fent una bona feina o, per contra, caldria plantejar-ne una altra estratègia de posicionament a seguir.

A l'hora de fer aquesta anàlisi, cal tenir en compte diferents aspectes per fer-ho de manera òptima. Has de tenir clar que realitzar una anàlisi profunda de la teva web, comportarà força temps. No obstant això, podeu seguir alguns consells que no us suposin tant de temps i us ajudin a tenir un control de com està la situació al vostre lloc web.

Continua llegint si vols saber-ne més.

analitzar el SEO web de manera ràpida

Autoritat de domini

El primer que cal saber és què és això. L'autoritat de domini és, per dir-ho de manera senzilla, el nivell de qualitat que té el domini de la teva pàgina web. Es puntua del 1 al 100, i aquest últim és la puntuació més alta.

Aquest concepte va acompanyat de la idea de PageRank, ja que és algorisme que mesura i valora tota la rellevància de la pàgina o lloc web perquè google determineu a base d'aquest algorisme et pugui posicionar de millor manera o d'una manera més òptima. En altres paraules és un indicador de poder o força de la web, si té un poder o força més gran, es podrà posicionar d'una millor manera en Google. Avui dia la puntuació es calcula basada en uns factors que són desconeguts, però no implica que no tinguem en compte, al contrari cal que tenir molt en compte.

Hi ha diferents elements que poden afectar la teva autoritat de domini, com poden ser el temps que tingui la pàgina web, el SEO o els enllaços que contingui. Pots utilitzar diferents eines per veure el Domain Authority (Autoritat de Domini) de la teva web.

analitzar seo web

Temps de càrrega

Un altre factor important a l'hora de analitzar el seo d'una web és una cosa que, en moltes ocasions, pot apreciar a simple vista, el temps de càrrega o la regla dels 3 segons.

És un dels factors que Google té en compte a l'hora de posicionar la pàgina. Per millorar això, és a dir, baixar el temps de càrrega, has d'optimitzar elements com ara les imatges, vídeos o efectes que contingui el lloc web (el pes, text alt, etc). Per exemple: al contingut de les imatges per optimitzar-les de la millor manera possible per al temps de càrrega no poden pesar més de 100 Kb.

Millennials Consulting compta amb l'eina WP Rocket que et pot ajudar a loptimització del temps de càrrega de la pàgina web , duna manera molt senzilla dutilitzar i intuïtiva de manera que podràs fer moltes optimitzacions fàcilment.

analitzar seo web

Sitemap

El mapa del lloc web és un altre dels elements que Google té molt en compte a lhora de posicionar. Per què? Doncs la resposta és que aquest sitemap, ajuda el cercador (Google) a trobar i veure els elements que conté la teva web de manera més ordenada i ràpida. En trobar els elements de manera senzilla, ajuda a indexar-los. Conté tots els passos correctes que ha de ser recorregut per Crawler.

Un Sitemap conté totes les URL principals del lloc o pàgina web, són les que seran llegides en ordre prioritari. És necessari privilegiar les que es consideren o són realment importants per analitzar SEO web. És important ja que per exemple: Una pàgina no rep moltes entrades, pot ser no detectada pel bot, aquí és quan entra i cal indicar-la a Google.

Per comprovar si la teva pàgina web té un sitemap, escriu l'adreça URL al cercador de google, seguit del terme "sitemap.xml". Si no et surt, és que no en té i hauries de crear-lo.

analitzar seo web

Arxiu robots.txt

El fitxer robots.txt és una cosa clau a l'hora de analitzar el SEO duna web. Aquest és un fitxer que conté informació que és molt valuosa per a Google. En aquesta informació, es reflecteix quines són les pàgines per les quals volem que el cercador passi i indexi, i per altra banda, aquelles en les quals no requerim que entri. Simplement, que passi de llarg.

Assegureu-vos de tenir el fitxer robots.txt configurat de manera adequada. Per arribar a la pàgina on podràs veure-ho has d'escriure la url del vostre lloc web + /robots.txt.

Compte, que WordPress configura de forma fixada el fitxer robots.txt no sigui accessible des de cap directori, si vols fer algun canvi, has de crear el teu propi fitxer i carregar-lo a la teva carpeta arrel com a reemplaçament.

Títols i meta títols

assegura't que tot el contingut de la teva web està marcat tal com ha de ser-hi. Els títols han d'estar marcats com “title” i els meta títols com “meta title” en el moment que ho inspeccionem des d'HTML. Són detalls que ajuden Google a saber el que conté la web. A més, segons la manera com cada element estigui marcat, el prioritzarà més o menys a l'hora de llegir-lo.

hauries aprendre dels petits trucs per la optimitzar de la millor manera possible , així aconseguiràs millorar la visibilitat orgànica de la teva pàgina web. És un pas molt important a millorar el SEO.

Jerarquia de les capçaleres

En relació amb allò comentat al punt anterior, hem d'etiquetar les capçaleres de les diferents pàgines de la nostra web. Qualsevol aterratge (pàgina de destinació), ha de comptar amb una etiqueta H1, la qual indica que és el títol principal de la pàgina esmentada. A partir d'aquí, haurem de col·locar el resta d'etiquetes (H2, H3, H4), segons quina sigui l'estructura. Però no sempre estaran totes les etiquetes.

Contingut del web

Si vols continuar i analitzar el SEO de la teva web, has de tenir molt presents els continguts de la mateixa. És molt dificultós comptar com un bon SEO de la teva web si no comptes amb una estratègia de continguts acord al que necessitis.

Deure tenir un blog, en constant actualització, amb articles relacionats amb l'àmbit de la teva web. Recorda que aquests articles han de contenir informació de valor i rellevant per als usuaris potencials. Tenir ben posicionats aquests articles, ajudarà a millorar el SEO de la teva web.

Paraules clau

Els Keywords o paraules clau indiquen els conceptes que fan servir els usuaris per fer les cerques que necessiten. És fàcil entendre a l'hora d'analitzar SEO d'una pàgina web que, segons el nínxol en què es mogui la teva web, has de tenir una sèrie de paraules clau que has de posicionar sí o sí. Assegura't de realitzar una bona feina SEO amb aquestes paraules clau perquè et brindin el trànsit que necessites.

A més, hauràs d'anar fent keywords researchs per descobrir i trobar altres keywords que et podran servir. A partir d'elles, hauràs de fer la estratègia de posicionament que més s'adapti a les necessitats de la web.

Ara ja saps en quins elements fixar-te i posar més atenció per analitzar el SEO de la teva web de manera ràpida. Tingueu en compte tots aquests consells que us hem donat per millorar el posicionament de web.

analitzar seo web

Beneficis d'analitzar SEO web

Després de complir tots els apartats esmentats anteriorment, això són els possibles beneficis de realitzar una anàlisi SEO web correctament i òptim:

1- Millora el posicionament del teu lloc web als cercadors.

2- Més visibilitat per al teu negoci.

3- Més trànsit cap a la teva web.

4- Recolza a convertir el trànsit en vendes i leads.

5- Millor Usabilitat.

6- Millor Reputació de lloc web.

7- Destacar sobre la competència.

analitzar seo web

En Millennials Consulting, som una consultoria de SEO y CRM i us acompanyem durant tot el procés de digitalització de la vostra empresa. La nostra manera de veure la feina és acompanyar el client en tot moment i créixer amb ell. 

No pretenem cobrar per fer una feina i que no hi hagi contacte. La idea és que el client s'adoni del que li aporta SEO i que comenci a aplicar-ho a poc a poc pels seus propis mitjans, sempre acompanyat pels nostres professionals. Això ho aconseguim mitjançant consultories personalitzades. 

No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres i preguntar sense cap compromís.

Títol
Com Analitzar el SEO duna pàgina web?
Nom de l'article
Com Analitzar el SEO duna pàgina web?
Descripció
T'agradaria conèixer alguns consells bàsics a seguir per analitzar el SEO duna pàgina web? T'ho expliquem aquí.
Autor
Publicat per
Millennials Consulting SL
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO