Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Sibil·la | Tota la teva missatgeria en una sola plataforma

Sibila facilita una comunicació més fluida amb els teus clients, cosa que es tradueix com un augment de vendes i Customer Lifetime Value.
valor de la vida del client
Màrqueting omnicanal

Comunicació i màrqueting omnicanal

Amb Sibila, les empreses poden interactuar amb els seus clients de manera més eficient, fomentant relacions sòlides i duradores, cosa que alhora condueix a un augment notable en les vendes i millora del customer lifetime value. La seva versatilitat i eficiència la converteixen en una eina imprescindible per a qualsevol estratègia de màrqueting moderna.
màrqueting omnicanal

Què obtindràs en fer servir Sibila

  • En utilitzar Sibil·la, et beneficiaràs enormement de la centralització de la comunicació, un element clau en el màrqueting omnicanal modern. Aquesta centralització simplifica i agilitza totes les interaccions del client i resulta en una experiència d'usuari coherent i sense fissures.
  • A més, la integració de les xarxes socials a la plataforma permet un abast més ampli i una interacció més gran amb els clients, assegurant que cap oportunitat es quedi sense explotar.
  • La funció de missatges automàtics de Sibila et permet mantenir-te en contacte amb els teus clients de manera eficaç i oportuna, millorant la satisfacció i la fidelitat del client.
  • En resum, Sibila ofereix una experiència de comunicació integral que potencia les estratègies de màrqueting i millora les relacions amb els clients.

Avantatges de la integració amb Zoho CRM

Sibila ofereix una integració directa amb Zoho CRM, cosa que proporciona una connexió immediata i fluida amb els teus leads i clients des d'una sola plataforma. Aquesta interconnexió elimina la necessitat de canviar entre diferents sistemes, permetent gestionar totes les teves interaccions amb clients potencials i existents de manera eficient i en un sol lloc.

D'aquesta manera, Sibila millora l'eficàcia de les estratègies de màrqueting i permet als teus agents centrar-se en allò que realment importa: construir relacions sòlides i duradores amb els teus clients.
valor de la vida del client

Per què necessites aquesta Solució?

Comunicació centralitzada

La centralització de la comunicació en una sola plataforma ofereix eficiència operativa, millora la coherència de les interaccions amb els clients i permet un seguiment i anàlisi de dades més efectiu.

Augmenta les vendes

Sibila impulsa les vendes en millorar la comunicació amb els clients, personalitzar la interacció a través de diferents canals i mantenir un seguiment eficient dels leads.

Augmenta el CLV

Sibila millora el customer lifetime value en fomentar interaccions més efectives i personalitzades, i permetre un seguiment i anàlisi més eficients de les interaccions del client, cosa que condueix a una major retenció de clients.

Empreses que confien en Millennials Consulting

Col·laboradors Oficials

credito_caucion_logo
zoho-premium-partner
GC-Partner-no_outline-H
google-workspace-millennials

Projectes contractats

EMPRESES han digitalitzat el negoci amb nosaltres
0
Projectes han estat contractats en els darrers 2 anys
0
REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting
0 %

Vols conèixer el nostre equip d'experts?

Millennials Consulting compta amb un equip multidisciplinari que gestiona projectes de diferents àrees i amb diferents tecnologies. Junts hem aconseguit digitalitzar un gran nombre d'empreses i negocis.

Contacta amb el nostre equip per conèixer els avantatges d'integrar Zoho CRM amb diferents aplicacions.

foto equip millennials 2023

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

Opinen sobre nosaltres

Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

Contacta amb nosaltres

Contacta amb nosaltres per conèixer tots els detalls i les necessitats i poder establir una proposta de projecte.

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO