Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Iberinform | Data Integration per a les Bases de Dades d'Empreses

Augmenta les conversions amb l'API d'Iberinform millorant la qualitat de la teva base de dades
iberinform
iberinforma més millennials consulting

En què consisteix la Data Integration?

Integració de dades, o integració de dades, és el procés de combinació de dades de diferents fonts i proporcionar als usuaris una visió unificada daquestes dades. La integració de dades pot ajudar les organitzacions a prendre decisions basades en dades més completes i precises, millorant l'eficiència operacional, permetent una anàlisi més profunda i suportant la presa de decisions estratègiques. Aquest procés és fonamental en iniciatives com el Business Intelligence (BI), la gestió de dades mestres (MDM), la gestió de la relació amb els clients (CRM) i, en general, en qualsevol iniciativa que necessiti combinar dades de múltiples fonts. Tot això és just el que fa la API d'Iberinform.
logo iberinform

Descobriu els microserveis que us ofereix l'API d'Iberinform

  • Cercador d'empreses i autònoms: Permet localitzar empreses i autònoms específics a la base de dades.
  • Sol·licitud de dades d'empreses i autònoms: Proporciona una manera de sol·licitar i rebre informació detallada sobre empreses i autònoms.
  • Dades identificatives d'empreses i autònoms: Inclou la denominació social, l'estat d'activitat, les dades de contacte (com l'adreça comercial i fiscal, i el número de telèfon), el sector d'activitat, la facturació, informació sobre l'empresa matriu i les filials, els directius i les marques comercials.
  • Informació empresarial, financera i de risc: Ofereix una àmplia gamma d'informació que inclou la valoració, que valora la capacitat de l'empresa per complir els seus compromisos de pagament en els propers 12 mesos, el límit de crèdit recomanat, les principals dades econòmiques, els dipòsits de comptes, ràtios financers, incidències de pagament, la informació publicada al Butlletí Oficial del Registre Mercantil (Borme), i detalls sobre els directius de l'empresa.

Per què necessites aquesta integració si utilitzes Zoho CRM?

Amb l'API d'Iberinform, l'actualització manual de les dades de clients o leads ja no és necessària; amb la càrrega del NIF d'una empresa o autònom, els camps dels formularis s'omplen automàticament, garantint una informació sempre actualitzada i lliure de duplicitats.
Amb aquesta eina, els teus equips de màrqueting i vendes poden prioritzar els clients basant-se en la seva potencial de compra i risc d'impagament.
A més, podràs augmentar la taxa de conversió de les campanyes de captació de clients mitjançant l'autocompletació de formularis, evitant dades duplicades, incompletes o fraudulentes.
La identificació i qualificació dels clients potencials se simplifica, centrant l'atenció en aquells de més rellevància.
Finalment, la automatització de tasques administratives i l'actualització de les dades a la teva CRM es converteix en un procés senzill, proporcionant un accés ràpid a dades dempreses i autònoms.
Data Integration per a les Bases de Dades d'Empreses

Per què necessites aquesta Solució?

Major precisió de segmentació

En proporcionar dades comercials riques i actualitzades, podràs segmentar de manera més efectiva el teu públic objectiu i personalitzar les estratègies per satisfer millor les necessitats i comportaments dels teus clients

Facilita la Usabilitat

La Data Integration facilita als teus equips comercials una eina que permet un accés ràpid i automatitzat a dades d'empreses i autònoms sempre actualitzats

Millora la gestió de dades

Evita duplicitats i assegura que els teus equips de màrqueting i vendes tenen prioritzats els clients en funció del potencial de compra i el nivell de risc d'impagament.

Empreses que confien en Millennials Consulting

Col·laboradors Oficials

credito_caucion_logo
zoho-premium-partner
GC-Partner-no_outline-H
google-workspace-millennials

Projectes contractats

EMPRESES han digitalitzat el negoci amb nosaltres
0
Projectes han estat contractats en els darrers 2 anys
0
REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting
0 %

Vols conèixer el nostre equip d'experts?

Millennials Consulting compta amb un equip multidisciplinari que gestiona projectes de diferents àrees i amb diferents tecnologies. Junts hem aconseguit digitalitzar un gran nombre d'empreses i negocis.

Contacta amb el nostre equip per conèixer els avantatges d'integrar Zoho CRM amb diferents aplicacions.

foto equip millennials 2023

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

Opinen sobre nosaltres

Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

Contacta amb nosaltres

Contacta amb nosaltres per conèixer tots els detalls i les necessitats i poder establir una proposta de projecte.

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO