Què és Zoho Workerly?
Zoho Workerly és una eina de gestió de processos de programació de treball que ajudarà la teva empresa o agència de treball temporal a agilitzar i millorar aquests processos.
Aquesta aplicació de Zoho t'ajudarà amb la gestió de les bases de dades de clients i treballadors temporals adaptant-se a les necessitats i requisits del client.
L'aplicació us permetrà generar factures i fer fulls de temps o timelines des d'una única interfície, actuant com una mena d'agenda d'ús senzill i automàtica, tot això basant-se en el núvol, de manera que tindràs el contingut sota control i accessible en qualsevol moment.
Aquesta eina permetrà que els negocis gestionen les bases de dades temporals i els clients, permetent programar feines i horaris segons les característiques dels teus clients.
Amb aquest programari de programació d'empleats podràs treure el partit més gran dels processos de personal que duguis a terme.
Zoho Workerly per a totes les empreses
L'aplicació Zoho Workerly està basada en el núvol, donat a això us ajudarà amb els processos de personal podent gestionar-lo des d'un sol lloc.
Amb aquesta eina de Zoho podràs obtenir una llista dels treballadors temporals que més rellevància tenen per a un client en concret mitjançant la funció que ofereix de cerca de criteris basada en Intel·ligència Artificial (IA).
Mitjançant l'ús d'aquesta eina de Zoho, podràs assignar treballadors temporals a les diferents empreses, els treballadors temporals podran rebutjar o acceptar la feina que li assignis mitjançant un enllaç que podràs enviar o utilitzar al seu portal temporal.
Zoho Workerly ofereix planetes que s'adeqüin a les teves necessitats i et permetrà deixar de banda els registres que fas de forma manual i canviar-los per electrònics.
Podràs mantenir-ne una base de dades ben organitzada i dús senzill en què apareguin tots els teus treballadors i el seu horari de treball.
Amb aquesta plataforma podràs calcular de manera automàtica les hores de feina que ofereixen els teus treballadors als seus clients respectius.
A part de totes les opcions que ofereix Zoho Workerly també podràs generar factures mentre es completen els treballs per assegurar que el pagament als treballadors es faci just a temps.
Característiques de Zoho Workerly
A continuació us mostrem algunes de les funcionalitats que ofereix l'eina Zoho Workerly:
- L'apartat Jobs d'aquesta eina us ofereix la possibilitat de fer un seguiment de la teva agenda. Et facilita la visualització de dades com els horaris de treball, el pagament o la disponibilitat, podent gestionar de millor manera els teus treballadors temporals.
- podràs filtrar els teus empleats temporals mitjançant criteris personalitzables.
- A l'apartat Temps podreu veure totes les característiques diferents dels empleats.
- T'ajudarà a detectar diferents problemes de programació que puguin empitjorar la teva productivitat
aquesta plataforma ha estat dissenyada per a un ús senzill basat en el núvol, treballant un sistema de notificacions en temps real per enviar avisos d'assignacions de treball i sol·licituds de consentiment als teus empleats temporals mitjançant SMS o una aplicació iOS i Android.
No dubtis a visitar la pàgina oficial de Zoho fent click Aquí
PREUS I TARIFES DE ZOHO WORKERLY
Aconseguir la meva versió gratuïta per 30 dies
- Cinc treballadors temporals
- Dos treballs actius
- Programació de treballadors temporals
- Gestió de planetes d'hores treballades
Mensual: 1,18€/Treballador temporal mes
Anual: 24€ /usuari al mes amb facturació anual
- El preu bàsic comença amb 50 treballadors temporals
- Reclutadors il·limitats
- Treballs il·limitats
- Prova gratuïta per 14 dies amb una quantitat il·limitada de treballadors temporals
- Generació integrada de factures
- Aplicacions iOS i Android per a treballadors temporals
- Portal interactiu per a treballadors temporals
- Canals de participació de treballadors temporalsRANG DE TREBALLADORS TEMPORALSPREU (/PER TREBALLADOR TEMPORAL)de 51 a 500€1,5sobre 500€0, 75
NECESSITES SABER MÉS?
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
Programari per a gestió hotelera i sistema de reserves | SiteMinder
Vols conèixer un dels millors programaris de gestió hotelera i sistema de reserves? Entra aquí i coneix SiteMinder.
allotjament SEO per a WordPress | Com triar-ho
Vols conèixer tot allò relacionat amb un Hosting SEO per WordPress? Aquí trobareu informació d'interès.
MILLENNIALS CONSULTING ENTRE LES 50 MILLORS AGÈNCIES SEO D'ESPANYA
Millennials Consulting ha entrat al rànquing de les Millors Agències SEO d´Espanya 2023 generat per l´Escola Europea d´Empresa. Entra aquí i troba informació d'interès sobre això.
El nou Zoho Desk 2023
Vols conèixer totes les novetats que presentarà Zoho Desk el 2023? Aquí trobareu informació d'interès sobre aquesta eina.
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
C. Francisco Abril, 17, 4t, 28007
Novelda - Alacant
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Jalisco - Mèxic
CONTACTA AMB NOSALTRES
Registra't a la nostra Newsletter
|
DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA
Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.
No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.
La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.
La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.
Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.
La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals .