El CRM és una de les estratègies en les quals una empresa ha de prestar molta atenció i cura de com implementar-ho, per això has de saber les diferències entre zoho crm i salesforce, ja que es tracta d'una eina que s'utilitzarà a la relación amb tots els clients, és a dir, el que li proporcionarà el creixement i reconeixement al mercat. Actualment, hi ha moltes alternatives disponibles, és per això que et mostrem les diferències entre Zoho CRM i Salesforce que són les més reconegudes a nivell global, cosa que et permetrà saber quina és la més idònia segons el teu tipus de negoci i les teves necessitats.
Comparació Zoho CRM i Salesforce
Si estàs buscant un CRM per a la teva empresa o projecte personal, suposo que ja coneixeràs els abasts i beneficis que l'eina pot oferir-te, tot i així vet aquí un petit resum. Un CRM no és ni més ni menys que una eina de gestió de clients, la qual et proporcionarà informació molt àmplia que et farà optimitzar el teu temps i dedicar-te al desenvolupament del teu negoci en si, sense descuidar els teus clients.
Al final, quan treballem en excel tenim un munt de dades acumulades que si, a tot estirar, podrem classificar per pestanyes, columnes, colors.. Però siguem realistes. Quan temps dediques a tenir la teva base de dades al dia? Fins i tot vaig més lluny. Tens la teva base de dades ben nodrida i dónes prioritat als teus clients potencials? Sabem la resposta, per això estàs buscant un CRM.
Característiques
Per saber-ne les característiques, primer hem de saber les diferències entre zoho crm i Salesforce, ambdós sistemes ofereixen grans característiques , de fet, per això són competència entre ells, per la gran quantitat de funcions innovadores que ofereixen. Zoho CRM en les seves funcionalitats bàsiques de CRM, com ladministració de comptes, o el maneig de clients potencials és molt similar a Salesforce, igual que la resta de característiques addicionals. Tot i això, Salesforce es destaca en el sentit que ofereix als usuaris ofertes predeterminades més detallades. És a dir, són molt més fàcils de personalitzar, cosa que indica que les funcions bàsiques són totalment adaptables al procés empresarial en concret.
Personalització
El que es busca aquest tipus de sistemes és facilitat en la personalització de les funcions segons les necessitats o el tipus de gestió que es realitza. Tant Zoho CRM com Salesforce us ofereixen múltiples funcions molt fàcils d'usar i garanteixen ser personalitzables i flexibles. Només heu d'avaluar cadascuna per determinar quina pot ser més adaptable al vostre projecte, per la necessitat de modificar o ampliar alguna d'aquestes funcions predeterminades de CRM. Zoho et permet modificar els mòduls estàndard, així com afegir funcionalitats addicionals, crear mòduls, afegir camps, crear un disseny i editar permisos.
Salesforce us ofereix una àmplia configuració i personalització des de l'administrador en fer canvis per mitjà del constructor de Force. Així com afegir o ampliar noves funcionalitats. A més, les característiques més importants de Salesforce és la personalització a camps, extensions a tercers, objectes i integració d'aplicacions pròpies.
costos
Sense cap dubte un factor determinant a l'hora de prendre la decisió es diferenciar zoho crm i salesforce quant al preu, ja que existeix una diferència una mica relativa entre Zoho CRM i Salesforce, sent aquest darrer superior. L'oferta de Zoho CRM està basada en quatre edicions identificades com a estàndard, professional, empresarial i definitiva. Pel que els preus van variant segons cada edició on s'afegeixen més funcions. A més, els preus són per usuari i el tipus de facturació és mensual i anual, el pla o edició més atractiva per als clients és l'Enterprise, perquè és una de les més completes.
Salesforce ofereix igualment 4 edicions, aquestes són Salesforce Starter, Lightning Professional, Lightning Enterprise i Lightning Unlimited. Com esmentem els seus preus són una mica més elevats que Zoho CRM ja que pel que fa al tipus de facturació trobem que és anual i per usuari.
Però abans de prendre una decisió tan important t'has de seguir fent preguntes. Quins són els preus del mercat? Quin tipus de suport tenen les diferents marques? Quins serveis presten els uns i els altres? Fins a quin punt es pot adaptar a la meva empresa? ¿Zoho o Salesforce? Pren una decisió intel·ligent.
Acord o contracte
En aquest aspecte Salesforce és una mica més rígid ja que el tipus facturació t'obliga a realitzar un contracte de forma anual, en què pots rebre un descompte, en cas que vulguis cancel·lar el contracte aquest et portarà algunes conseqüències i despeses addicionals. Mentre que Zoho CRM és una mica més flexible ja que pots adquirir la seva llicència mes a mes cosa que et permetrà cancel·lar el servei sense cap tipus de multa ni tarifa per terminació de contracte.
D'altra banda, si decideixes fer el contracte anual, Zoho t'atorgarà un descompte per la compra de la llicència per aquest any o més, a més, si el creixement del teu negoci requereix un ajustament al sistema pots realitzar el canvi actualitzant o disminuint la teva tarifa que necessitis en aquest moment.
suport
El suport és de gran importància ja que en tractar-se d'un sistema es requereix una orientació constant en la seva implementació, Zoho CRM ofereix un portal exclusiu on pots accedir on trobaràs les guies d'usuari en línia, les guies de desenvolupadors, base de coneixements completa, suport comunitari, fòrums, vídeos, a més de suport per correu electrònic.
És de vital importància conèixer les diferències de zoho crm i salesforce quant al suport. Aquest suport tècnic està inclòs a la tarifa de la llicència mensual a la qual pots accedir a través d'un correu electrònic durant les 24 hores del dia només de dilluns a divendres.
Salesforce igual que Zoho CRM ofereix el seu pàgina exclusiva de suport técnic amb àmplia información gratuïta, seminaris web, preguntes freqüents i vídeos. Té habilitat una comunitat de consultes on es pot publicar qualsevol dubte i serà atès per experts de Salesforce. L'atenció d'aquest servei de suport tècnic és des de les 8:00 fins les 08:00 durant tots els dies de l'any, a diferència de Zoho CRM que només és de dilluns a divendres. A més, aquest servei està inclòs al cost de la llicència.