Què és Zoho Pagesense?
Zoho Pagesense és una aplicació de la suite de Zoho que resulta molt interessant, però sobretot molt útil.
Aquesta eina ens proporciona una sèrie de dades basades en la manera com el públic interactua amb la nostra pàgina web. Això és molt útil a l'hora de saber si el contingut amb què comptem a la web està funcionant, és poc visible o caldria actualitzar-lo. Els especialistes en màrqueting agrairan el poder comptar amb aquesta aplicació ja que els facilitarà les dades necessàries per incrementar el nombre de conversions al vostre lloc web.
Una altra cosa a destacar és la fàcil integració d'aquest instrument amb aplicacions de renom com ara Zoho Sites, Google Analytics, Google Ads, KISSmetrics, Intercom o Mixpanel.
Registre a tots els servidors
Registre als servidors d'Europa
Què ofereix Zoho Pagesense?
- Mapa tèrmic.
- Gràcies a això es podran visualitzar de manera molt senzilla les zones de la web on més clics realitzen els usuaris, i per descomptat, les zones on hi ha menys interacció.
- Supervisió de l'embut de conversió.
- Podrem veure a quines zones de la web es perd l'interès del client o els passos que segueixen quan entren. El poder analitzar el nostre embut de conversió ens ajudarà a mesurar i conèixer més els nostres clients potencials.
- Optimització mitjançant proves A/B.
- Les suposicions no solen ser efectives en aquest àmbit. Mitjançant aquestes proves es podrà esbrinar com afectaran els canvis, ja siguin petits o grans, als usuaris de la nostra web.
- Personalització.
- El comportament i els gustos de cada persona són diferents. Amb Pagesense podràs oferir al client una experiència de navegació única i personalitzada basant-se en patrons de comportament anteriors, dades demogràfiques i més.
- Interacció.
- Interactuar amb el públic objectiu és una manera de crear confiança. Podràs crear enquestes personalitzades en les quals recopilar comentaris dels usuaris per posteriorment millorar la web sobre la base de les crítiques constructives que puguin deixar.
Tarifes de Zoho Pagesense
L'eina presenta una varietat de tarifes personalitzades i adaptades a qualsevol tipus de necessitat per part dels clients.
Desplega-les i troba la que més s'adapti als teus interessos:
Analitzar: 20€/mes. (Ideal per a empreses que volen obtenir informació ràpida sobre el lloc web i el comportament dels usuaris).
- Anàlisi web
- Anàlisi d'embut
- Mapes de calor
- Enregistrament de sessions
- Anàlisi de formulari
- 3 projectes
- 6 mesos de retenció de dades
- 20 dimensions personalitzades
- 20 objectius
Interactuar: 29€/mes. (Ideal per a empreses que volen millorar la interacció són els usuaris i augmentar les taxes de conversió).
- Enquestes
- Notificacions d'inserció
- Finestres emergents i banners
- 3 projectes
- 6 mesos de retenció de dades
- 30 dimensions personalitzades
- 30 objectius
Optimització: 49€/mes. (Ideal per a empreses que volen dur a terme experiments importants, optimitzar el vostre lloc web i oferir una experiència personalitzada).
- Proves A/B
- Prova per redirecció d'URL
- Personalització
- 10 projectes
- 12 mesos de retenció de dades
- 50 dimensions personalitzades
- 50 objectius
Analitzar: 16€/mes amb facturació anual.
- Anàlisi web
- Anàlisi d'embut
- Mapes de calor
- Enregistrament de sessions
- Anàlisi de formulari
- 3 projectes
- 6 mesos de retenció de dades
- 20 dimensions personalitzades
- 20 objectius
Interactuar: 23/mes amb facturació anual.
- Enquestes
- Notificacions d'inserció
- Finestres emergents i banners
- 3 projectes
- 6 mesos de retenció de dades
- 30 dimensions personalitzades
- 30 objectius
Optimització: 39€/mes amb facturació anual.
- Proves A/B
- Prova per redirecció d'URL
- Personalització
- 10 projectes
- 12 mesos de retenció de dades
- 50 dimensions
Com funciona Zoho Pagesense?
Introducció a Zoho Page Sense
- Zoho Page Sense és una eina d'analítica web que permet analitzar el trànsit i el comportament dels usuaris.
- Permet crear mesures específiques com pàgines aconseguides, temps en pàgina, flux de navegació o clics en determinats elements.
- Permet crear personalitzacions per a la realització de proves AB: crear diferents vistes o dissenys de la pàgina per avaluar quin té millor acceptació per part dels usuaris.
Per poder analitzar i realitzar mesuraments necessitem conèixer les possibilitats i com fer els mesuraments. Abans hem de crear un projecte però Zoho en crea un per defecte. Si volem agrupar certes anàlisis per alguna raó particular cal crear un nou projecte.
Estudi del panell Zoho Page Sense
Panell accessible des de la part esquerra de la interfície que permet accedir a tots els filtres i els elements d'anàlisi de l'aplicació.
Adquisició
Aquest primer panell ens permet veure el trànsit de la web íntegrament.
A l'apartat de dimensió podem veure el trànsit per canal, font, o mitjà des d'on procedeixen els usuaris. També ofereix mètriques com el “Percentatge de rebot” o % de rebot, el temps mitjà a la pàgina i la consecució d'objectius “Objectiu”. En aquest darrer cas, apareix un desplegable per seleccionar lobjectiu a mesurar. Actualment només s'han creat “clics a les miniatures de producte” de la home page i temps en pàgina (temps > 120 segons) però es poden configurar un gran nombre de conversions com veurem més endavant.
A la part superior dreta teniu el botó de "Segmentar audiència" per triar el tipus d'usuari, dispositiu d'accés, urls, data i hora d'accés... que voleu analitzar.
Behavior o Comportament d'usuari
En aquesta opció podem veure les mateixes mètriques que en adquisició però centrats a les urls de la pàgina, diferenciant entre les pàgines de destinació y pàgines de sortida (pàgines des que l'usuari abandona la web).
Objectius Zoho Page Sense
En aquesta secció creem esdeveniments o objectius que volem mesurar. Es basen principalment en 4 tipus.
- Pulsació d'elements (via ID o CLASS de css)
- Cliqueu els enllaços
- Temps a la pàgina
- Esdeveniment
Depenent del tipus dobjectiu que es vulgui mesurar es requereixen diferents configuracions.
En aquest moment s'han configurat 3 objectius.
- Contacte: pulsació en cadascun dels 3 elements de la pàgina de contacte, email, whatsapp i telèfon (via class CSS)
- Temps a la pàgina: més de dos minuts a la web es considera una conversió
- Clic en productes: nombre de clics que es fan sobre les miniatures de producte de la home page.
- Descàrrega de catàleg: nombre de vegades q es descarrega un catàleg.
*Convé revisar que els objectius estan ben creats.
Anàlisi d'embut
Aquesta opció ens permet registrar conversions quan els usuaris segueixin certa ruta a la web.
Exemple: pas 1: home page / pas 2: determinat producte / pas 3: pàgina d'agraïments de compra.
Mapes de calor
Ens permet estudiar el comportament dusuari en pàgines. Zones on clica, desplaçament de scroll o zones de més atenció.
Actualment configurat per a totes les pàgines. Es recomana fitar l'estudi a un grup d'acabat de pàgines. Exemple: si tenim un producte que té moltes visites però no fem conversions, és recomanable aplicar un mapa de calor a aquesta url per estudiar perquè l'usuari no fa la compra. Vista exemple Millennials Consulting.
Com interpretar el mapa de calor
Mapa de desplaçament
Mapa d'atenció
Anàlisi de formularis
Apartat per poder mesurar la interacció amb formulari.
Per activar aquesta opció cal introduir la url on s'allotgi el formulari i clicar a obtenir formularis. També es poden obtenir manualment. Cal introduir la pàgina de confirmació.
Enregistrament de sessions
Permet enregistrar en temps real la interacció de l'usuari a la web. Es recomana gravar determinades urls que vulguem analitzar.
Similar al mapa de calor però en temps real.
Proves AB
Una de les opcions d‟anàlisi d‟usabilitat més interessants.
Consisteix a crear un nou disseny, editant directament a Zoho Page Sense. Aquest nou disseny es mostrarà a un grup dusuari, per exemple, als usuaris que vinguin dads els botons de compra tindran un color vermell.
Com veiem, poder editar directament l'HTML. Però això no modifica el disseny de la web, sinó que en crea una còpia virtual que serveix Zoho amb un altre disseny diferent. Un altre exemple de Prova AB és eliminar el header, footer i altres elements que puguin distreure usuari en el procés de compra.
Prova d'Url dividida
Consisteix a realitzar un Split-test (url dividida) en dues o més pàgines web amb diferents dissenys per veure la que genera més conversions.
Personalització
Similar al Test AB però no divideix el disseny entre un % dusuari, directament mostra el disseny de la personalització al tipus dusuari triat.
Seleccionem un públic objectiu, per exemple, visitants de Google Ads, triem un objectiu i se us mostra el disseny personalitzat.
Enquestes, Notificacions i Finestres emergents
Zoho Page Sense permet crear aquest tipus d'esdeveniments i mostrar-los als usuaris en determinats moments.
És possible seleccionar el tipus d'usuari i el dispositiu on volem mostrar aquests elements.
Les enquestes serveixen per obtenir lopinió dusuari sobre algun aspecte en concret de lús de la web.
Les finestres emergents són pop ups que podem fer servir en determinades ocasions i condicions.
Finalment, les notificacions d'inserció són missatges que es disparen quan es compleix un esdeveniment o objectiu determinat, per exemple, quan l'usuari fa una descàrrega.
NECESSITES SABER MÉS?
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Daniel Suárez17. Abril, 2024.Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.Grup Retiro17. Abril, 2024.Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanablesZine Hostaleria22. Març, 2024.Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!Carla Inagaki15. Març, 2024.Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!Ashleigh Zelaya11. Març, 2024.Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.Angel Rabadan8. Març, 2024.És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.Leandro Stward Rondón Herrera7. Març, 2024.Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBestMIRIAM VILLAVERDE URTIAGA1. Març, 2024.Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.
DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA
Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.
No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.
La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.
La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.
Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.
La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
Consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
Consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
A. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
À. Poveda
Consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
Consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
Consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
Consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
X. Agut
Consultor Web
F. López
Especialista legal
M. Hernández
RR.PP
A. Martínez
Especialista en Subvencions
I. Fernández
Especialista en ADS