Des de Zoho han estat treballant àrduament perquè la seva aplicació funcioni sense problemes i això, de vegades, implica que l'empresa rebi ajuda de tercers per dur a terme les tasques amb el processament de les dades de totes les empreses que contracten els seus serveis. Des de Millennials Consulting tenim la sort de dir que Zoho ha contractat dos nous tercers, ZeroBounce i Validity. Per fi Zoho MarketingHub s'integra amb ZeroBounce & Validity
Compromisos entre Zoho i la seva integració amb ZeroBounce i Validity:
- ZeroBounce ens ajudarà a eliminar adreces de correu electrònic no vàlides, trampes de correu brossa i evitar la inclusió de dominis en llistes negres. Per això, hem de compartir les adreces de correu electrònic dels seus clients amb ells. La validació es produirà als llocs on afegeix contactes (importació, sincronització, addició de contactes, formularis de registre, etc.) i, per tant, ajuda a mantenir la higiene de la llista.
- La validesa assegura la millor ubicació de la safata dentrada. Compartirem les dades de la vostra campanya (adreça del remitent, contingut del correu electrònic i línia d'assumpte) amb elles per a la seva anàlisi i ens notificaran si els vostres missatges arriben a la safata d'entrada de diversos proveïdors de bústies de correu. Això millora la capacitat de lliurament de la campanya en general, el que resulta en resultats efectius de màrqueting per correu electrònic.
Quan obtinc la meva integració amb ZeroBounce i Validity?
Aquestes integracions entraran en vigor per a tots els usuaris de Zoho MarketingHub, per defecte, dins dels següents 45 dies . Zoho s'ha encarregat de fer contactes sòlids i una bona integració de Zoho MarketingHub amb ZeroBounce i Validity per assegurar-se que totes les nostres dades es manegin de la manera correcta, amb la mateixa cura que Zoho ho fa. També han realitzat les avaluacions necessàries de seguretat de la informació i protecció de dades per assegurar-nos a tots que les seves pràctiques de maneig de dades compleixin els alts estàndards establerts per Zoho.