ZOHO BACKSTAGE - Esdeveniments
QUÈ ÉS ZOHO BACKSTAGE?
Zoho Backstage és una plataforma en línia que et permetrà organitzar esdeveniments de manera eficaç mitjançant un programari d'administració d'esdeveniments, podreu planificar i organitzar tota mena de conferències, reunions i llançaments de productes per generar un major impacte amb un menor cost de temps i diners.
Amb aquesta eina podràs generar pàgines de manera senzilla amb tota la informació necessària de l'esdeveniment, amb tots els detalls com ara una pàgina on especifiqueu a quina hora i quin ponent realitzarà una presentació.
aquesta aplicació et permetrà dissenyar gestionar i organitzar esdeveniments empresarials de manera senzilla. Podràs promocionar i planificar fires i altres esdeveniments a gran escala.
Amb Zoho Backstage aconseguiràs que el teu esdeveniment sigui una experiència única mitjançant una pàgina web atractiva, totalment configurable, senzilla d'utilitzar i crear mitjançant plantilles predefinides que podràs modificar al teu gust sense coneixements previs de disseny web o programació.
Aquesta plataforma forma part de la Suite Zoho i incorpora eines d'edició que us permetran crear un lloc web responsive per al teu esdeveniment de manera senzilla, des del qual podreu promocionar els vostres esdeveniments, gestionar la venda d'entrades, rebre pagaments o organitzar ponents, assistents i els seus patrocinadors.
Per què necessites Zoho Backstage?
Zoho Backstage us permet promocionar el vostre esdeveniment i donar a conèixer cada detall, podràs realitzar esdeveniments virtuals amb l'extensió Zoho Backstage OnAir o transmetre el teu esdeveniment presencial de manera online a la pàgina web creada amb aquesta aplicació.
l'eina genera informació a temps real sobre el teu esdeveniment, com la cancel·lació d'alguna ponència, dades que vulguis ressaltar i promocionar a xarxes socials per mantenir actualitzats els assistents i els interessats en el teu esdeveniment.
Característiques i funcions de Zoho Backstage
Amb Zoho Backstage podràs personalitzar la pàgina web del teu esdeveniment creant espais per donar tota la informació del vostre esdeveniment perquè sigui un èxit i aixecar les expectatives. Podràs crear un lloc web atractiu i multilingüe en pocs clics mitjançant les plantilles i estils predissenyats per organitzar i donar una bona imatge del teu esdeveniment.
Podràs crear:
- Pestanya de presentació dels ponents on podràs afegir una foto, petites descripcions, un apartat de preguntes o vídeos de presentació
- Pestanya de patrocinadors i partners
- Un apartat de registre per a l'esdeveniment
- Un apartat en què generar continguts a temps real sobre el teu esdeveniment
- Un espai on gestionar les vendes d'entrades i rebre pagaments a l'instant
- et permetrà crear una agenda de l'esdeveniment personalitzable per mantenir informats els assistents
Amb aquesta eina maximitzaràs l'abast del teu esdeveniment, podent incorporar la pàgina creada amb Zoho Backstage a altres llocs webs, blogxarxes socials o promocionar-la en xarxes socials mitjançant els banners personalitzats que et permet crear sense tenir experiència de disseny.
El registre per assistir al vostre esdeveniment serà més senzill que mai.
Podràs enviar correus electrònics i mantenir un control de les entrades venudes mitjançant pagaments instantanis, et permet crear tiquets personalitzats amb la teva imatge de marca, definir-ne el disseny, els tipus d'entrades, preus i crear fins i tot opcions VIP.
Aconsegueix tota la informació sobre el teu esdeveniment mitjançant el tauler de control de Zoho Backstage.
Aquesta aplicació et ofereix informació del teu esdeveniment de manera senzilla, podràs conèixer tots els registres, vendes d'entrades o tiquets, el recompte d'assistents, les sessions dels usuaris de la seva pàgina web i molta més informació útil per millorar el teu esdeveniment.
Interactua amb els assistents del teu esdeveniment
podràs fomentar la participació al teu esdeveniment mitjançant enquestes o permetent que els assistents al teu esdeveniment puguin formular preguntes en un xat interactiu en temps real.
Crea una agenda interactiva totalment personalitzable per mantenir informats els assistents.
Fomenta l'assistència al teu esdeveniment
Crea un sistema de medalles o èxits per a cada esdeveniment mitjançant codis QR per crear un rànquing d'assistències als teus esdeveniments, així els assistents o ponents podran saber a quants dels teus esdeveniments han assistit i podràs tenir una classificació dels assistents segons les seves preferències.
Resum de Zoho Backstage:
- podràs obtenir informació del teu esdeveniment a l'instant mitjançant informes que genera laplicació.
- Et permet dissenyar la teva web de manera senzilla
- Disposa d'una aplicació mòbil per a assistents i per modificar tota la pàgina de manera senzilla
- Podràs crear una agenda del teu esdeveniment
- Té una funció per col·locar la localització del teu esdeveniment amb un mapa interactiu de Google maps
- T'ofereix la possibilitat de crear pàgines personalitzades de contacte, compra d'entrades o localització de l'esdeveniment
- T'ajudarà amb la gestió d'oradors, patrocinadors i assistents.
- podràs crear xats perquè els assistents facin preguntes i comentaris
- Facilita la difusió de l'esdeveniment a xarxes socials, blogso pàgines web
- Podràs crear imatges i banners de manera senzilla per augmentar la visibilitat.
- posseeix un panell de control intuïtiu i de fàcil ús
- Ofereix total integració amb Zoho CRM, Zoho ShowTime i Zoho Expense.
Per a més informació visiteu el Web Oficial | Zoho Backstage
PREUS I TARIFES ZOHO BACKSTAGE
Mensual: 119€/usuari mes
Anual: 99€/usuari mes amb facturació anual
1 portal
Esdeveniments il·limitats
Assistents il·limitats
Venda de tiquets d'esdeveniments
Pla Gratis+
- Personalització de lloc web
- Suport de lloc web bilingüe
- Gestió de patrocinadors
- Programació de correus electrònics
- Gestió de presentacions amb interacció del públic
- Anuncis instantanis d'esdeveniments
- Widgets d'HTML per a promocions d'esdeveniments
- Galeria d'esdeveniments
- Aplicació mòbil per a assistents
- Solució per a esdeveniments virtuals
Mensual: 294€/usuari mes
Anual: 199€/usuari mes amb facturació anual
1 portal
Esdeveniments il·limitats
Assistents il·limitats
Venda de tiquets d'esdeveniments sense comissió
Pla Professional+
- Suport per a llocs web en diversos idiomes
- Assistència a l'esdeveniment per dia
- Anàlisi avançada de sessions
- Assignació de domini personalitzat
- Importació/exportació de detalls dels assistents
- Grups de xat per a assistents
- Pàgina de la marca amb llista d'esdeveniments
- Personalització del lloc web amb incorporació de pàgina
- Funcions personalitzades
- Integració de Zoho CRM
- Formularis personalitzats
Mensual: 349€/usuari mes
Anual: 279€/usuari mes amb facturació anual
1 portal
Esdeveniments il·limitats
Assistents il·limitats
Venda de tiquets d'esdeveniments sense comissió
Pla Empresa+
Aplicació mòbil personalitzada per a assistents
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Zine Hostaleria22. Març, 2024.Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!Carla Inagaki15. Març, 2024.Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!Ashleigh Zelaya11. Març, 2024.Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.Angel Rabadan8. Març, 2024.És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.Leandro Stward Rondón Herrera7. Març, 2024.Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBestMIRIAM VILLAVERDE URTIAGA1. Març, 2024.Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.Pablo Camarena28. Febrer, 2024.Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.Víctor Vázquez26. Febrer, 2024.Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.
NECESSITES SABER MÉS?
DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA
Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.
No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.
La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.
La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.
Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.
La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
Consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
Consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
A. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
À. Poveda
Consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
Consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
Consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
Consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
X. Agut
Consultor Web
F. López
Especialista legal
M. Hernández
RR.PP
A. Martínez
Especialista en Subvencions
I. Fernández
Especialista en ADS