ZOHO DESK

QUÈ ÉS ZOHO DESK?

Escriptori Zoho és una poderosa eina centrada en el servei d'atenció al client. D'una manera eficient i eficaç et permet organitzar els teus empleats, donar més satisfacció al client i automàticament obtenir i emmagatzemar dades vitals per al teu negoci.

PREUS I TARIFES

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE ZOHO DESK AMB AQUEST FORMULARI

FUNCIONS PRINCIPALS DE ZOHO DESK

Per explicar les funcionalitats de Zoho Desk posarem com a exemple pràctic a posar una companyia telefònica ja que tots hem rebut alguna vegada una trucada. 

VOLS SABER MÉS SOBRE ZOHO DESK?

Des de  Millennials Consulting com Anvanced Partner de Zoho posem a la teva disposició multitud de vídeos al nostre canal de Youtube. D'aquesta manera perquè pugueu aprendre més sobre l'eina i com treballem!

zoho-premium-partner

DESCOBREIX EL NOSTRE CURS ONLINE PER APRENDRE A USAR ZOHO DESK

Logo millennials-01

Zoho Desk és un Programari que et permet donar un bon suport i atenció al client de manera ordenada ràpida i eficaç.

Amb el nostre curs podràs aprendre a fer servir aquesta eina que et permetrà realitzar una gestió de tiquets efectiva per respondre els dubtes dels teus clients sense duplicitats, retards o missatges oblidats sense contestar.

Tenim un curs de Zoho Desk a la teva disposició, aquest curs es va actualitzant constantment, perquè estiguis al dia a l'última tecnologia per a la teva empresa. Si vols saber més clica al següent enllaç.

Vull Saber Més!

NECESSITES SABER MÉS?

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

SOLUCIONS QUE APORTA ZOHO DESK A LA TEVA EMPRESA

La realitat a les empreses és la següent:

  • Les converses són a tot arreu dins d'una empresa.
  • La informació és desorganitzada i incompleta.
  • Cada part interessada només té un subconjunt de la informació
  • Intervenció de l'agent a cada pas
  • Informació útil arriba després de molt de temps

 Zoho help desk posa fi a tot aquest desordre a l'empresa.

 

Converses disperses?

Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials

Informació incompleta? 

Productiu amb modes de treball i centre de notificacions

Sitges operacionals?

 Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris

Intervenció innecessària de l'agent? 

Eficient amb autoservei i regles d'automatització

Dades de rendiment endarrerits?

 En temps real amb la seu

Molts empresaris tenen l'aclaparament de no tenir temps per veure quina eina és la millor ni de provar aquest Programari i veure com adaptar-lo a les necessitats particulars de la vostra empresa. És per això que oferim una consultoria gratuïta per avaluar les necessitats de les empreses i la posterior implementació del que es tradueix en una reducció de costos molt important per a l'empresa. Fes clic a l'enllaç i descobreix que és desk és espanyol.

FLUX DE TREBALL AMB ZOHO DESK

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE 30 DIES AMB AQUEST FORMULARI!

 Com de gran és el mercat de laplicació de Help Desk?

 Mentre hi hagi problemes, algú necessitarà respostes i ajuda per solucionar-los.   

  • Cada tiquet ha darribar a lagent correcte.
  • Aquest agent necessita tenir tot allò que necessita per respondre de manera efectiva
  • No tots els problemes poden ser solucionats per un agent.
  • Sovint necessiten lajuda daltres empleats, tots amb programari diferent

Dirigir un equip de servei proactiu es torna difícil quan els prenedors de decisions no obtenir dades a linstant. 

Com a resultat de tot això… 

  • Els clients no poden trobar respostes o obtenir ajuda útil ràpidament. No és estrany que estiguin furiosos! 
  • Una necessitat insatisfeta directa 

Absolutament totes les empreses han de proporcionar servei al client.

 Més aviat que tard, necessiten programari per administrar els seus esforços.

  Quins problemes soluciona Zoho Desk?

  • ¿Converses disperses?
  •  Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials
  • Informació incompleta? 
  • Productiu amb modes de treball i centre de notificacions
  • Sitges operacionals?
  •  Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris
  • ¿Intervenció innecessària de lagent? 
  • Eficient amb autoservei i regles d'automatització
  • Dades de rendiment endarrerits?
  •  En temps real amb la seu
És a dir, obtens Vistes ordenades en temps real dels tiquets en funció del context segons: Temps de lliurament, Tipus de sol·licitant, Estat del tiquet i Prioritat del tiquet característica.
característiques-zoho-desk

Flux de treball amb Zoho Desk

 Comentaris en tiquets

  • Els agents poden deixar comentaris privats als tiquets i esmentar col·legues en aquests comentaris.
  • Les discussions internes tenen lloc amb el context complet de cada tiquet.
  • Els clients poden trobar respostes ells mateixos cercant en un repertori de preguntes i respostes. Aixequen tiquets o butlletes només quan necessiten ajuda personalitzada d'un agent.
  • Els tiquets es poden assignar automàticament usant un algorisme Round Robin o usant regles personalitzades basades en diversos criteris.
  • Les regles d'automatització es poden escriure per actualitzar camps, assignar tasques, enviar alertes de notificació i més.

Alguns exemples:

  • Tancar entrades obertes inactives
  • Escaleu si la primera resposta triga més d'1 hora
  • Notificar a un gerent quan un client clau deixa una mala qualificació
informació-instantània-zoho-desk

la Central

  • Informació pràctica per a gerents pràctics
  • Tendències d'entrades entrants i sortints
  • Nombre de butlletes no assignades ara
  • Llista d'agents en línia i fora de línia
  • Llista de converses de tiquets més llargues
  • Comentaris recents sobre la qualitat del servei dels clients

conversacional

utilitzant Zoho Desk tens disponible el millor chatbot d'atenció al client, portant un control de trucades i una anàlisi i creació de base de dades de tots els clients que o utilitzen. 

Això no és només una gran notícia per millorar l'atenció al client sinó també per augmentar les vendes facilitant que el client trobi ràpidament el que està buscant. El control daquesta eina és complet i és tan senzilla dutilitzar que ho pots fer des del teu telèfon mòbil amb una aplicació per a IOs i Android. 

La millor integració de CRM-Helpdesk al mercat (amb Zoho CRM)

Anàlisi avançada a través de Zoho Reports

Integració amb JIRA d'Atlassian

Estarem encantats de mostrar-te algunes microdonem interessants!

Agent ajudant

 Els empleats de la resta de l'empresa, que no formen part de l'equip de servei al client, també poden contribuir a l'experiència del client. Podeu llegir converses i respondre a comentaris.

Exemple: enginyers, tècnics, dissenyadors, comercialitzadors i consultors. 

Col·lisió d'agent

Apareix una alerta simultània quan diversos agents estan treballant al mateix tiquet al mateix temps. Els agents poden xatejar entre ells i respondre en conseqüència.

Procés d'automatització

  • Automatització de processos per a les masses: Construir. Vendre. Repetir-ho.
  • Definir i controlar processos de principi a fi
  • Creador de processos visuals fàcil dutilitzar. Ara nadiu de CRM. Les regles de puntuació es poden establir als registres utilitzant camps, punts de contacte amb el client (trucades, correus electrònics, senyals socials)
  • Es poden assignar punts positius i negatius.
  • Mòduls compatibles: clients potencials, comptes, contactes, ofertes.

Camps condicionals

Redueix el desordre als formularis i permet a les organitzacions gestionar més d'un procés. Funciona amb dissenys de diverses pàgines i regles de flux de treball.

Els clients Ganan

  • Indústries: tecnologia de la informació, educació, telecomunicacions, SaaS, viatges, sense ànim de lucre.
  • ús de CRM basat en les funcions més utilitzades:
  • Automatització del flux de treball
  • Formularis web per dirigir
  • Integració de xarxes socials
  • Valoració de prospectes
  • Administració de campanya

Actualització de negocis

  • Ingressos mensuals mitjana per usuari
  • Creixement d'adquisició de clients per segment
  • Retenció de clients per segment
  • Complementant CRM

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

Equip_Millennials
0
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0 %
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.

Coneix la nostra xarxa de Partners

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Airfal International (MktAirfal)
Airfal International (MktAirfal)
20. Juliol, 2022.
verificada
Expertise garantit a Zoho i atenció detallada per part de la nostra gestora Diana. Un luxe treballar al seu costat.
Mint57 Travel
Mint57 Travel
8. Juliol, 2022.
verificada
Treballar al CRM d'una agència de viatge no és una tasca fàcil i, malgrat les primeres dificultats, hem aconseguit un resultat molt bon. Un gràcies especial a Jessica i Fran, dos professionals i persones excel·lents.
Marcelo Pérez Sanders
Marcelo Pérez Sanders
7. Juliol, 2022.
verificada
Veritablement treballar amb els nois de Millennials és molt molt fàcil. Coneixen moltíssim del que és seu, però a més la qualitat humana de cadascun és la gran diferència. Acompanyen, entenen i es preocupen en tot moment de fer sentir el client al centre de totes les decisions. Dos comentaris finals, pagues 100 i en reps 110 i per tant, el segon comentari...110% recomanables. Gràcies en nom de Numeral8 Arg, Numeral8 Brasil, Numeral8 USA, Numeral8 Mex. i per descomptat, Numeral8 España.Ole!
Mario Rodriguez
Mario Rodriguez
7. Juliol, 2022.
verificada
Hèctor Martín Ribera
Hèctor Martín Ribera
6. Juliol, 2022.
verificada
Des que va néixer la nostra empresa hem estat treballant amb Millennials, i per segur seguirem fent-ho. El creixement de la nostra empresa ha estat en gran part gràcies a les eines de Zoho i el servei que ens ha donat Millennials, i encara que tenen un equip molt complet especialment Jessica és qui ha estat amb nosaltres des dels nostres inicis i implicant-se al 100% amb el nostre projecte. Jessica des del principi estudio la nostra empresa i el nostre sector i amb el seu coneixement de l'eina de Zoho, i la seva implantació ens ha ajudat molt a aconseguir objectius i tenir un control continu en el nostre creixement.
Martín Martínez
Martín Martínez
13. Juny, 2022.
verificada
LeanFactor Spain
LeanFactor Spain
19. Maig, 2022.
verificada
Molt organitzats, eficients i amb ganes dajudar. Els recomano àmpliament, no obstant les formacions en línia poden de vegades ser complexes de seguir. Recomanaria fer-ne almenys algunes en presencial.
Didac Catala
Didac Catala
12. Maig, 2022.
verificada
Ignacio Blanco
Ignacio Blanco
26. Abril, 2022.
verificada
Mari Paz Valderas
Mari Paz Valderas
21. Abril, 2022.
verificada
Treballar amb Jessica, Fran i el seu equip ha estat un autèntic plaer. Són resolutius i eficients. Els tornaríem a escollir sens dubte!

LES NOSTRES OFICINES A MADRID I ALACANT

Madrid

Novelda - Alacant

Palma - Balears

NECESSITES SABER MÉS?

EL NOSTRE EQUIP

EL NOSTRE EQUIP

jesus garcia equip

Jesús

García

Gerent

Bernar

García

Consultor Comercial

Dpt Comercial

Alejandro

Ttrujillo

Consultor, Implantador

Dpt. RR.HH

Miquel B.

Antón

Especialista ERP

Dpt. ERP

Irene

Bernardini

Especialista ERP

Dpt. ERP

Jessica

Assaf

Consultora, Implantadora Especialista Marketing

Dpto. Màrqueting

Damià

Melendrez

Consultor, Implantador Especialista ADS

Dpto. Màrqueting

Eliana

Pérez

Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

estiben

Gallardo

Especialista en vídeo

Dpto. Màrqueting

Venus

Arias

Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

Diana

Hernández

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

Esther

Martínez

Consultora, Implantadora

Dpto. Analítica

De Tony

Owen

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

José

Inyesta

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

Marta

Mateu

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

JULIÁN

Sánchez

SEO Manager Especialista en Analítica

Dpt. SEO

Alejandro

Sánchez

SEO                    Especialista a OnPage

Dpt. SEO

Iván

Simón

SEO                    Especialista en OffPage

Dpt. SEO

Álvaro

Poveda

SEO                    Especialista en Continguts

Dpt. SEO

Jesús

Cazorla

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

Fran

Sinó

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

Sheila

botiguer

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

Valentina

Medina

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

Gaspar

Gilabert

Consultor Comercial

Dpto. Comercial

ANA

Vallejo

Consultora, implantadora

Diego

Tomàs

desenvolupador

Jorge

Fernández

desenvolupador

Jesús

García

desenvolupador

Ignacio

Del Val

desenvolupador

Julià. V

Fernández

desenvolupador

Resum
programari image
Valoració de l'autor
1star1star1star1star1star
Valoració d'usuari
5 basat en 6 vots
Nom dek Programari
Escriptori Zoho
Sistema operatiu
Zoho CRM
Programari Category
CRM
Preu
EUR 0
Pàgina de destinació