➤Què és Zoho Desk i Per Què Serveix? Millennials Consulting

Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

ZOHO DESK

Gestió de Suport

QUÈ ÉS ZOHO DESK?

Escriptori Zoho és una poderosa eina centrada en el servei d'atenció al client. D'una manera eficient i eficaç et permet organitzar els teus empleats, donar més satisfacció al client i automàticament obtenir i emmagatzemar dades vitals per al teu negoci.

PREUS I TARIFES

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE ZOHO DESK AMB AQUEST FORMULARI

FUNCIONS PRINCIPALS DE ZOHO DESK

Per explicar les funcionalitats de Zoho Desk posarem com a exemple pràctic a posar una companyia telefònica ja que tots hem rebut alguna vegada una trucada. 

VOLS SABER MÉS SOBRE ZOHO DESK?

Des de   Millennials Consulting com Anvanced Partner de Zoho posem a la teva disposició multitud de vídeos al nostre canal de Youtube. D'aquesta manera perquè pugueu aprendre més sobre l'eina i com treballem!

zoho-premium-partner

DESCOBREIX EL NOSTRE CURS ONLINE PER APRENDRE A USAR ZOHO DESK

Logo millennials-01

Zoho Desk és un Programari que et permet donar un bon suport i atenció al client de manera ordenada ràpida i eficaç.

Amb el nostre curs podràs aprendre a fer servir aquesta eina que et permetrà realitzar una gestió de tiquets efectiva per respondre els dubtes dels teus clients sense duplicitats, retards o missatges oblidats sense contestar.

Tenim un curs de Zoho Desk a la teva disposició, aquest curs es va actualitzant constantment, perquè estiguis al dia a l'última tecnologia per a la teva empresa. Si vols saber més clica al següent enllaç.

Vull Saber Més!

NECESSITES SABER MÉS?

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

SOLUCIONS QUE APORTA ZOHO DESK A LA TEVA EMPRESA

La realitat a les empreses és la següent:

  • Les converses són a tot arreu dins d'una empresa.
  • La informació és desorganitzada i incompleta.
  • Cada part interessada només té un subconjunt de la informació
  • Intervenció de l'agent a cada pas
  • Informació útil arriba després de molt de temps

 Zoho help desk posa fi a tot aquest desordre a l'empresa.

 

Converses disperses?

Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials

Informació incompleta? 

Productiu amb modes de treball i centre de notificacions

Sitges operacionals?

 Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris

Intervenció innecessària de l'agent? 

Eficient amb autoservei i regles d'automatització

Dades de rendiment endarrerits?

 En temps real amb la seu

Molts empresaris tenen l'aclaparament de no tenir temps per veure quina eina és la millor ni de provar aquest Programari i veure com adaptar-lo a les necessitats particulars de la vostra empresa. És per això que oferim una consultoria gratuïta per avaluar les necessitats de les empreses i la posterior implementació del que es tradueix en una reducció de costos molt important per a l'empresa. Fes clic a l'enllaç i descobreix que és desk és espanyol.

FLUX DE TREBALL AMB ZOHO DESK

ACONSEGUEIX LA TEVA PROVA GRATUÏTA DE 30 DIES AMB AQUEST FORMULARI!

 Com de gran és el mercat de laplicació de Help Desk?

 Mentre hi hagi problemes, algú necessitarà respostes i ajuda per solucionar-los.   

  • Cada tiquet ha darribar a lagent correcte.
  • Aquest agent necessita tenir tot allò que necessita per respondre de manera efectiva
  • No tots els problemes poden ser solucionats per un agent.
  • Sovint necessiten lajuda daltres empleats, tots amb programari diferent

Dirigir un equip de servei proactiu es torna difícil quan els prenedors de decisions no obtenir dades a linstant. 

Com a resultat de tot això… 

  • Els clients no poden trobar respostes o obtenir ajuda útil ràpidament. No és estrany que estiguin furiosos! 
  • Una necessitat insatisfeta directa 

Absolutament totes les empreses han de proporcionar servei al client.

 Més aviat que tard, necessiten programari per administrar els seus esforços.

  Quins problemes soluciona Zoho Desk?

  • ¿Converses disperses?
  •  Multicanal amb correu electrònic, xat i canals socials
  • Informació incompleta? 
  • Productiu amb modes de treball i centre de notificacions
  • Sitges operacionals?
  •  Col·laboratiu amb agents del teu equip, xat i comentaris
  • ¿Intervenció innecessària de lagent? 
  • Eficient amb autoservei i regles d'automatització
  • Dades de rendiment endarrerits?
  •  En temps real amb la seu
És a dir, obtens Vistes ordenades en temps real dels tiquets en funció del context segons: Temps de lliurament, Tipus de sol·licitant, Estat del tiquet i Prioritat del tiquet característica.
característiques-zoho-desk

Flux de treball amb Zoho Desk

 Comentaris en tiquets

  • Els agents poden deixar comentaris privats als tiquets i esmentar col·legues en aquests comentaris.
  • Les discussions internes tenen lloc amb el context complet de cada tiquet.
  • Els clients poden trobar respostes ells mateixos cercant en un repertori de preguntes i respostes. Aixequen tiquets o butlletes només quan necessiten ajuda personalitzada d'un agent.
  • Els tiquets es poden assignar automàticament usant un algorisme Round Robin o usant regles personalitzades basades en diversos criteris.
  • Les regles d'automatització es poden escriure per actualitzar camps, assignar tasques, enviar alertes de notificació i més.

Alguns exemples:

  • Tancar entrades obertes inactives
  • Escaleu si la primera resposta triga més d'1 hora
  • Notificar a un gerent quan un client clau deixa una mala qualificació
informació-instantània-zoho-desk

la Central

  • Informació pràctica per a gerents pràctics
  • Tendències d'entrades entrants i sortints
  • Nombre de butlletes no assignades ara
  • Llista d'agents en línia i fora de línia
  • Llista de converses de tiquets més llargues
  • Comentaris recents sobre la qualitat del servei dels clients

conversacional

utilitzant Zoho Desk tens disponible el millor chatbot d'atenció al client, portant un control de trucades i una anàlisi i creació de base de dades de tots els clients que o utilitzen. 

Això no és només una gran notícia per millorar l'atenció al client sinó també per augmentar les vendes facilitant que el client trobi ràpidament el que està buscant. El control daquesta eina és complet i és tan senzilla dutilitzar que ho pots fer des del teu telèfon mòbil amb una aplicació per a IOs i Android. 

La millor integració de CRM-Helpdesk al mercat (amb Zoho CRM)

Anàlisi avançada a través de Zoho Reports

Integració amb JIRA d'Atlassian

Estarem encantats de mostrar-te algunes microdonem interessants!

Agent ajudant

 Els empleats de la resta de l'empresa, que no formen part de l'equip de servei al client, també poden contribuir a l'experiència del client. Podeu llegir converses i respondre a comentaris.

Exemple: enginyers, tècnics, dissenyadors, comercialitzadors i consultors. 

Col·lisió d'agent

Apareix una alerta simultània quan diversos agents estan treballant al mateix tiquet al mateix temps. Els agents poden xatejar entre ells i respondre en conseqüència.

Procés d'automatització

  • Automatització de processos per a les masses: Construir. Vendre. Repetir-ho.
  • Definir i controlar processos de principi a fi
  • Creador de processos visuals fàcil dutilitzar. Ara nadiu de CRM. Les regles de puntuació es poden establir als registres utilitzant camps, punts de contacte amb el client (trucades, correus electrònics, senyals socials)
  • Es poden assignar punts positius i negatius.
  • Mòduls compatibles: clients potencials, comptes, contactes, ofertes.

Camps condicionals

Redueix el desordre als formularis i permet a les organitzacions gestionar més d'un procés. Funciona amb dissenys de diverses pàgines i regles de flux de treball.

Els clients Ganan

  • Indústries: tecnologia de la informació, educació, telecomunicacions, SaaS, viatges, sense ànim de lucre.
  • ús de CRM basat en les funcions més utilitzades:
  • Automatització del flux de treball
  • Formularis web per dirigir
  • Integració de xarxes socials
  • Valoració de prospectes
  • Administració de campanya

Actualització de negocis

  • Ingressos mensuals mitjana per usuari
  • Creixement d'adquisició de clients per segment
  • Retenció de clients per segment
  • Complementant CRM

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

Equip_Millennials
0
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0 %
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.

Coneix la nostra xarxa de Partners

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

TotPer TuJardin
TotPer TuJardin
9. Octubre, 2023.
Gran ajuda la que ens ha aportat Julián per entendre el posicionament SEO que hem de treballar a través del Kit digital, seriosos i responsable de tot l'equip, molt recomanats.
Sebas Baldo
Sebas Baldo
1. Octubre, 2023.
Un plaer treballar amb Irene en el projecte de books amb la col·laboració de Javi a IT i alejandro per publicar la pàgina web amb el nostre servidor. Seguirem treballant amb ells des d'Alacant,🥰🥰
ASIMA Associació d'Industrials de Mallorca
ASIMA Associació d'Industrials de Mallorca
25. Setembre, 2023.
Després d'aconseguir el kit digital, no dubtem a treballar amb aquesta empresa amb la qual fa anys que treballem. En concret, hem quedat molt contents i enhorabona per la feina feta per Eliana Pérez a la part de Zoho Social. Gràcies.
CRT Arquitectura
CRT Arquitectura
19. Setembre, 2023.
Em van recomanar aquesta empresa, en aconseguir el kit digital. El servei ha estat ràpid, senzill i molt efectiu. Eliana, va analitzar el meu tipus d'empresa i els valors del meu estudi d'arquitectura, per mostrar-ho de la millor manera a RRSS i publicitat. Una gran feina.
Javier Panizo
Javier Panizo
7. Juliol, 2023.
Professionals, dels que et fan confiança quan parlen perquè es nota que saben del que estan tractant. I a sobre facilitant en tot moment el desenvolupament del projecte quant a logística (horaris i dies de reunions, etc...) La cirereta: que a sobre ho facin amb un somriure. Gràcies per tot!
Oscar Rojas
Oscar Rojas
5. Juliol, 2023.
Un bon Partner Millennials i davant de les dificultats han donat una solució àgil i eficaç, en concret amb la Natàlia ha estat un acompanyament excel·lent i amb una visió del projecte eficient.
English Today SL
English Today SL
3. Juliol, 2023.
Estem molt contents amb el resultat. És cert que des que vam fer l'acord i vam signar han passat uns mesos d'espera, però un cop començat el projecte ha estat molt ràpid. Va costar una mica centrar allò que per a nosaltres era prioritat, però després d'alguna reunió tot va anar bé. Bona experiència i continuarem treballant amb ells.
Sergio Jimenez Rodriguez
Sergio Jimenez Rodriguez
22. Juny, 2023.
totalment recomanable

LES NOSTRES OFICINES

Madrid

Carrer Basílic, 15-17 1r Esq. 28020

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Jalisco - Mèxic

C. Independència 329, 45100

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

El Nostre Equip

J.García

Gerent

A. Trujillo

Consultor, Implantador

Dpt. RR.HH

D. Hernández

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

M. Antón

Especialista ERP

Dpt. ERP

J. Sánchez

consultor SEO

Dpt. SEO

Irene_web_2

I. Riolobos

consultor

Dpto. Qualitat

Contractes_web_2

J. Cutillas

consultor

Dpto. Qualitat

S. Botiga

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

J.Assaf

Consultora, Implantadora Especialista Marketing

Dpto. Màrqueting

D.Meledrez

Consultor, Implementador Especialista ADS

Dpto. Màrqueting

E. Pérez

Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

E. Gallardo

Especialista en vídeo

Dpto. Màrqueting

E. Martínez

Consultora, Implantadora

Dpto. Analítica

Barbie_web_2

I. Bernardini 

Consultora, Implantadora

Dpt. ERP 

jose equip

J. Iñesta

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

Puche_web_2

I. Puche

Consultor i implantador

Dpto. Operacions

A. Sánchez

consultor SEO

Dpt. SEO

Álvaro Poveda

À. Poveda

consultor SEO

Dpt. SEO

Carlicos_web_2

C. Hernández

consultor SEO

Dpt. SEO

Sr_Monzo_web2

E. Monzó

consultor SEO

Dpt. SEO

F. Mas

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

Un_salut_i_a_cuidar-se

J. Àlber

consultor

Dpto. IT

Benja_web_2

B. Romero

Consultor, Desenvolupador

Dpto. IT

Casandra_web_2

J. Navarro

desenvolupador

Dpto. IT

V. Medina

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

G. Gilabert

Consultor Comercial

Dpto. Comercial

Victor_web_2

V. Cirerer

Consultor i implantador

Dpto. Comercial

Carolina_web_2

C. Taronger

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

Vallecas_web_2

O. Muñoz

Consultor i implantador

Dpto. Operacions

Cadira_web_s

N. Taula

Consultora i implantadora

Dpto. Operacions

F. Estavillo

Consultora i implantadora

Dpto. Operacions

M. Abad

Subvencions

Dpto. Subvencions

Ana equip

A. Vallejo

Consultora, implantadora

marta equip

M. Mateo

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

luis zoho crm mexico

L. Macías

Consultor LATAM

Dpto. Operacions

jesus garber equip

J. García

desenvolupador

diego garber equip

D. Tomàs

desenvolupador

ignasi equip

I. Del Val

desenvolupador

julian vicent equip

J. Fenández

desenvolupador

jorge fernandez equip

J. Fernández

desenvolupador

Vicent Ares

V. Ares

Especialista en legals i subvencions

fernant foto equip

F. López 

Especialista legal

alba mastic

A. Martínez

Especialista en Subvencions

xavi agut

X. Agut

Consultor Web

mariana foto equip

M. Hernández

RR.PP

Iago fernandez millennials consulting

I. Fernández

Especialista en ADS

Resum
programari image
Valoració de l'autor
1star1star1star1star1star
Valoració d'usuari
5 basat en 6 vots
Nom dek Programari
Escriptori Zoho
Sistema operatiu
Zoho CRM
Programari Category
CRM
Preu
EUR 0
Pàgina de destinació

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO