Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

El nou Zoho Desk 2023

Álvaro Poveda Pérez
Álvaro Poveda Pérez
Vols conèixer totes les novetats que presentarà Zoho Desk el 2023? Aquí trobareu informació d'interès sobre aquesta eina.
zoho desk 2023
Continguts

Satisfer les diferents necessitats dels teus clients pot ser complicat. Què és el que volen exactament i per què els seus deseos semblen diferir? Les vostres sol·licituds poden fins i tot semblar contràries de vegades: alta qualitat amb preus baixos, nou però familiar, més opcions però fàcils de comprar. Tot i així, un negoci ha d'aspirar a conquerir els seus cors i mantenir-los feliços, passi el que passi.

Les empreses han de ser capaces de donar als clients allò que volen, quan volen i com volen.

Als clients els agrada sentir que tenen el control i volen que les coses siguin més fàcils. Aquesta és la raó per la qual molts de nosaltres paguem més per demanar menjar per emportar des de les aplicacions en lloc de recollir el menjar nosaltres mateixos. Els clients esperen ser captivats per les marques amb què interactuen i per això atorguen més importància a la felicitat. 

Considereu això: el 56% dels clients estan disposats a pagar més per un millor servei al client. Tot negoci té com a objectiu brindar satisfacció al client, però és més fàcil dir-ho que fer-ho. Per què? Perquè el món ha evolucionat. Les empreses han evolucionat i les expectatives dels clients també. I com a part d'aquest procés d'evolució, et portem el nou Zoho Desk.

Amb aquest nou llançament, esperem brindar-te felicitat a tu, al teu equip i als teus clients en tres fronts importants, que considerem els pilars per construir un servei al client superior.

 

1) Portar les experiències omnicanal al següent nivell.

2) Construir opcions d'autoservei per enfortir les relacions client-negoci.  

3) Millorar la interfície dusuari per brindar una experiència enriquidora als agents datenció al client.

 

Continua llegint per conèixer tot el que hem estat fent.

missatgeria instantània

Estem encantats de presentar una nova forma de interactuar amb els teus clients a Zoho Desk. La plataforma de missatgeria instantània (IM) per a Zoho Desk permet als clients comunicar-se amb el teu negoci a través de:

  • WhatsApp, 
  • Telegram, 
  • LÍNIA, 
  • WeChat, 
  • Instagram (properament) 
  • Facebook Messenger (properament). 

 

Atès que la majoria dels teus clients ja estan utilitzant aquestes plataformes per comunicar-se, té sentit reunir-s'hi. Hem combinat totes les eines que ja coneixes amb el nostre complet mòdul de missatgeria instantània, juntament amb algunes característiques noves dissenyades per maximitzar la productivitat.

Escriptori Zoho et notifica els xats entrants en temps real perquè puguis connectar fàcilment amb els clients des de la interfície. Mentre estiguis allà, pots:

 

  • Realitzar un seguiment de la informació de contacte del client, la informació del tiquet, l'historial de converses entre canals i els detalls dels fitxers adjunts dins de la finestra de xat del client per obtenir un context immediat.

 

  • Accedir i adjuntar articles de la base de coneixements directament des de la secció d'entrada, utilitza respostes enllaunades per a resolucions ràpides i afegeix emojis per a una personalització addicional.

 

  • Participa en múltiples xats simultàniament a tots els canals sense canviar de pestanya.

 

  • Assigna converses i transfereix xats als teus companys d'equip.

 

  • Converteix converses en tiquets per a un seguiment fàcil fins a la seva resolució.

Converses guiades amb Zoho Desk 2023

presentem Guided Conversations (GC) , que és el resultat del compromís del nostre equip de productes de oferir les millors opcions d'autoservei.

Com a professionals datenció al client, sabem que la majoria de les preguntes no tenen respostes simples. Sovint requereixen preguntes de seguiment i molt de context abans que sorgeixi una solució. Aquí és on intervé GC. És una plataforma d'autoservei proactiva, de baix codi, que simplifica el camí cap a les respostes a les preguntes comunes dels clients. Un flux de GC condueix sistemàticament els clients a les millors solucions possibles. Pots crear GC amb funcionalitats específiques per a la teva audiència. A més, en qualsevol moment durant la conversa, pots dirigir els teus clients a la interacció humana i després tornar a canviar, si cal.

Les converses guiades es poden utilitzar durant una varietat de situacions, com ara reserves, realitzar comandes, sol·licitar una devolució o recopilar informació per a fins oficials. Les possibilitats són infinites.

Experiència millorada a Zoho Desk

És possible que ja hagueu notat l'opció «Provar nova versió» a Zoho Desk i fins i tot hagis provat la interfície d'usuari (UI) renovada. Això és part del nostre esforç per fer que Zoho Desk sigui més lògic i visualment atractiu per brindar-te la millor experiència de treball, perquè sabem que una taula d'ajuda complicada pot fer que vuit hores semblin 20.

 

Aleshores, què va canviar?

Interfície d'usuari més neta, més context i navegació més senzilla

Creiem que un programari ben dissenyat necessita poques o cap instrucció. Amb això al cap, hem creat una interfície d'usuari més atractiva, cohesiva i comprensible. Fa una feina millor en presentar dades, brinda més context i és més fàcil de navegar.


No es pot exagerar la importància que els equips datenció al client tinguin accés ràpid a la informació rellevant. S'ha optimitzat la interfície d'usuari i s'ha facilitat la navegació a través de diferents pantalles per ubicar-hi la informació correcta. També s'han renovat algunes pantalles per brindar-te una imatge holística dels teus clients i butlletes en una sola interfície. Mira el nostre nou look a:

  • Última vista de la seu central amb un arranjament de dades refinat i una aparença general renovada.
quadre de comandaments zoho desk
  • Vista detallada del tiquet amb fils codificats per colors per facilitar la navegació entre converses i comentaris.
zoho desk mur de comunicacio
  • Vista detallada de contactes amb botons d'addició ràpida, una secció de Tickets pendents i una descripció general de Ticket Insights.
zoho desk 2023
  • Vista de cua de tiquets amb opcions d'estat desplegables perquè puguis proporcionar actualitzacions ràpides sense obrir la Vista de detalls de tiquets.
zoho desk 2023
  • Una nova opció de marcar com a llegit/no llegit a la Vista de llista de tiquets i un menú desplegable de Maneres de treball consolidat implementat a tot el Mòdul de tiquets.
zoho desk 2023

Noves opcions de personalització de l'usuari

La personalització ha esdevingut una part tan comuna de la vida diària que tendim a esperar-la a la majoria de les interaccions amb els nostres productes.

 

En Escriptori Zoho ja podeu personalitzar dissenys, camps, rols, plantilles i el vostre centre d'ajuda. Ara, també podeu personalitzar l'aspecte del vostre portal perquè us sentiu més connectat amb la vostra taula d'ajuda. Això és el nou:

 

  • Mode fosc/Mode nocturn per a una còmoda experiència de visualització i lectura en condicions de poca llum.
  • nous temes per visualitzar: Escriptori en el teu color preferit, o en colors que representin la teva marca.
  • Els dissenys de visualització us permeten escollir com se us presenta el vostre contingut.
  • Mostra els tipus i les mides de la font perquè el text de la pantalla coincideixi exactament amb les teves preferències.
  • Tipus i mides de font d'editor per defecte per a les vostres descripcions de correu electrònic i editors de resposta.
  • Personalitza el botó de resposta per seleccionar les accions de resposta que voleu que el botó mostri per defecte.

Controls daccessibilitat

Sempre ha estat la nostra missió permetre que tots els usuaris accedeixin als nostres productes fàcilment, i amb els nostres nous controls d'accessibilitat ens estem acostant. Hem afegit múltiples controls per donar suport a les vostres necessitats de visió, físiques i motrius i d'aprenentatge.

  • El Lector de pantalla converteix el contingut (text, botons, imatges i enllaços) a la pantalla a veu o braille.
  • Ressaltar informació crítica que mostra informació clau, com la identificació de la butlleta, el propietari de la butlleta i els detalls de contacte en un color cridaner.
  • Subratllar enllaços augmenta la visibilitat dels enllaços en què es pot fer clic.
  • Emfatitzar l'àrea d'enfocament, afegiu una vora al voltant de la vostra àrea d'enfocament per indicar l'extensió i la possibilitat de fer clic.
  • Els controls d'animació optimitzen les animacions i les transicions a la taula d'ajuda.
  • La màscara de lectura elimina les distraccions en emmascarar el text que no estàs llegint actualment.
  • El nivell de zoom us permet apropar i allunyar fins que la pàgina sigui fàcil de veure.
  • Keyboard Focus Navigation ajuda a navegar entre pantalles, canviar pestanyes i realitzar tasques usant només les tecles del teclat.

Què opines sobre tot el que ofereix aquest nou Zoho Desk 2023?

Registra't aquí per a una prova gratuïta .

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO