Zoho Bigin és una aplicació pertanyent a la suite de Zoho. Està orientada a ajudar les pimes (petites i mitjanes empreses) en la gestió. Pot facilitar la cerca d'oportunitats i de clients, També optimitzar la productivitat de lorganització.
Característiques de Zoho Bigin
Podríem dir que és una manera més senzilla de fer servir Zoho CRM. Té les mateixes funcions que aquest, però explicades de manera més simplificada i amb una interfície molt intuïtiva, perfecta per a petites empreses que vulguin començar a treballar amb un CRM per gestionar les vendes.
No requereix una configuració prèvia al seu ús com altres aplicacions de Zoho, és un sistema molt senzill dimplantar i començar a utilitzar.
Funcionalitats i beneficis de Zoho Bigin
- Atrau clients potencials.
- No perdràs l'oportunitat de parlar amb clients potencials gràcies a les diferents opcions de contacte com: sistema telefònic integrat, correu electrònic, Twitter o formularis web.
- Gestiona fluxos.
- Les eines de control de fluxos que té aquesta aplicació ajudaran el teu equip a aconseguir un control sobre aquests ia mantenir informat de qualsevol moviment. Tot els fluxos podran ser organitzats de forma personalitzada per facilitar-ne encara més la gestió.
- Tanca acords.
- Bigin ens proporciona l'automatització que necessitem per prescindir de treball manual innecessari i agilitzar els processos de venda, i per tant, els acords.
- Això ho podrem fer mitjançant llistes de productes, panells dinformació, notificacions a temps real o creant fluxos de treball.
- Gestiona la seguretat de les dades.
- L'aplicació compta amb un sistema incorporat de seguretat i privadesa de dades dels clients. Gràcies a això, no us haureu de preocupar que algun tipus d'informació privada caigui a les mans equivocades.
- Per facilitar la gestió d'aquestes dades, Zoho Bigin compta amb: Importació i exportació de dades, funcions i perfils personalitzats, registre d'auditoria i RGPD.
- Compte amb aplicació mòbil.
- Gràcies a l'aplicació mòbil de l'eina, disponible per a iOs i Android, podràs gestionar la teva empresa en qualsevol moment i siguis on siguis.
- Té compatibilitat amb altres aplicacions.
- Compta amb integracions llistes per utilitzar a G Suite, Microsoft 365 i Zoho Desk. Les dades es podran transmetre sense problemes entre les plataformes mitjançant integracions de Zapier i Zoho Flow.
Tarifes de Zoho Bigin
Zoho Bigin està disponible en dues versions diferents. La versió gratuïta i la versió express.
Aquestes són les característiques que presenta:
- Un sol usuari
- 500 registres
- Flux únic de processos
- 3 fluxos de treball
- 1 formulari web
- Telefonia integrada
- Integració a Zoho Desk
- Aplicacions mòbils per a iOS i Android
Mensual: 9€/mes
Anual: 7€/mes amb facturació anual
Aquestes són les característiques que presenta:
Tot el que inclou la versió gratuïta ia més
- 50,000 registres
- Diversos fluxos de processos
- 25 fluxos de treball
- 5 formularis web
- Correu electrònic basat en IMAP
- Panells personalitzats
- Integració a G Suite, Office
Des de la Millennials Consulting recomanem l'ús de Zoho Bigin, ja que considerem que pot resultar de gran ajuda per a les pimes (petites i mitjanes empreses) a l'hora de gestionar i agilitzar els processos i les tasques que es realitzin. Això podrà suposar una generació d'ingressos més gran.
Pàgina oficial / Zoho Bigin
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Daniel Suárez17. Abril, 2024.Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.Grup Retiro17. Abril, 2024.Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanablesZine Hostaleria22. Març, 2024.Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!Carla Inagaki15. Març, 2024.Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!Ashleigh Zelaya11. Març, 2024.Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.Angel Rabadan8. Març, 2024.És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.Leandro Stward Rondón Herrera7. Març, 2024.Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBestMIRIAM VILLAVERDE URTIAGA1. Març, 2024.Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.
NECESSITES SABER MÉS?
DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA
Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.
No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.
La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.
La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.
Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.
La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
Consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
Consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
A. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
À. Poveda
Consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
Consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
Consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
Consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
X. Agut
Consultor Web
F. López
Especialista legal
M. Hernández
RR.PP
A. Martínez
Especialista en Subvencions
I. Fernández
Especialista en ADS