Què és Zoho Assist?
Zoho Assist és una eina que us permet tenir un suport remot que us ajudarà a solucionar qualsevol inconvenient independentment del lloc on estigui ubicat l'ordinador o dispositiu. No necessitareu sinó comptar amb aquest benefici que a més us ajudarà a millorar qualsevol dels processos que podrien estar desenvolupant-se en aquest moment.
No necessitaràs més esforços només configurar els controls de forma remota per poder administrar els equips des de lluny sense cap inconvenient.
Funcionalitats de Zoho Assist
Aquestes són algunes de les funcionalitats que ofereix Zoho Assit pel que en pots considerar moltes més al moment d'adquirir el producte.
- Gràcies a la forma de connexió remota podràs enviar i transmetre fitxers de fins a 2GB des d'un ordinador fins a qualsevol altre dispositiu que utilitzeu, així com rebre'ls.
- Compte amb un xat en viu que et permet anar guiant al teu client per poder establir lajuda remota. Això amb la finalitat de no perdre temps i treballar en viu.
- Podeu programar algunes sessions d'assistència remota. Això et permet coordinar i pautar una hora específica per al desenvolupament d'una nova implementació, una modificació i fins i tot resoldre una falla comuna en diferents ordinadors.
- Pots treballar sense més inconvenient en múltiples monitors. Això et permetrà tenir una xarxa d'abast més gran i poder resoldre problemes de diversos clients al simultani.
- Ara bé, Zoho Assit compta amb la funcionalitat de pantalla compartida amb diversos dispositius per poder reproduir presentacions, documents o qualsevol informació de rellevància per al dispositiu.
- Et permet reiniciar qualsevol ordinador de forma remota i pots reprendre'n la utilització. També us permet l'encesa de l'equip amb un sol clic de forma remota.
- Pots organitzar els ordinadors depenent de la seva ubicació i les necessitats presents en cadascuna de manera remota.
- La seguretat és important i és per això que et demana la comprovació de dos factors així com una solució basada a la web. No necessitaràs instal·lar cap programa ni estar pendent de les actualitzacions, molt a l'estil de Zoho CRM, Zoho Reports o qualsevol altre producte de Zoho Corporation.
Moltes empreses prefereixen que una consultoria de màrqueting digital especialitzada els instal·li aquesta eina a la seva empresa. Per això a Millennials Consulting et donem un cop de mà i instal·lem Zoho SalesIQ en base a les necessitats de la teva empresa perquè converteixis més leads.
Anem!Registra't i prova 30 dies Gratis Zoho Assist
Registre a tots els servidors
Registre als servidors d'Europa
Tarifes de Zoho Assist
assistència remota
Obtingues la teva prova gratuïta.
Mensual i Anual: 0€/mes
- 1 tècnic d'assistència remota
- 5 ordinadors sense supervisió
- xat instantani
- Aplicació d'escriptori
- Compatible amb UAC
- Porta-retalls compartit
- Compatibilitat amb Mac
- Gestió d'usuaris
- Integració a Zoho Desk
- Integració a Zoho SalesIQ
- Funcions de lorganització
- 1 sessió simultània
Mensual: 12€, 1 tècnic/mes
Anual: 10€, 1 tècnic/mes amb facturació anual
Tot el que inclou l'edició gratuïta +
- Transferència d'arxius
- Navegació en diversos monitors
- Enviar Ctrl+Alt+Supr
- Reinici i reconnexió
- Transferència de sessió
- Importar contactes de Google
- informes personalitzats
- Captura
- Integració a Zendesk
- 2 sessions simultànies
Mensual: 18€, 1 tècnic/mes
Anual: 15€, 1 tècnic/mes amb facturació anual
Tot allò que inclou l'edició estàndard +
- Aplicacions mòbils (iOS, Android)
- Programació de sessions
- Ús compartit de pantalla
- Notes de sessions
- Plantilles personalitzades de correu electrònic
- Canvi de marca
- informes avançats
- 4 sessions simultànies
Mensual: 29€, 1 tècnic/mes
Anual: 24€, 1 tècnic/mes amb facturació anual
Tot el que inclou el pla professional +
- Departaments
- Enregistrament de sessions
- Auditoria de sessió
- Impressió remota
- Xat de veu i de vídeo
- Gestió de contactes
- anotació
- Widget del client
- Assignació de domini personalitzat
- 6 sessions simultànies
Accés sense supervisió
Obtingues la teva prova gratuïta.
Mensual i Anual: 0€/mes
- 1 tècnic d'assistència remota
- 5 ordinadors sense supervisió
- xat instantani
- Aplicació d'escriptori
- Compatible amb UAC
- Porta-retalls compartit
- Compatibilitat amb Mac
- Gestió d'usuaris
- Integració a Zoho Desk
- Integració a Zoho SalesIQ
- Funcions de lorganització
- 1 sessió simultània
Mensual: 12€, 25 ordinadors sense supervisió / mes
Anual: 10€, 25 ordinadors sense supervisió/mes amb facturació anual
Tot el que inclou l'edició gratuïta +
- Agrupació d'ordinadors
- Permisos de grup
- Implementació
- Desperta a LAN
- Transferència d'arxius
- Opcions d'encesa remota
- Confirmació de sessió
- Navegació en diversos monitors
- informes personalitzats
- Plantilles personalitzades de correu electrònic
- Aplicacions mòbils per a tècnics
- Tècnics il·limitats
- Captura
Mensual: 18€, 25 ordinadors sense supervisió / mes
Anual: 15€, 25 ordinadors sense supervisió / mes
Tot allò que inclou l'edició estàndard +
- Enregistrament de sessions
- Impressió remota
- anotació
- Eines de diagnòstic
- Xat de veu i de vídeo
- Departaments
- Canvi de marca
- Implementació massiva
- Assignació de domini personalitzat
- Dispositius mòbils i de la Internet de les coses
- informes avançats
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
La importància del SEO Internacional
Coneix la importància del SEO internacional i tots els beneficis que pot arribar a oferir.
Publicar esdeveniments gratuïts. Plataformes per crear esdeveniments
Els esdeveniments són essencials per fer networking. Convida els teus clients potencials, treballa les seves necessitats i tanca vendes.
Què és el SEO negatiu? Consells per combatre'l
L'ús de tècniques i tàctiques de SEO negatiu als nostres clients és un dels problemes a què ens hem enfrontat a Millennials Consulting en els últims anys.
Seguretat que té per defecte Google Workspace
En aquest article, explorarem com Google Workspace, una suite de productivitat al núvol, aborda i enforteix la seguretat de les dades empresarials. Descobreix com les seves eines i protocols de protecció potents brinden una sòlida defensa en un entorn en constant evolució.
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.