Top Millors estratègies de Màrqueting

Top Millors estratègies de Màrqueting

Jessica Assaf
Jessica Assaf
En aquest top t'ensenyem les millors estratègies de màrqueting, com ara l'inbound màrqueting o màrqueting digital.
millors-estratègies-de-màrqueting

Sempre han existit diverses estratègies per adreçar-se al públic, encara que cada vegada s'aprofundeix més sobre el tema, saber-ho que necessita l'usuari, fins a produir-lo i vendre'l finalment, porta un procés intermedi del qual ningú sol parlar: la publicitat. El màrqueting o màrqueting va actualitzant-se conforme avança la tecnologia i la societat per a adaptar-se a les necessitats dels clients.

Top 10 Estratègies de Màrqueting

1. Cerca mitjançant veu

Es té pensat que, per a l'any 2021, el 50% de les cerques siguin mitjançant cerca per veu. Aquest tipus de cerca va aconseguir la popularitat que té actualment, gràcies a la rapidesa amb què es genera la pregunta, i igualment la rapidesa de resposta. 

Per aconseguir treballar amb aquest tipus de màrqueting, has de concentrar-te en els títols. No pensis en com ho escriuries, sinó com ho diries. En crear preguntes (que probablement es facin els clients), pots aconseguir un major trànsit de cerques.

2. Concentra't en el client

Enfoca't que cada decisió, resulti un benefici per al client. Pensa en les necessitats dels usuaris, aconseguint crear relacions duradores de compravenda. En demostrar que a més d'escoltar-los, els entens així podràs crear una estratègia de màrqueting única i garantida.

3. Tingueu present el contingut d'àudio

Alguns usuaris, al·leguen que a causa de la manca de temps, prefereixen sentir o visualitzar un vídeo abans que llegir un blog/article/anunci. Hi ha certs llocs que usen aquest mètode de màrqueting, com poden ser les apps de música, que porten podcasts de les cançons que ofereixen. Converteix alguns dels teus anuncis o publicacions en formats compatibles amb àudio. 

estratègia-de-màrqueting

4. Format de vídeo

Es té una estimació que per a l'any 2021 els usuaris consumiran més contingut audiovisual. Per això, tots els vídeos es consideren un bon mètode de publicitat recorrent novament al problema de la manca de temps per part del públic.

Treu profit als preus reduïts que ofereix postejar un vídeo a les xarxes socials, amb contingut de qualitat. si vols reduir costos per editar vídeos, fes servir tu mateix les aplicacions d'edició.

5. Prova a intercanviar dades

Hi ha certes aplicacions de compravenda o xarxa social, que podrien oferir-te la informació dels usuaris. Assoleix personalitzar els teus anuncis, presentant als clients el que ells necessiten, escoltant-los i omplint les expectatives de producte.

Crea un espai per als membres (en un lloc web) on puguis oferir contingut exclusiu, i fes créixer la teva comunitat, fins i tot podries crear categories.

6. Influencers i experts

Actualment, ha estat comprovat que moltes persones dipositen més confiança en contingut promocionat per experts en el tema o certs personatges influents a la societat. És important ressaltar, que molts consumidors busquen omplir les expectatives creades sobre un producte, i molts anuncis amb prou feines són capaços de fer-ho, per això, crear una estratègia de màrqueting basada en influencers et pot ajudar.

Crea una societat amb persones que siguin influents i construeix relacions professionals. Els coneguts com a youtubers cobreixen un gran rang de màrqueting mitjançant vídeo, sent una bona opció dús.

7. Contingut creat per usuaris

Està comprovat que, el 92% de els clients confien més en l'opinió que puguin proporcionar altres usuaris, abans que en el màrqueting de la marca. Si encara no et sembla una bona estratègia de màrqueting, t'oferim altres raons:

  • Et permet estalviar diners i temps
  • És més autèntic, a ull d'altres usuaris
  • proporciona resultats més efectius
  • Finalment, és una opció econòmica

8. Televisió mitjançant internet

Ha crescut de manera impressionant el consum de televisió mitjançant internet, reduint el de la televisió tradicional a casa. Durant els darrers tres anys, altres plataformes s'han traslladat (o han fet arrels, també) a internet, convertint-se en programes web. Fins i tot veure vídeos en directe, s'està convertint en una addicció forta.

Si vols fer publicitat de forma efectiva, procura ser present en aplicacions de xarxa social on puguis mostrar contingut de vídeo. En fixar-te en allò que vol veure el teu públic, i establint una relació entre això i el producte que ofereixes, podràs produir vídeos atractius per als usuaris que desitges atreure.

9. Ofereix una atenció de resposta a temps real

Hi ha múltiples apps de missatgeria que et permeten donar una resposta en temps real, i és hora de començar a fer-les servir. Cert nivell d'usuaris, s'inclina a preferir els productes d'un negoci o companyia, quan senten que els dubtes són atesos a l'instant, que estan preocupats per la seva adquisició, i que obtenen una resposta que omple les expectatives.

Defineix alguns missatges automàtics (que no semblin tan genèrics) per treballar amb respostes més ràpides i afavorir la teva publicitat.

10. Usa publicitat nativa

Aquest tipus de publicitat es defineix com aquella menys intrusiva que el màrqueting habitual. És capaç d'adaptar-se en funcionalitat i forma a qualsevol entorn on es trobi, impactant l'usuari de la manera correcta. Encara que aquest tipus de publicitat moltes vegades no és percebuda com a tal, és capaç d'integrar-se completament on sigui. 

Important ressaltar, que si desitges triomfar amb la teva publicitat, has mostrar contingut amb qualitat i que aporti valor a lusuari.

  • Mostra amb exactitud allò que vols
  • Vigila al màxim la qualitat
  • Pensa els llocs on estarà l'anunci

No facis spam, promociona de forma neta

Quines són les millors estratègies de màrqueting?

Les millors estratègies de publicitat que podries fer servir, són les que s'encarreguen d'oferir un producte necessari per als usuaris, i que acabi cobrint les expectatives que creeu. No hi ha res millor que un usuari real, parlant sobre la seva pròpia experiència amb el producte. 

Avui dia els usuaris comenten i donen opinions sobre les seves compres a xarxes com Twitter, Facebook o Instagram, donat a això les empreses necessiten una eina per gestionar les xarxes socials i la nostra recomanació des de Millennials Consulting és és l'eina Zoho Social, aquesta aplicació permet sincronitzar totes les xarxes socials en un sol espai de treball.

Estratègies de màrqueting de serveis

Per dissenyar una de les millors  estratègies de màrqueting de serveis, és important trobar el producte clau que representa lorganització i les fortaleses dels usuaris. Continues creant una oferta, que sembli cridanera a ulls dels clients (habitualment basada en el lideratge que representa l'experiència de coneixement, el sector i l'habilitat amb què es treballa). 

El més important és marcar la diferència dels serveis que s'ofereixen, i ensenyar al client el valor estratègic que representen, a més de la necessitat que té respecte d'ells.

  • Crea un portafoli (cartera de serveis) de totes les necessitats que pugui tenir el client durant la vida del producte
  • Fes una estructura dels serveis (com un segment), per cobrir les necessitats de les diverses categories que es troben al mercat
  • Crea programes de formació per al personal, per donar cara al client. Procura que els teus empleats tinguin les habilitats necessàries per adreçar-se als usuaris
  • Posa en pràctica el lideratge, construeix credibilitat en l'àmbit que et trobis
  • Assegureu-vos sempre de crear consciència. Els clients freqüents i els potencials han de conèixer en tot moment els avantatges que tenen els serveis

Tipus d'estratègies de màrqueting digital

El que representa la publicitat digital, és la intenció de connectar-se mitjançant internet, amb diversos usuaris. Qualsevol manera de comunicar-se pot ser acceptada, des de anuncis digitals fins campanyes de mailing i més. És un gran ventall, el que abasta les possibilitats del màrqueting digital.

La promoció que es fa als productes, a través dels mitjans electrònics usuals (digital), marca la diferència amb la forma tradicional. El màrqueting digital et permet mantenir inspeccionats certs aspectes com:

  • La quantitat de les conversions
  • Mantenir un rastreig dels continguts que funcionen, i els que no
  • Realitzar una revisió de les persones que visiten el lloc web
  • Et permet interactuar mitjançant les xarxes socials
  • Ajuda que més persones et coneguin, especialment aquelles que no són a prop

Inbound màrqueting

Considerat com el tipus de màrqueting més general, encara que alhora és màrqueting específic. Es té pensat com la nova concepció de màrqueting, on se'n va amb l'usuari durant tota la transacció. S'acompanya a l'usuari des que se'l “coneix”, fins que finalment recorre totes fases, permetent-te aconseguir una publicitat reeixida

Comença per l´atracció, l´ús d´analytics i les eines que permeten comprendre l'usuari. Continua pel reconeixement de leads i l'estratègia de nurturing. Es realitza un canvi a vendes, i un tractament per augmentar les compres.

Màrqueting de continguts

Per a aquest tipus de màrqueting, hi ha diverses opcions per al seu ús. Inicia des del branded content, o la generació de contingut duna marca per ser promocionat fora dels mitjans. L'ideal és aconseguir earned mitjana. Quan es fa servir aquesta forma de publicitat, es dóna especial atenció a la relació conversacional que sorgeix posteriorment, que generen noves figures com el content curator.

Màrqueting a cercadors

Categoritzat com el fonamental en qualsevol estratègia publicitària per realitzar, existent des de molt abans de fer qualsevol pàgina web. Aquesta estratègia està centrada en el màrqueting digital, posicionant-se bé en els resultats de les cerques. Gràcies als seus mètodes, aconsegueix captar un bon rang de cerques.

Títol
Top Millors estratègies de Màrqueting
Nom de l'article
Top Millors estratègies de Màrqueting
Descripció
En aquest top t'ensenyem les millors estratègies de màrqueting, com ara l'inbound màrqueting o màrqueting digital.
Autor
Publicat per
Millennials Consulting
Logo

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Eduardo Zulaica
Eduardo Zulaica
22. Març, 2023.
Jessica Assaf, part de l'equip de Milennials Consulting, ha realitzat un treball excepcional per a la meva empresa 360 Hotel Management, en la promoció dels nostres cursos de Màrqueting Digital i Revenue Management per a Hotels. El seu compromís i dedicació varen ser notables, demostrant habilitats excepcionals per entendre les nostres necessitats empresarials i crear solucions personalitzades. Gràcies a la seva experiència vam poder automatitzar i professionalitzar tot, arribant a una audiència més àmplia i atreure nous clients. En general, Jessica és una professional apassionada, compromesa i altament eficient a la seva feina. El seu treball ha estat essencial per a lèxit de la nostra empresa, sent recordat per molt temps. Si busques un equip de màrqueting amb habilitats excepcionals, definitivament recomanaria a Jessica Assaf i Milennials Consulting.
360 Hotel Management
360 Hotel Management
22. Març, 2023.
Com a part de l'equip de 360 ​​Hotel Management, hem tingut el plaer de treballar amb Jessica Assaf com a consultora. Jessica ha demostrat un treball excepcional en la implementació i l'optimització de les nostres eines de màrqueting i gestió de clients. Específicament, volem destacar el seu treball a Zoho i Active Campaigns. Jessica ha treballat àrduament per personalitzar i optimitzar aquestes plataformes per a les nostres necessitats, cosa que ens ha permès millorar significativament la nostra gestió de clients i augmentar el nostre abast en línia. A més, la seva capacitat per entendre i resoldre ràpidament els problemes tècnics que hem enfrontat ha estat invaluable pel nostre equip. Jessica ha demostrat un gran coneixement i experiència en el seu camp, cosa que ha permès que la nostra empresa avanci a passos de gegant en la implementació de noves tecnologies i eines de màrqueting. En resum, estem molt agraïts pel treball excepcional que Jessica ha realitzat com a consultora per a 360 Hotel Management.
Fèlix Zulaica Aristi
Fèlix Zulaica Aristi
22. Març, 2023.
És la segona vegada que tenim una consultoria de Zoho (CRM i Campaigns) per optimitzar les nostres accions de cara a vendre més i millor. La primera va ser fa 3-4 anys i la segona la vam acabar (amb Kit Digital) Jessica Assaf, la vam conèixer de l'anterior, ha estat molt eficient, hem canviat moltes coses i la vida professional ens resultarà més fàcil de cara a vendre els cursos de 360 ​​Hotel Management. Gràcies!
Valeo Management Spain
Valeo Management Spain
15. Març, 2023.
No podríem estar més contentes amb la feina de l'equip de Millennials Consulting, especialment amb Jessica i Diana que ens han donat un suport excepcional. Són un equip molt professional, resolutiu i dinàmic. La veritat és un plaer treballar amb elles i esperem continuar col·laborant.
ANA GONZALEZ
ANA GONZALEZ
6. Març, 2023.
La nostra experiència és molt positiva. Grans professionals i hem pogut constatar de la seva feina resultats.
Ramón Suárez Muñoz
Ramón Suárez Muñoz
22. Febrer, 2023.
Vam implementar zoho books i va ser un plaer treballar amb Esther, Jesús i Benjamí. Es nota que són experts en allò que fan i amb una gran predisposició i actitud, a més d'un gran carisma i tracte proper. Si contractem més mòduls de zoho us contactaré segur. Gràcies!
Ponts de llum
Ponts de llum
17. Febrer, 2023.
La meva experiència és d'excel·lent, primer per la seva professionalitat, la seva dedicació als projectes i pel seu tarannà humà, un veritable luxe
Jose G Marin
Jose G Marin
10. Febrer, 2023.
TREBALLAR AMB MILLENIALS CONSULTING ENS HA PERMÈS MILLORAR LA NOSTRA EFICIÈNCIA I CLARITAT D'ESTRATÈGIES. L'EQUIP AMB ESTIBEIXEN, IAGO I DAMIAN, HA CREAT UN AMBIENT CALIT, SINÈRGIC I AMB CLARITAT I COMPLIMENT D'OBJECTIUS. AQUESTA SENT UNA EXPERIÈNCIA MOLT GRATIFICANT I D'EXIT PROFESSIONAL
javi btk
javi btk
18. Gener, 2023.
Molt bona atenció. Contesten ràpid i són eficients. Estem molt contents!

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

Equip_Millennials
0
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0 %
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

CONTACTA AMB NOSALTRES

APRÈN AMB NOSALTRES

millora el SEO del teu Negoci

El nostre curs SEO està indicat principalment per aprendre i aplicar al teu negoci online principis bàsics del SEO. Posicionaràs el teu negoci de manera local. En poques setmanes el teu negoci online augmentarà la visibilitat y el nombre de visites a la teva web.

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

zoho desk 2023
Álvaro Poveda Pérez

El nou Zoho Desk 2023

Vols conèixer totes les novetats que presentarà Zoho Desk el 2023? Aquí trobareu informació d'interès sobre aquesta eina.

LES NOSTRES SEUS

Madrid

C. Francisco Abril, 17, 4t, 28007

Novelda - Alacant ​

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Jalisco - Mèxic

C. Independència 329, Col. Centre, 45100

CONTACTA AMB NOSALTRES

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals .

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

EL NOSTRE EQUIP

EL NOSTRE EQUIP

jesus garcia equip

Jesús

García

Gerent

bernar equip

Bernar

García

Consultor Comercial

Dpt Comercial

Alexandre trujillo equip

Alejandro

Trujillo

Consultor, Implantador

Dpt. RR.HH

miguel equip

Miquel B.

Antón

Especialista ERP

Dpt. ERP

jessica equip

Jessica

Assaf

Consultora, Implantadora Especialista Marketing

Dpto. Màrqueting

damian equip

Damià

Melendrez

Consultor, Implementador Especialista ADS

Dpto. Màrqueting

eliana equip

Eliana

Pérez

Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

irene bernardini

Irene

Bernardini

Especialista ERP

Dpt. ERP

estivin equip

estiben

Gallardo

Especialista en vídeo

Dpto. Màrqueting

venus àries equip

Venus

Arias

Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

diana equip

Diana

Hernández

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

esther equip

Esther

Martínez

Consultora, Implantadora

Dpto. Analítica

tony equip

De Tony

Owen

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

jose equip

José

Inyesta

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

marta equip

Marta

Mateo

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

julian equip

Julián

Sánchez

SEO Manager Especialista en Analítica

Dpt. SEO

Alejandro Sanchez equip

Alejandro

Sánchez

SEO                    Especialista a OnPage

Dpt. SEO

Alvaro equip

Álvaro

Poveda

SEO                    Especialista en Continguts

Dpt. SEO

jesus cazorla equip

Jesús

Cazorla

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

benjamin romaní

Benjamí

Romaní

Consultor, Desenvolupador

Dpto. IT

fran equip

Fran

Sinó

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

sheila equip

Sheila

botiguer

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

valentina equip

Valentina

Medina

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

gaspar foto equip

Gaspar

Gilabert

Consultor Comercial

Dpto. Comercial

Ana equip

ANA

Vallejo

Consultora, implantadora

diego garber equip

Diego

Tomàs

desenvolupador

jorge fernandez equip

Jorge

Fernández

desenvolupador

jesus garber equip

Jesús

García

desenvolupador

ignasi equip

Ignacio

Del Val

desenvolupador

julian vicent equip

Julià. V

Fernández

desenvolupador

Vicente Ares

Vicente

Ares

Especialista en requeriments legals i subvencions

alba mastic

Alba

Martínez

Especialista en Subvencions

xavi agut

Xavi

Agut

Consultor Web

fernant foto equip

Fernando 

Lopez

Especialista legal

mariana foto equip

Mariana

Hernández

RR.PP

Iago

Fernández

ADS

Jesús-Alamo

Jesús 

Àlamo

consultor

jennifer cutilles

Jennifer

Fustes

consultor

Dpto. Qualitat

irene riolobos

Irene

Riolobus

consultor

Dpto. Qualitat

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

equip youtube millennials

Continua aprenent al nostre canal de Youtube

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO