Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Top Millors estratègies de Màrqueting

Jessica Assaf
Jessica Assaf
En aquest top t'ensenyem les millors estratègies de màrqueting, com ara l'inbound màrqueting o màrqueting digital.
millors-estratègies-de-màrqueting
Continguts

Sempre han existit diverses estratègies per adreçar-se al públic, encara que cada vegada s'aprofundeix més sobre el tema, saber-ho que necessita l'usuari, fins a produir-lo i vendre'l finalment, porta un procés intermedi del qual ningú sol parlar: la publicitat. El màrqueting o màrqueting va actualitzant-se conforme avança la tecnologia i la societat per a adaptar-se a les necessitats dels clients.

Top 10 Estratègies de Màrqueting

1. Cerca mitjançant veu

Es té pensat que, per a l'any 2021, el 50% de les cerques siguin mitjançant cerca per veu. Aquest tipus de cerca va aconseguir la popularitat que té actualment, gràcies a la rapidesa amb què es genera la pregunta, i igualment la rapidesa de resposta.

Per aconseguir treballar amb aquest tipus de màrqueting, has de concentrar-te en els títols. No pensis en com ho escriuries, sinó com ho diries. En crear preguntes (que probablement es facin els clients), pots aconseguir un major trànsit de cerques.

2. Concentra't en el client

Enfoca't que cada decisió, resulti un benefici per al client. Pensa en les necessitats dels usuaris, aconseguint crear relacions duradores de compravenda. En demostrar que a més d'escoltar-los, els entens així podràs crear una estratègia de màrqueting única i garantida.

3. Tingueu present el contingut d'àudio

Alguns usuaris, al·leguen que a causa de la manca de temps, prefereixen sentir o visualitzar un vídeo abans que llegir un blog/article/anunci. Hi ha certs llocs que usen aquest mètode de màrqueting, com poden ser les apps de música, que porten podcasts de les cançons que ofereixen. Converteix alguns dels teus anuncis o publicacions en formats compatibles amb àudio.

estratègia-de-màrqueting

4. Format de vídeo

Es té una estimació que per a l'any 2021 els usuaris consumiran més contingut audiovisual. Per això, tots els vídeos es consideren un bon mètode de publicitat recorrent novament al problema de la manca de temps per part del públic.

Treu profit als preus reduïts que ofereix postejar un vídeo a les xarxes socials, amb contingut de qualitat. si vols reduir costos per editar vídeos, fes servir tu mateix les aplicacions d'edició.

5. Prova a intercanviar dades

Hi ha certes aplicacions de compravenda o xarxa social, que podrien oferir-te la informació dels usuaris. Assoleix personalitzar els teus anuncis, presentant als clients el que ells necessiten, escoltant-los i omplint les expectatives de producte.

Crea un espai per als membres (en un lloc web) on puguis oferir contingut exclusiu, i fes créixer la teva comunitat, fins i tot podries crear categories.

6. Influencers i experts

Actualment, ha estat comprovat que moltes persones dipositen més confiança en contingut promocionat per experts en el tema o certs personatges influents a la societat. És important ressaltar, que molts consumidors busquen omplir les expectatives creades sobre un producte, i molts anuncis amb prou feines són capaços de fer-ho, per això, crear una estratègia de màrqueting basada en influencers et pot ajudar.

Crea una societat amb persones que siguin influents i construeix relacions professionals. Els coneguts com a youtubers cobreixen un gran rang de màrqueting mitjançant vídeo, sent una bona opció dús.

7. Contingut creat per usuaris

Està comprovat que, el 92% de els clients confien més en l'opinió que puguin proporcionar altres usuaris, abans que en el màrqueting de la marca. Si encara no et sembla una bona estratègia de màrqueting, t'oferim altres raons:

  • Et permet estalviar diners i temps
  • És més autèntic, a ull d'altres usuaris
  • proporciona resultats més efectius
  • Finalment, és una opció econòmica

8. Televisió mitjançant internet

Ha crescut de manera impressionant el consum de televisió mitjançant internet, reduint el de la televisió tradicional a casa. Durant els darrers tres anys, altres plataformes s'han traslladat (o han fet arrels, també) a internet, convertint-se en programes web. Fins i tot veure vídeos en directe, s'està convertint en una addicció forta.

Si vols fer publicitat de forma efectiva, procura ser present en aplicacions de xarxa social on puguis mostrar contingut de vídeo. En fixar-te en allò que vol veure el teu públic, i establint una relació entre això i el producte que ofereixes, podràs produir vídeos atractius per als usuaris que desitges atreure.

9. Ofereix una atenció de resposta a temps real

Hi ha múltiples apps de missatgeria que et permeten donar una resposta en temps real, i és hora de començar a fer-les servir. Cert nivell d'usuaris, s'inclina a preferir els productes d'un negoci o companyia, quan senten que els dubtes són atesos a l'instant, que estan preocupats per la seva adquisició, i que obtenen una resposta que omple les expectatives.

Defineix alguns missatges automàtics (que no semblin tan genèrics) per treballar amb respostes més ràpides i afavorir la teva publicitat.

10. Usa publicitat nativa

Aquest tipus de publicitat es defineix com aquella menys intrusiva que el màrqueting habitual. És capaç d'adaptar-se en funcionalitat i forma a qualsevol entorn on es trobi, impactant l'usuari de la manera correcta. Encara que aquest tipus de publicitat moltes vegades no és percebuda com a tal, és capaç d'integrar-se completament on sigui.

Important ressaltar, que si desitges triomfar amb la teva publicitat, has mostrar contingut amb qualitat i que aporti valor a lusuari.

  • Mostra amb exactitud allò que vols
  • Vigila al màxim la qualitat
  • Pensa els llocs on estarà l'anunci

No facis spam, promociona de forma neta

Quines són les millors estratègies de màrqueting?

Els millors estratègies de publicitat que podries fer servir, són les que s'encarreguen d'oferir un producte necessari per als usuaris, i que acabi cobrint les expectatives que creeu. No hi ha res millor que un usuari real, parlant sobre la seva pròpia experiència amb el producte.

Avui dia els usuaris comenten i donen opinions sobre les seves compres a xarxes com Twitter, Facebook o Instagram, donat a això les empreses necessiten una eina per gestionar les xarxes socials i la nostra recomanació des de Millennials Consulting és és l'eina Zoho Social, aquesta aplicació permet sincronitzar totes les xarxes socials en un sol espai de treball.

Estratègies de màrqueting de serveis

Per dissenyar una de les millors  estratègies de màrqueting de serveis, és important trobar el producte clau que representa lorganització i les fortaleses dels usuaris. Continues creant una oferta, que sembli cridanera a ulls dels clients (habitualment basada en el lideratge que representa l'experiència de coneixement, el sector i l'habilitat amb què es treballa).

El més important és marcar la diferència dels serveis que s'ofereixen, i ensenyar al client el valor estratègic que representen, a més de la necessitat que té respecte d'ells.

  • Crea un portafoli (cartera de serveis) de totes les necessitats que pugui tenir el client durant la vida del producte
  • Fes una estructura dels serveis (com un segment), per cobrir les necessitats de les diverses categories que es troben al mercat
  • Crea programes de formació per al personal, per donar cara al client. Procura que els teus empleats tinguin les habilitats necessàries per adreçar-se als usuaris
  • Posa en pràctica el lideratge, construeix credibilitat en l'àmbit que et trobis
  • Assegureu-vos sempre de crear consciència. Els clients freqüents i els potencials han de conèixer en tot moment els avantatges que tenen els serveis

Tipus d'estratègies de màrqueting digital

El que representa la publicitat digital, és la intenció de connectar-se mitjançant internet, amb diversos usuaris. Qualsevol manera de comunicar-se pot ser acceptada, des de anuncis digitals fins campanyes de mailing i més. És un gran ventall, el que abasta les possibilitats del màrqueting digital.

La promoció que es fa als productes, a través dels mitjans electrònics usuals (digital), marca la diferència amb la forma tradicional. El màrqueting digital et permet mantenir inspeccionats certs aspectes com:

  • La quantitat de les conversions
  • Mantenir un rastreig dels continguts que funcionen, i els que no
  • Realitzar una revisió de les persones que visiten el lloc web
  • Et permet interactuar mitjançant les xarxes socials
  • Ajuda que més persones et coneguin, especialment aquelles que no són a prop

Inbound màrqueting

Considerat com el tipus de màrqueting més general, encara que alhora és màrqueting específic. Es té pensat com la nova concepció de màrqueting, on se'n va amb l'usuari durant tota la transacció. S'acompanya a l'usuari des que se'l “coneix”, fins que finalment recorre totes fases, permetent-te aconseguir una publicitat reeixida.

Comença per l´atracció, l´ús d´analytics i les eines que permeten comprendre l'usuari. Continua pel reconeixement de leads i l'estratègia de nurturing. Es realitza un canvi a vendes, i un tractament per augmentar les compres.

Màrqueting de continguts

Per a aquest tipus de màrqueting, hi ha diverses opcions per al seu ús. Inicia des del branded content, o la generació de contingut duna marca per ser promocionat fora dels mitjans. L'ideal és aconseguir earned mitjana. Quan es fa servir aquesta forma de publicitat, es dóna especial atenció a la relació conversacional que sorgeix posteriorment, que generen noves figures com el content curator.

Màrqueting a cercadors

Categoritzat com el fonamental en qualsevol estratègia publicitària per realitzar, existent des de molt abans de fer qualsevol pàgina web. Aquesta estratègia està centrada en el màrqueting digital, posicionant-se bé en els resultats de les cerques. Gràcies als seus mètodes, aconsegueix captar un bon rang de cerques. L'ús d'un CRM a les agències SEO ens permetria poder classificar els nostres clients i gesionar diferents estratègies de màrqueting SEO al mateix temps.

Títol
Top Millors estratègies de Màrqueting
Nom de l'article
Top Millors estratègies de Màrqueting
Descripció
En aquest top t'ensenyem les millors estratègies de màrqueting, com ara l'inbound màrqueting o màrqueting digital.
Autor
Publicat per
Millennials Consulting
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO