Continguts
Màrqueting i sistema d'informació
El Sistema d'informació de màrqueting (SI) és una xarxa de relacions que generen fluxos d'informació constant i pertinent dins les empreses. En aquestes relacions hi intervenen persones, màquines i procediments on s'organitzen les idees tant internes com externes.
Aquestes funcionen de base per a les decisions de les àrees i consideracions que cal prendre a l'hora de realitzar decisions de mercadeig pel que fa a un producte o promoció.
Si la instal·lació prèvia en base a les necessitats de l'empresa està gestionada correctament, permetrà la recol·lecció d'informació
- Fiabilitat 100% de la font.
- Alt grau de detall de la informació rebuda.
- Coincidència de la informació amb altres fonts.
- Ritme de lactualització en temps real de la informació rebuda.
- Control de la informació rebuda.
Vull saber més sobre els CRM I SIM
Experts especialitzats
Avantatges d'utilitzar Zoho CRM i la seva SIM?
L'ús del SI (Sistema d'informació de màrqueting) porta un gran avantatge que és el de manejar una vasta quantitat d'informació pel que fa a coneixement de mercat i de coneixement de clientela, el SI motiva les empreses a fer investigacions constants per poder mantenir una informació concisa i precisa i així poder tenir una gran gamma d'idees i informacions de les quals es poden treballar per poder prendre així millors decisions a l'hora de realitzar tàctiques per al mercadeig per millorar la qualitat del producte, mantenir els clients recurrents i expandir els horitzons de les empreses demogràficament. Entre altres avantatges també hi són:
- Reducció de costos.
- Disponibilitat immediata o gairebé immediata dinformació.
- Millores de servei.
- Informació constant per a la base de dades.
Com s'aconsegueix aquesta informació?
- L'eina es diu Zoho CRM. Aquesta et permet obtenir totes les dades de la teva empresa, et permet una fàcil configuració segons les necessitats i particularitats de la teva empresa.
- A continuació us mostrarem un exemple d'una empresa real.
Exemple utilització de Zoho CRM i l'ús del (SIM)
Hem fet una integració per a una empresa important la qual no podem nomenar per política de privadesa, però sí que podem nomenar les estratègies que estan seguint en utilitzar el CRM.
L'empresa manté una base de dades sobre els seus clients on ells envien enquestes i correus massius per poder estudiar, calcular les seves respostes i reaccions. Això per tal de poder utilitzar-lo com informació per poder saber com millorar el servei i l'atenció al client. Aquí s'està usant el subsistema analític de màrqueting, ja que s'investiga per poder prendre una decisió a la tàctica de com mantenir el client i com atraure més clients.
També ells investiguen les promocions, rangs de preu i publicitat general de la competència per poder fer comparacions estadístiques usant el subsistema de recerca de mercats i així determinar la millor alternativa possible.
Si vols saber més sobre CRM prem aquí.