Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Seguiment GCLID entre Pàgines i CRM

Continguts

Al món del màrqueting digital, el seguiment efectiu de les interaccions dels clients és clau per maximitzar els esforços de vendes i màrqueting. Una eina poderosa per aconseguir això és el seguiment del GCLID CRM (Google Click Identifier) ​​a la integració d'un Customer Relationship Management (CRM). En aquest article, explorarem els beneficis i les utilitats de fer un seguiment precís del GCLID entre pàgines en utilitzar un CRM. Descobrirem com aquesta integració proporciona una visió més completa del comportament del client, millora l'eficiència i augmenta les conversions.

Què permet el seguiment GCLID CRM?

Permet vincular les fonts de trànsit específiques, com els anuncis de Google Ads, amb les conversions registrades al CRM. Això proporciona una visió clara de quines campanyes, anuncis o paraules clau generen més conversions i quins canals són més efectius. En comprendre quines estratègies publicitàries funcionen millor, els equips de màrqueting poden optimitzar-ne la inversió i dirigir els seus esforços a les àrees més rendibles. En vincular les interaccions específiques amb els resultats comercials, és possible mesurar amb més precisió l'impacte de les campanyes publicitàries i determinar quines estratègies són més efectives. Això facilita la presa de decisions informades sobre l'assignació de pressupost i l'optimització de les tàctiques de màrqueting.

És possible obtenir informació valuosa sobre el comportament individual. Aquesta informació es pot utilitzar per crear perfils de clients més detallats i segmentar les campanyes de màrqueting de manera més precisa. En conèixer els interessos i preferències de cada client, és possible personalitzar els missatges i les ofertes, augmentant la rellevància i millorant l'experiència del client.

Importància del seguiment d'URL per GCLID

El seguiment del GCLID al CRM promou una millor col·laboració entre els equips de vendes i màrqueting. En tenir accés a les mateixes dades i una visió compartida del rendiment de les campanyes, tots dos equips poden treballar junts de manera més efectiva. Poden compartir informació clau sobre els clients, coordinar esforços i proporcionar una experiència més coherent a totes les etapes de l'embut de vendes.

Potenciant l'embut de vendes

La integració del GCLID en un CRM emergeix com una estratègia de gran valor, potenciant l'exercici de les campanyes de màrqueting i vendes. Millennials Consulting destaquem per la capacitat que tenim per assistir-te a cada pas del camí, facilitant el contacte i l'obtenció de resultats excel·lents.

Títol
Seguiment GCLID entre Pàgines i CRM
Nom de l'article
Seguiment GCLID entre Pàgines i CRM
Descripció
Una eina poderosa per aconseguir el seguiment de GCLID CRM (Google Click Identifier) ​​a la integració d'un CRM.
Autor
Publicat per
Millennials Consulting
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO