Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM TURISME

el millor CRM per a agències de turisme i agències de viatges

CRM SECTOR TURÍSTIC

En Millennials Consulting comptem amb una àmplia experiència al Sector Turístic pel fet que hem aconseguit tenir l'oportunitat de treballar amb diferents agències de turisme i viatges o institucions de tota mena relacionades amb aquest sector. Pel que tenim un equip altament especialitzat al sector turístic.

Coneixem les necessitats que requereixen les agències de viatges, atreure més clients potencials mitjançant una comunicació i estratègia d'ofertes, millorar la relació amb el client i els empleats o conèixer quins són els models de comunicació més efectius a l'hora de fidelitzar els teus possibles compradors a l'hora de reservar un viatge o una estada. És per això que els nostres especialistes basen la implantació d'un CRM per a Turisme a les necessitats específiques del teu sector.
zoho premium partner 1200
Zoho CRM compta amb un sistema de personalització avançat i diferents aplicacions que ens faran generar una estratègia sobre la base de les teves necessitats, amb un CRM podrem cobrir qualsevol tipus d'empresa relacionat amb el sector turístic fins a crear un CRM de gestió per a empreses de viatges a cadascun d'aquests centres.

  • Amb Zoho CRM podrem obtenir dades dels empleats i clients potencials que volen viatjar, també ens permetrà marcar objectius a curt, mitjà o llarg termini per a la nostra agència de viatges. Esbrina les dates en què les nostres campanyes de comunicació siguin més efectives per captar i fidelitzar clients.
  • Estudia l'èxit i el fracàs de cada estratègia utilitzada per captar leads.
  • Podrem rebre notificacions per no perdre cap lead o enviar campanyes o notificacions a clients ja establerts recordant les diferents ofertes disponibles.
  • Comptarem amb una gestió simplificada del nostre lloc a causa de la facilitat control de les dades amb Zoho CRM per a turisme.
  • Ajudarem el nostre equip de vendes a tancar-les amb més percentatge de satisfacció.


Amb l'ajuda d'un CRM per a agència de viatges podràs conèixer dades de summa importància en cada àrea del sector. A continuació t'adjuntem el Portfolio algunes empreses del sector de Turístic que han confiat en nosaltres.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

CRM DE GESTIÓ PER A AGÈNCIES DE VIATGES

Les empreses del sector turístic són totes aquelles empreses l'activitat principal de les quals és l'organització de viatges i excursions per a particulars o grups.

Un sistema CRM de gestió per a agències de viatges és una aplicació de programari que ajuda les empreses d'aquest sector a gestionar les relacions amb els clients. Us permet fer un seguiment de les interaccions amb els clients, emmagatzemar les vostres dades i generar informes. A més, un sistema CRM pot ajudar les empreses de viatges i turisme a automatitzar els seus processos de màrqueting i vendes.

CRM per a Operadors Turístics

Zoho CRM és perfecte tant per operadors turístics locals (nacionals), que creen paquets turístics per als residents del país d'origen com per operadors turístics emissors, que creen paquets turístics a països estrangers, ja que aquest facilita la comunicació i el seguiment de les interaccions amb els clients, ajudant a construir relacions més fortes i duradores. Això és vital en una indústria on la lleialtat del client i les recomanacions personals poden ser un important motor de creixement.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

Beneficis d'obtenir un CRM per a turisme

Els beneficis que una empresa d'aquest sector pot obtenir en implementar un CRM són:

  • Un millor servei al client a causa d'una millor comunicació i col·laboració entre departaments.
  • Augment de les vendes a causa de la major eficàcia de les campanyes de màrqueting ia la millor orientació dels clients potencials.
  • Millora de la retenció de clients gràcies als programes de fidelització ia les ofertes específiques.
  • Reducció de costos gràcies a l'automatització dels processos ia l'eliminació dels documents en paper.

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Walter Bulnes
Walter Bulnes
8. Maig, 2024.
Un gust saludar-los, som franquiciat Chuck E. Cheese per a Hondures, vam tenir l'oportunitat de desenvolupar el Pla SEO amb Millennials el qual doncs ha estat molt favorable, de la nostra part molt agraïts i conformes amb la feina feta pels consultors que ens van donar acompanyament (Álvaro Poveda/Enrique Monzó) molt professionals, molt assertius, puc recomanar-los per a possibles clients que els qui vulguin aquest acompanyament.
Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO