Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM MÀRQUETING

experts en CRM per a màrqueting, publicitat i comunicació

CRM PER A AGÈNCIES DE MÀRQUETING

Actualment trobem centenars d'eines digitals que ens poden ajudar a l'àmbit empresarial. Així mateix estàs poden ser programes enfocats a la comptabilitat, gestió darxius, bases de dades, crm, màrqueting i mailing, entre d'altres.

Tot i això, altres faciliten els processos de publicitat, màrqueting, organització de funcions i vendes, però són totalment optatives o deliberades. Ara bé, les companyies van augmentar-ne l'ús per la gran quantitat de beneficis econòmics que poden portar. De la mateixa manera, aporten al desenvolupament òptim de tasques i al millorament dels materials a utilitzar. Dit això, a continuació, explicarem que és un CRM per a màrqueting, i com pot ser una eina indispensable

zoho premium partner 1200

Què aconsegueixo amb un CRM per a Agències de màrqueting i publicitat?

  • Podràs fer un seguiment òptim dels clients i els fluxos de treball a seguir: Conèixer les dades dels clients i les estratègies que se seguiran en base a les seves necessitats, és primordial.
  • Nutrir i donar un valor a la feina que es realitzi: Donar un tracte personalitzat al client serà un plus al teu servei.
  • automatitzar tasques: És la base a partir del que començar a treballar. Optimitzar certs processos per poder dedicar més temps als altres.
  • fidelitzar clients: Gràcies a tot el que hem comentat anteriorment, podrem fidelitzar clients que quedin satisfets amb el nostre servei. Això generarà també una imatge molt bona de marca a l'empresa.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

PROGRAMARI PER A AGÈNCIES DE PUBLICITAT

  1. Facilitar al client el procés de conversió: Això és una cosa clau i s'aconsegueix mitjançant la implementació a la pàgina d'elements com a formularis, botons, intel·ligència artificial, entre moltes altres opcions.
  2. Mesurar resultats en temps real: Saber què està passant o conèixer si l'estratègia que s'està utilitzant funciona o no és una cosa que marcarà diferència. Podrem mesurar les dades i la informació del que està passant en temps real mitjançant diferents eines incorporades al CRM per a Màrqueting.
  3. Visualitzar i identificar possibles leads que tinguin valor: Amb el CRM podràs identificar possibles clients que siguin de qualitat i que puguin ser interessants pel teu negoci.
  4. Millorar l'experiència d'usuari als teus possibles clients: Mitjançant la incorporació de diferents elements que es triaran en conjunt a l'estratègia que se seguirà, podrem donar als usuaris que visitin la pàgina web una experiència que faci que vulguin treballar amb nosaltres.

CRM PER MÀRQUETING DIGITAL

  • Un CRM ens permet personalitzar les nostres campanyes de captació
  • Realitzar un seguiment als nostres clients
  • Coordinar les nostres estratègies de comunicació digital
  • Realitzar un seguiment del cicle de vida dels nostres clients

Un CRM ens ajuda a recol·lectar i emmagatzemar tota la informació necessària dels nostres clients i clients potencials i mantenir-la centralitzada, per això els nostres equip de màrqueting digital i venda poden actuar de manera coordinada podent així realitzar diferents estratègies per aconseguir una major cartera de clients o fidelitzar els leads que ja tenim.

També en empreses de Màrqueting Digital especialitzades en SEO, poden obtenir grans beneficis dels diferents opcions d'intregació i configuració.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

CRM per a Relacions Públiques i comunicació

El CRM especialitzat per a relacions públiques i comunicació ajuda les agències i departaments de comunicació a centralitzar informació rellevant sobre els contactes, gestionar campanyes de comunicació, i mesurar l'impacte de les seves estratègies. A més, permet la creació de bases de dades detallades de contactes, incloent-hi periodistes, influenciadors, i parts interessades clau, permetent segmentar-los segons criteris específics per personalitzar les comunicacions.

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Walter Bulnes
Walter Bulnes
8. Maig, 2024.
Un gust saludar-los, som franquiciat Chuck E. Cheese per a Hondures, vam tenir l'oportunitat de desenvolupar el Pla SEO amb Millennials el qual doncs ha estat molt favorable, de la nostra part molt agraïts i conformes amb la feina feta pels consultors que ens van donar acompanyament (Álvaro Poveda/Enrique Monzó) molt professionals, molt assertius, puc recomanar-los per a possibles clients que els qui vulguin aquest acompanyament.
Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO