Què és un CRM?¿Per a què serveix?
Què és un CRM?
La pregunta de què és un CRM, és una pregunta que sol ser molt concorreguda pels usuaris actualment.
per saber què és un CRM, primer hem de saber què signifiquen les tres lletres que formen la seva sigla i posteriorment explicar què ens aportarà comptar amb un.
CRM o gestió de relacions amb clients, no és més que una plataforma per gestionar un equip de treball. Amb aquest assistent de vendes i administratiu, podràs realitzar una gran quantitat d'activitats alhora, cosa que no podries fer amb una simple agenda, o un Excel bàsic.
Un CRM també és una eina de gestió de les relacions amb els diferents clients d'una empresa, normalment orientada a gestionar tres àrees bàsiques: la gestió comercial, el màrqueting i el servei postvenda o d'atenció al client.
Les funcions datenció al client duna eina CRM també potencien la fidelització i satisfacció dels clients, la qual cosa té un impacte molt positiu pel que fa a les vendes recurrents i creuades.
El CRM posseeix una gran varietat de procediments automatitzats que t'ajudaran a portar el control de la teva empresa de manera fàcil i eficaç. Aquests et brindaran suport per a la gestió dels teus potencials clients, analitzarà els errors i les ineficiències de l'empresa, establirà automatitzacions deixant així temps lliure als teus empleats perquè puguin centrar-se en activitats més importants, facilitant-los aquesta tecnologia arribaran a més clients al mateix temps . En definitiva el CRM us ajudarà a reduir costos ia incrementar vendes.
Quan cal instal·lar un CRM en una empresa?
Les empreses s'han d'adaptar als canvis, les que no ho facin acabaran desapareixent.
El CRM és ara el nou internet. Quan van començar els ordinadors i internet hi va haver empreses que van abraçar aquesta innovació i van conquistar el seu mercat. També hi va haver moltes empreses que no creien en això i no van voler formar-ne part, cosa que posteriorment els resultaria perjudicial i el mateix mercat els obligaria a canviar. Van haver de fer servir l'ordinador i internet si no volien tancar i desaparèixer.
En aquest escenari queden dos tipus d'empreses, les empreses reactives y les empreses proactives.
La majoria d'empreses són reactives, fins que no presenten mals resultats no es mouen per cercar millorar. Les proactives no esperen que aquests esdeveniments passin i s'anticipen a les necessitats del mercat.
Un CRM és com si et deixessin conduir un Ferrari, com que el cotxe és més ràpid teòricament arribaràs abans però si no saps conduir-lo... doncs et xocaràs i arribaràs més tard. Moltes empreses prefereixen que una consultoria de màrqueting digital especialitzada els instal·li aquesta eina a la seva empresa. Per això a Millennials Consulting et donem un cop de mà i instal·lem el CRM en base a les necessitats de la teva empresa perquè converteixis més leads.
Anem!Beneficis d'utilitzar un CRM
- Podrem generar llistats de clients i administrar-los de manera senzilla i ràpida.
- Podrem veure i entendre amb més facilitat les necessitats que mostren els clients, així com les seves tendències a l'hora de fer una compra.
- Ens ajudarà a anticipar-nos i anar un pas endavant.
- Ens ajudarà a fidelitzar el nostre públic objectiu per aconseguir que es converteixin en clients habituals.
- Podrem segmentar amb facilitat els nostres clients en diferents grups, segons les característiques que nosaltres vulguem.
- Avaluar amb mètriques i estadístiques les campanyes de màrqueting que fem.
- Ens ajudarà a tancar un nombre més gran de vendes.
Funcions d'un CRM
- Gestionar les diferents fases del procés de venda.
- Administrar de manera senzilla el procés de facturació.
- Gestionar i segmentar la base de dades dels clients.
- Diferenciar entre leads de qualitat i de menys qualitat per gestionar les millors campanyes de màrqueting.
- Realitzar una anàlisi de les campanyes de màrqueting realitzades.
- Estudiar les preferències i els gustos dels clients.
- Millorar i agilitzar la comunicació interna de lempresa.
- Agilitzar i gestionar la comunicació amb els clients. (Dubtes, sol·licituds..)
NECESSITES SABER MÉS?
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Carla Inagaki18. Setembre, 2024.Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb Sheila i Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Nat Llogaret10. Agost, 2024.Damián és un excel·lent consultor, molt professional, ens ha fet un treball super precís amb una sèrie de problemàtiques que teníem a Zoho CRM i Campaigns. A més, en temps record! Destaco sobretot la seva versatilitat en el coneixement de les eines de Zoho i en el codi Deluge. Gràcies, Damià.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Félix Arroyo9. Agost, 2024.Fernanda ha mostrat una actitud excel·lent, i molt bona disposició per adaptar-se a les nostres necessitats i solucionar els nostres dubtes i problemes actuals, plantejant una implementació amb una planificació ordenada i eficientTrustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Marta Reshaidat Gianonatti9. Agost, 2024.Un plaer treballar amb Fernanda. Ens ha guiat, assessorat i recomanat els millors passos per programar el nostre CRM amb ZoHo. Sempre disponible i cooperant amb tots els dubtes i sol·licituds.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Mercedes Higueras Gomez6. Agost, 2024.Grans professionals, molt atents i ens han assessorat perfectament cobrint una necessitat que teníem. Mil Gràcies!!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Lleó5. Agost, 2024.Molt bona experiència. Em van ajudar i es van posar a disposició per resoldre qualsevol dubte o problema 24/7. Un plaer treballar amb ells.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.NURIA FOREMAN2. Agost, 2024.Són super professionals i estem encantats amb els serveis prestats. Recomanables 100%. Excel·lent treball.Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.Claudia Ferrer23. Juliol, 2024.Hem treballat amb ells per a la nostra pàgina web amb el kit digital i estem molt contents. Gràcies per tot!Trustindex verifica que la font original de la ressenya sigui Google.J Guerrer4. Juliol, 2024.Vaig tenir una excel·lent experiència treballant amb Millenials per a la implementació de Zoho CRM a la meva empresa. Des del primer contacte, l'equip va demostrar un coneixement profund del sistema i una gran disposició per adaptar l'eina a les nostres necessitats específiques. La fase de planificació va ser exhaustiva i ben estructurada, cosa que va facilitar una implementació fluida i sense contratemps. Vaig apreciar particularment el seu enfocament personalitzat i la seva capacitat per resoldre problemes de manera ràpida i efectiva. El suport postimplementació també ha estat excepcional. Sempre estan disponibles per respondre preguntes i proporcionar assistència addicional quan cal. Gràcies a Millenials, ara tenim un sistema CRM robust i eficient que ha millorat significativament la nostra gestió de clients i processos interns. Recomano encaridament a Millenials per a qualsevol empresa que busqui una implementació professional i sense problemes de Zoho CRM.
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
Gualdalajara - Mèxic
Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.
Vitacura - Xile
Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
Consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
Consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
A. Sánchez
Consultor SEO
Dpt. SEO
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
À. Poveda
Consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
Consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
Consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
Consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cerezo
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
I. Fernández
Especialista en ADS
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
X. Agut
Consultor Web
A. Martínez
Especialista en Subvencions
F. López
Especialista legal