Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Què és un CRM?¿Per a què serveix?

APRÈN A UTILITZAR ZOHO CRM COM UN PROFESSIONAL

Què és un CRM?

La pregunta de què és un CRM, és una pregunta que sol ser molt concorreguda pels usuaris actualment.

per saber què és un CRM, primer hem de saber què signifiquen les tres lletres que formen la seva sigla i posteriorment explicar què ens aportarà comptar amb un.

CRM o gestió de relacions amb clients, no és més que una plataforma per gestionar un equip de treball. Amb aquest assistent de vendes i administratiu, podràs realitzar una gran quantitat d'activitats alhora, cosa que no podries fer amb una simple agenda, o un Excel bàsic.

Un CRM també és una eina de gestió de les relacions amb els diferents clients d'una empresa, normalment orientada a gestionar tres àrees bàsiques: la gestió comercial, el màrqueting i el servei postvenda o d'atenció al client.

Les funcions datenció al client duna eina CRM també potencien la fidelització i satisfacció dels clients, la qual cosa té un impacte molt positiu pel que fa a les vendes recurrents i creuades.

El CRM posseeix una gran varietat de procediments automatitzats que t'ajudaran a portar el control de la teva empresa  de manera fàcil i eficaç. Aquests et brindaran suport per a la gestió dels teus potencials clients, analitzarà els errors i les ineficiències de l'empresa, establirà automatitzacions deixant així temps lliure als teus empleats perquè puguin centrar-se en activitats més importants, facilitant-los aquesta tecnologia arribaran a més clients al mateix temps . En definitiva  el CRM us ajudarà a reduir costos ia incrementar vendes.

Quan cal instal·lar un CRM en una empresa?

Quan ja sabem què és un CRM, podem passar a debatre quan cal instal·lar-lo a la nostra empresa.
 
Doncs bé, tenim la certesa que només cal en aquelles empreses que necessitin una organització per aconseguir més vendes. Exacte, TOTES les empreses necessiten un CRM.

Les empreses s'han d'adaptar als canvis, les que no ho facin acabaran desapareixent.

El CRM és ara el nou internet. Quan van començar els ordinadors i internet hi va haver empreses que van abraçar aquesta innovació i van conquistar el seu mercat. També hi va haver moltes empreses que no creien en això i no van voler formar-ne part, cosa que posteriorment els resultaria perjudicial i el mateix mercat els obligaria a canviar. Van haver de fer servir l'ordinador i internet si no volien tancar i desaparèixer. 

En aquest escenari queden dos tipus d'empreses, les empreses reactives y les empreses proactives.

La majoria d'empreses són reactives, fins que no presenten mals resultats no es mouen per cercar millorar. Les proactives no esperen que aquests esdeveniments passin i s'anticipen a les necessitats del mercat.

Un CRM és com si et deixessin conduir un Ferrari, com que el cotxe és més ràpid teòricament arribaràs abans però si no saps conduir-lo... doncs et xocaràs i arribaràs més tard. Moltes empreses prefereixen que una consultoria de màrqueting digital especialitzada els instal·li aquesta eina a la seva empresa. Per això a Millennials Consulting et donem un cop de mà i instal·lem el CRM en base a les necessitats de la teva empresa perquè converteixis més leads.

Anem!

Beneficis d'utilitzar un CRM

  • Podrem generar llistats de clients i administrar-los de manera senzilla i ràpida.
  • Podrem veure i entendre amb més facilitat les necessitats que mostren els clients, així com les seves tendències a l'hora de fer una compra.
  • Ens ajudarà a anticipar-nos i anar un pas endavant.
  • Ens ajudarà a fidelitzar el nostre públic objectiu per aconseguir que es converteixin en clients habituals.
  • Podrem segmentar amb facilitat els nostres clients en diferents grups, segons les característiques que nosaltres vulguem.
  • Avaluar amb mètriques i estadístiques les campanyes de màrqueting que fem.
  • Ens ajudarà a tancar un nombre més gran de vendes.

Funcions d'un CRM

  • Gestionar les diferents fases del procés de venda.
  • Administrar de manera senzilla el procés de facturació.
  • Gestionar i segmentar la base de dades dels clients.
  • Diferenciar entre leads de qualitat i de menys qualitat per gestionar les millors campanyes de màrqueting.
  • Realitzar una anàlisi de les campanyes de màrqueting realitzades.
  • Estudiar les preferències i els gustos dels clients.
  • Millorar i agilitzar la comunicació interna de lempresa.
  • Agilitzar i gestionar la comunicació amb els clients. (Dubtes, sol·licituds..)

NECESSITES SABER MÉS?

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

CONTACTA AMB NOSALTRES

Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

LES NOSTRES OFICINES

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

El Nostre Equip

CEO de millennials

J.García

Gerent

Trujillo_web_2

A. Trujillo

Consultor, Implantador

Dpt. RR.HH

treballador de millennials

D. Hernández

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

treballador de millennials

M. Antón

Especialista ERP

Dpt. ERP

treballador de millennials

J. Sánchez

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

I. Riolobos

Consultor

Dpto. Qualitat

treballador de millennials

J. Cutillas

Consultor

Dpto. Qualitat

treballador de millennials

S. Botiga

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

J.Assaf

Consultora, Implantadora Especialista Marketing

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

D.Meledrez

Consultor, Implementador Especialista ADS

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

E. Pérez

Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

E. Gallardo

Especialista en vídeo

Dpto. Màrqueting

treballador de millennials

E. Martínez

Consultora, Implantadora

Dpto. Analítica

treballador de millennials

A. Sánchez

Consultor SEO

Dpt. SEO

jose equip

J. Iñesta

Consultor, Implantador

Dpto. Operacions

treballador de millennials

I. Puche

Consultor i implantador

Dpto. Operacions

Álvaro Poveda

À. Poveda

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

C. Hernández

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

E. Monzó

Consultor SEO

Dpt. SEO

treballador de millennials

F. Mas

Consultor, Desenvolupador 

Dpto. IT

treballador de millennials

J. Àlber

Consultor

Dpto. IT

treballador de millennials

B. Romero

Consultor, Desenvolupador

Dpto. IT

treballador de millennials

J. Navarro

desenvolupador

Dpto. IT

treballador de millennials

V. Medina

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

G. Gilabert

Consultor Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

V. Cerezo

Consultor i implantador

Dpto. Comercial

treballador de millennials

C. Taronger

Consultora Comercial

Dpto. Comercial

treballador de millennials

O. Muñoz

Consultor i implantador

Dpto. Operacions

treballador de millennials

N. Taula

Consultora i implantadora

Dpto. Operacions

treballador de millennials

F. Estavillo

Consultora i implantadora

Dpto. Operacions

treballador de millennials

M. Abad

Subvencions

Dpto. Subvencions

Ana equip

A. Vallejo

Consultora, implantadora

marta equip

M. Mateo

Consultora, Implantadora

Dpto. Operacions

luis zoho crm mexico

L. Macías

Consultor LATAM

Dpto. Operacions

jesus garber equip

J. García

desenvolupador

diego garber equip

D. Tomàs

desenvolupador

ignasi equip

I. Del Val

desenvolupador

julian vicent equip

J. Fenández

desenvolupador

jorge fernandez equip

J. Fernández

desenvolupador

Iago fernandez millennials consulting

I. Fernández

Especialista en ADS

Vicent Ares

V. Ares

Especialista en legals i subvencions

xavi agut

X. Agut

Consultor Web

alba mastic

A. Martínez

Especialista en Subvencions

fernant foto equip

F. López 

Especialista legal

Resum
programari image
Valoració de l'autor
1star1star1star1star1star
Valoració d'usuari
5 basat en 3 vots
Nom dek Programari
CRM
Sistema operatiu
Zoho CRM
Programari Category
CRM
Preu
EUR 14
Pàgina de destinació

Kit Digital y Kit Consulting 2024 / 25

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.