Què és un CRM?¿Per a què serveix?
Què és un CRM?
La pregunta de què és un CRM, és una pregunta que sol ser molt concorreguda pels usuaris actualment.
per saber què és un CRM, primer hem de saber què signifiquen les tres lletres que formen la seva sigla i posteriorment explicar què ens aportarà comptar amb un.
CRM o gestió de relacions amb clients, no és més que una plataforma per gestionar un equip de treball. Amb aquest assistent de vendes i administratiu, podràs realitzar una gran quantitat d'activitats alhora, cosa que no podries fer amb una simple agenda, o un Excel bàsic.
Un CRM també és una eina de gestió de les relacions amb els diferents clients d'una empresa, normalment orientada a gestionar tres àrees bàsiques: la gestió comercial, el màrqueting i el servei postvenda o d'atenció al client.
Les funcions datenció al client duna eina CRM també potencien la fidelització i satisfacció dels clients, la qual cosa té un impacte molt positiu pel que fa a les vendes recurrents i creuades.
El CRM posseeix una gran varietat de procediments automatitzats que t'ajudaran a portar el control de la teva empresa de manera fàcil i eficaç. Aquests et brindaran suport per a la gestió dels teus potencials clients, analitzarà els errors i les ineficiències de l'empresa, establirà automatitzacions deixant així temps lliure als teus empleats perquè puguin centrar-se en activitats més importants, facilitant-los aquesta tecnologia arribaran a més clients al mateix temps . En definitiva el CRM us ajudarà a reduir costos ia incrementar vendes.
Quan cal instal·lar un CRM en una empresa?
Les empreses s'han d'adaptar als canvis, les que no ho facin acabaran desapareixent.
El CRM és ara el nou internet. Quan van començar els ordinadors i internet hi va haver empreses que van abraçar aquesta innovació i van conquistar el seu mercat. També hi va haver moltes empreses que no creien en això i no van voler formar-ne part, cosa que posteriorment els resultaria perjudicial i el mateix mercat els obligaria a canviar. Van haver de fer servir l'ordinador i internet si no volien tancar i desaparèixer.
En aquest escenari queden dos tipus d'empreses, les empreses reactives y les empreses proactives.
La majoria d'empreses són reactives, fins que no presenten mals resultats no es mouen per cercar millorar. Les proactives no esperen que aquests esdeveniments passin i s'anticipen a les necessitats del mercat.
Un CRM és com si et deixessin conduir un Ferrari, com que el cotxe és més ràpid teòricament arribaràs abans però si no saps conduir-lo... doncs et xocaràs i arribaràs més tard. Moltes empreses prefereixen que una consultoria de màrqueting digital especialitzada els instal·li aquesta eina a la seva empresa. Per això a Millennials Consulting et donem un cop de mà i instal·lem el CRM en base a les necessitats de la teva empresa perquè converteixis més leads.
Anem!Beneficis d'utilitzar un CRM
- Podrem generar llistats de clients i administrar-los de manera senzilla i ràpida.
- Podrem veure i entendre amb més facilitat les necessitats que mostren els clients, així com les seves tendències a l'hora de fer una compra.
- Ens ajudarà a anticipar-nos i anar un pas endavant.
- Ens ajudarà a fidelitzar el nostre públic objectiu per aconseguir que es converteixin en clients habituals.
- Podrem segmentar amb facilitat els nostres clients en diferents grups, segons les característiques que nosaltres vulguem.
- Avaluar amb mètriques i estadístiques les campanyes de màrqueting que fem.
- Ens ajudarà a tancar un nombre més gran de vendes.
Funcions d'un CRM
- Gestionar les diferents fases del procés de venda.
- Administrar de manera senzilla el procés de facturació.
- Gestionar i segmentar la base de dades dels clients.
- Diferenciar entre leads de qualitat i de menys qualitat per gestionar les millors campanyes de màrqueting.
- Realitzar una anàlisi de les campanyes de màrqueting realitzades.
- Estudiar les preferències i els gustos dels clients.
- Millorar i agilitzar la comunicació interna de lempresa.
- Agilitzar i gestionar la comunicació amb els clients. (Dubtes, sol·licituds..)
NECESSITES SABER MÉS?
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
Coneix la nostra xarxa de Partners
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
LES NOSTRES OFICINES A MADRID I ALACANT
CONTACTA AMB NOSALTRES
Registra't a la nostra Newsletter
|