Si vols que Google o un altre motor de cerca recomana la teva pàgina web com una de les primeres a l'hora de fer una cerca local, el NAP, us pot ajudar a posicionar-vos. La informació que el NAP ofereix és imprescindible en qualsevol negoci que faci servir les xarxes socials. El NAP també intervé en gran mesura amb el SEO local. Com? Al següent post t'ho mostrarem.
Què és el NAP?
El NAP és un acrònim, les sigles signifiquen (Nom, Adreça i Número de Telèfon) aquestes sigles representen la informació de contacte que es dóna a qualsevol lloc al que pertanyis, per tant, si vols que la teva pàgina web es posicioni orgànicament, és necessari parar atenció a la coherència del NAP. L'objectiu del NAP és que independentment d'on sigui, la informació sigui la mateixa.
És recomanable utilitzar el NAP perquè d'aquesta manera Google o qualsevol altre motor de cerca local que utilitzis dissenyarà senyals idèntics per reconèixer fàcilment les dades que caracteritzen les diferents pàgines web, afavorint-ne la geolocalització. Si es modifica alguna dada, els motors de cerca no reconeixerien la pàgina i això afectaria la posició del lloc web.
Els nostres consultors estudiaran el teu cas per trobar la millor estratègia a màrqueting, Kit Digital o Kit Consulting per digitalitzar el teu negoci.
G. Gilabert
V. Cerezo
Importància del NAP al SEO local
El NAP és essencial per al teu negoci ja que administra la informació imprescindible per als teus clients, és de gran importància que es repeteixi, a la pàgina de contacte, el footer, els directoris d'empreses i Google My Business, entre d'altres. Per això és rellevant, és a dir, que la informació de contacte i adreça sigui sempre la mateixa als llocs que aparegui.
D'altra banda, hi ha les estadístiques que són de gran importància a l'hora de portar una web, el NAP us permetrà conèixer el nombre d'usuaris que realitzen una cerca local i ingressen a la teva pàgina web. Amb aquesta informació podreu realitzar qualsevol configuració de les dades d'informació de contacte del negoci, empresa o marca digital. D'aquesta manera millorarà la posició orgànica de la teva pàgina, ja que amb el NAP estaràs entre els primers resultats de cerca i això representarà l'augment de trànsit a la teva web ia més de les vendes, de manera que el teu negoci creixi encara més.
Recomanacions que has de conèixer
- Poseu el vostre lloc d'internet en ordre: La teva pàgina web, o negoci et representen, per tant, t'has d'assegurar que la informació tant de contacte com de contingut siguin correctes i coherents, amb un format i una ortografia en relació amb el tema.
- Assegureu-vos que el NAP sigui sempre el mateix: Com ho vas configurar al principi així ha de seguir sent per a la resta dels llocs web que portin la mateixa informació de contacte ja que davant d'un petit canvi el motor de cerca que utilitzes no podrà reconèixer la pàgina amb facilitat interferint en el posicionament SEO negoci, pàgina web, marca d'internet o empresa.
- Inclou el NAP a diverses pàgines: Per afavorir el SEO del teu negoci o empresa és important no només incloure el NAP a la teva pàgina web principal, sinó que també el pots incloure en alguns llocs web importants amb la finalitat d'augmentar les visites a la teva pàgina. En col·locar el NAP en altres llocs d'internet el cercador interpretarà que pertanyen al mateix propietari, cosa que ajudarà a augmentar ràpidament la posició del negoci per mitjà de les cerques locals dels usuaris.
- Mantenir la base de dades al dia: Si el teu negoci o empresa han de fer un canvi, per exemple, la informació de contacte o l'adreça, mantenir les dades actualitzades ajudarà l'usuari a veure que la pàgina web està en moviment i al dia, augmentant la importància i visites al vostre lloc web.