Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Per què no comprar ressenyes Google

Picture of Julián Sánchez
Julián Sánchez
Comprar ressenyes de Google s'ha convertit en una pràctica habitual de molts negocis, tant per millorar les puntuacions pròpies com per perjudicar la competència.
no comprar ressenyes google
Continguts

Actualment és possible manipular les ressenyes de Google mitjançant la compra de serveis. Hi ha webs que realitzen aquesta tasca de compra de ressenyes falses de Google My Business. Avui t'expliquem per què no és una bona idea fer aquestes pràctiques.

Què són les ressenyes de Google My Business?

Les ressenyes de Google My Business són comentaris i valoracions que els usuaris de Google deixen sobre un negoci en particular a la plataforma Google My Business. Aquestes ressenyes són visibles a la fitxa de Google My Business del negoci i poden ser vistes per qualsevol persona que realitzi una cerca a Google.

Les ressenyes de Google My Business són importants perquè proporcionen informació valuosa als possibles clients sobre la qualitat dels productes o serveis que ofereix el negoci, així com sobre la satisfacció general dels clients. A més, les ressenyes poden influir en el posicionament del negoci en els resultats de cerca de Google, per la qual cosa és important que les empreses monitoritzin i responguin adequadament a les ressenyes rebudes.

Com es gestionen les ressenyes?

Per gestionar les ressenyes a Google My Business, seguiu aquests passos:

Accedeix al teu compte de Google My Business i seleccioneu la ubicació del negoci que voleu administrar.

Feu clic a Ressenyes al menú lateral de la pàgina.

Veureu totes les ressenyes que han deixat els usuaris a la fitxa del vostre negoci. Pots respondre a cadascuna, fent clic a «Respondre».

Escriu la teva resposta al camp de text que apareix i, quan hagis acabat, fes clic a «Publicar».

Si reps una ressenya negativa, és important respondre de manera educada i professional, reconeixent el problema i oferint una solució per posar remei a la situació.

Si en reps una ressenya falsa o inapropiada, pots informar Google fent clic al botó «Informar sobre la ressenya» que apareix al costat de la ressenya en qüestió.

És important respondre a totes les ressenyes que rebis, tant les positives com les negatives, ja que això demostra als usuaris que valores les seves opinions i et preocupes per la seva experiència amb el teu negoci. A més, respondre a les ressenyes també pot ajudar a millorar la imatge del teu negoci en línia ia atraure més clients potencials.

Per què no he de comprar ressenyes de Google My Business?

No és ètic ni recomanable comprar ressenyes de Google My Business. Google té polítiques molt estrictes que prohibeixen la compra de ressenyes o qualsevol altra manipulació de les mateixes. Si es descobreix que algú ha comprat ressenyes, pot enfrontar conseqüències negatives com la eliminació de la seva fitxa de Google My Business o fins i tot sancions legals.

A més, les ressenyes comprades no reflecteixen la veritable experiència dels clients amb el teu negoci, cosa que pot ser perjudicial a llarg termini. En comptes de comprar ressenyes, és millor centrar-se en oferir productes i serveis de qualitat i en fomentar una cultura de retroalimentació honesta i positiva per part dels clients. També pots demanar als teus clients satisfets que deixin una ressenya a Google My Business, ja que les ressenyes orgàniques i autèntiques són les que realment importen i poden ajudar el teu negoci a prosperar en línia.

3 raons per les quals no hauries de comprar ressenyes

Aquí et presento tres raons per les quals no hauries de comprar ressenyes de Google My Business:

  1. És una pràctica no ètica: Comprar ressenyes de Google My Business és considerat una pràctica no ètica i pot ser considerat un frau. Google té polítiques estrictes en contra de la manipulació de les ressenyes i penalitza aquells que intenten fer-ho. Enganyar els clients amb ressenyes falses és deshonest i pot danyar la reputació del teu negoci a llarg termini.
  1. Es il·legal: En alguns països, la compra de ressenyes pot ser il·legal i pot ser considerada una violació de les lleis de publicitat i competència deslleial. Si es descobreix que has comprat ressenyes falses, pots fer front a sancions legals i multes.
  1. No reflecteix la veritable experiència del client: Les ressenyes comprades no reflecteixen la veritable experiència del client amb el teu negoci. Els clients confien en les ressenyes per prendre decisions de compra, i si les ressenyes són falses, això pot fer malbé la relació amb els clients i la seva confiança en el teu negoci. A més, les ressenyes comprades poden ser identificades com a falses pels clients, cosa que pot tenir un efecte negatiu en la imatge del teu negoci.

En resum, comprar ressenyes de Google My Business no és una pràctica ètica ni legal, i pot fer malbé la reputació del teu negoci a llarg termini. En lloc de comprar ressenyes, és millor centrar-se en oferir un servei al client i fomentar la retroalimentació autèntica i honesta dels clients.

Per què interessa obtenir ressenyes?

Obtenir ressenyes a Google My Business és important per al nostre negoci en línia i una forma efectiva de millorar la visibilitat i credibilitat en línia d'un negoci, així com d'obtenir retroalimentació valuosa dels clients i fomentar una major interacció amb ells.

  1. Millora la visibilitat i el posicionament en línia: Les ressenyes a Google My Business són un dels senyals que Google utilitza per determinar el rànquing dels negocis en els resultats de cerca. Com més ressenyes positives tingui el teu negoci, més gran serà la seva visibilitat i posicionament en línia.
  1. augmenta la credibilitat i confiança: Les ressenyes positives dels clients poden ser un factor determinant en la decisió de compra daltres clients potencials. Les ressenyes autèntiques i positives augmenten la credibilitat i la confiança en el teu negoci i poden influir en la presa de decisions de compra.
  1. permet obtenir retroalimentació: Les ressenyes poden brindar una valuosa retroalimentació als propietaris de negocis, permetent saber el que estan fent bé i el que poden millorar. Això pot ajudar a fer ajustaments i millores per satisfer millor les necessitats dels clients i millorar la qualitat dels productes i serveis.
  1. fomenta la interacció amb els clients: En respondre a les ressenyes, els propietaris de negocis poden fomentar la interacció i el compromís amb els clients, cosa que pot ajudar a construir relacions més fortes i duradores amb ells.
ressenyes google millennials consulting

Com millorar les ressenyes a Google? 

  1. Brinda un excel·lent servei al client: L'experiència del client és la clau per obtenir ressenyes positives. Assegureu-vos d'oferir un servei al client en tot moment, el que inclou respondre ràpidament a les consultes i comentaris, ser amable i professional, i fer tot el possible per satisfer les necessitats dels clients.
    1. Demana als clients que deixin una ressenya: Podeu demanar als clients que deixin una ressenya a Google My Business després d'una compra o servei satisfactori. Pots fer-ho enviant un correu electrònic o missatge de text després que es completi la transacció, o incloent-hi una sol·licitud al rebut o al teu lloc web.
    1. Facilita el procés de deixar una ressenya: Assegureu-vos que sigui fàcil per als clients deixar una ressenya a Google My Business. Proporciona un enllaç directe a la teva fitxa de Google My Business al teu lloc web o als teus perfils de xarxes socials perquè els clients puguin accedir ràpidament a la pàgina de ressenyes.
    1. respon a les ressenyes: És important respondre a totes les ressenyes que rebis, tant les positives com les negatives. En respondre a les ressenyes, mostres als clients que valores les seves opinions i et preocupes per la seva experiència amb el teu negoci.
    1. Plaer Millores basades en les retroalimentacions rebudes: Utilitza les retroalimentacions rebudes a les ressenyes per fer millores en el teu negoci. Si rebeu una crítica constructiva, considereu implementar canvis per millorar l'experiència del client i reduir el nombre de crítiques similars.
    1. Ofereix incentius als clients: Ofereix incentius als clients perquè deixin una ressenya. Això podria ser un descompte en la propera compra o la participació en un sorteig. Assegureu-vos que els incentius siguin ètics i que compleixin les polítiques de Google.
    Títol
    Per què no comprar ressenyes a Google
    Nom de l'article
    Per què no comprar ressenyes a Google
    Descripció
    Hi ha webs que fan la compra de ressenyes falses de Google My Business. Avui t'expliquem per què no és una bona idea.
    Autor
    Publicat per
    Millennials Consulting
    Logo

    OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

    Daniel Suárez
    Daniel Suárez
    17. Abril, 2024.
    Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
    Grup Retiro
    Grup Retiro
    17. Abril, 2024.
    Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
    Zine Hostaleria
    Zine Hostaleria
    22. Març, 2024.
    Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
    Carla Inagaki
    Carla Inagaki
    15. Març, 2024.
    Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
    Ashleigh Zelaya
    Ashleigh Zelaya
    11. Març, 2024.
    Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
    Angel Rabadan
    Angel Rabadan
    8. Març, 2024.
    És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
    Leandro Stward Rondón Herrera
    Leandro Stward Rondón Herrera
    7. Març, 2024.
    Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
    MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
    MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
    1. Març, 2024.
    Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

    PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

    foto equip millennials 2023
    EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
    0
    PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
    0
    de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
    0 %

    ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

    ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

    LES NOSTRES SEUS

    Madrid

    Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

    Novelda

    C. Mª Cristina 74, baix, 03660

    Palma de Mallorca

    Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

    Sta Creu de Tenerife

    Carrer Boston Local Nº 2, 38650

    Gualdalajara - Mèxic

    Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

    Vitacura - Xile

    Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

    ESCRIU-NOS

    DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

    CRM

    Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

    SEO

    No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

    La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

    La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

    Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

    La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

    CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

    HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

    Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO