Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Novetats Zoho CRM tardor 2022

Continguts

Les actualitzacions sempre ens solen portar coses noves que poden agradar més o menys als usuaris. No obstant això, sempre es fan amb la intenció de millorar una cosa que ja està creada amb la intenció d'augmentar-ne l'eficiència o l'aparença. En aquesta ocasió et portem les novetats a Zoho CRM de tardor 2022 i que, sens dubte, et sorprendran. Continua llegint aquest post si estàs interessat a saber-ne més sobre tot això. Allà anem!

Actualització a la Comunicació Omnicanal

El primer dels aspectes que s'ha actualitzat és la comunicació de Zoho CRM i, a continuació, veurem en quins aspectes:

Noves funcionalitats a la barra de trucades

Com tots sabem, l'eina Zoho CRM compta amb un sistema de telefonia integrat. En aquesta ocasió, s'han afegit diverses millores com:

  • Visualitzar les trucades en procés: Podrem veure de forma senzilla la informació de totes les trucades que s'estiguin executant en aquest moment juntament amb informació rellevant sobre elles.
  • Visualitzar trucades a la cua: Això serveix per controlar totes les trucades i saber el temps que ha transcorregut des que es troben a la cua.

Integració entre Zoho CRM i Whatsapp Business

Aquesta integració obre moltes possibilitats beneficioses a l'hora de treballar i les comentarem ara mateix:

  • Control de tota la missatgeria entrant: Quan els possibles clients es comuniquin mitjançant Whatsapp amb la nostra empresa, rebrem una notificació a Zoho CRM a temps real.
  • Configuració de preguntes freqüents: Podràs configurar una sèrie de respostes automàtiques a algunes de les preguntes freqüents més comunes. Això agilitzarà els processos de contestació.
  • Comparteix documents ràpidament: Quan la conversa amb els clients impliqui la visualització o enviament de certs documents o certificacions, ho podrem fer amb un sol clic.

Plantilles de Correu Electrònic adaptades a dispositius mòbils

Com tots sabem, el correu electrònic és un dels canals de comunicació amb empreses més utilitzat avui dia i des de fa molt de temps. Passen els anys i té pinta de seguir sent-ho, ja que ho tenim sempre a mà als nostres telèfons mòbils.

Els novetats Zoho CRM de tardor 2022 ens donen diferents plantilles de correu electrònic personalitzades i adaptades als formats mòbils. D'ara endavant, els correus que s'enviïn des de Zoho CRM se optimitzaran automàticament per al dispositiu amb què el client obri el correu electrònic.

novetats de zoho crm 2022

Automatització per a la força de vendes

Configura Price Quote (CPQ) per millorar processos

Amb CPQ podrem millorar diferents aspectes com ara la velocitat del flux de vendes o l'augment de les possibilitats. Tot això gràcies a la personalització de diferents camps per a ells, per exemple:

  • Llistes: Podrem configurar llistes de productes o serveis personalitzades per a cada client en funció de les vostres necessitats.
  • Preu: Podrem definir la configuració dels preus per als productes o serveis dels clients de manera automàtica. Un exemple perquè s'entengui seria que s'apliquin descomptes automàtics davant d'una compra gran de productes, o regals en base a alguna promoció especial.
  • Pressupost: En base a les configuracions del client, es podran crear pressupostos personalitzats basats en les necessitats de lusuari.

Compatibilitat entre mòduls per marcar prioritats

Ara hi podrà haver compatibilitat també entre els mòduls personalitzats. Aquesta és una funció de gran utilitat a l'hora de poder configurar i personalitzar cada mòdul de Zoho CRM i poder marcar i prioritzar els diferents compromisos que hi pugui haver.

Personalització per als valors de camp

Amb les novetats i actualitzacions de Zoho CRM de tardor 2022 podrem personalitzar els valors de camp de les llistes de selecció de manera que s'adapti a les nostres necessitats. Podrà ser en base a l'ordre ingressat o alfabètic.

Això es veurà reflectit als registres, vistes de llista, informes i taulers.

Transicions paral·leles a Blueprint

D'ara endavant es podran tenir diverses transicions entre dos estats diferents. Cada transició paral·lela serà una acció independent que haurà de fer un usuari. Gràcies a això es podran crear processos més complets i un control més alt sobre les accions de les diferents etapes dels processos.

Compatibilitat amb filtres als camps de cerca

Els camps de cerca ens faciliten molt les coses a l'hora de trobar alguna cosa específica. Ara, quan es vulgui seleccionar un registre per associar-lo a algun camp de cerca, es podrà filtrar usant un camp en particular. Gràcies a això serà molt més senzill trobar el registre correcte.

Suport als criteris

podràs especificar els criteris que ha de tenir en compte Zoho CRM a l'hora de fer la segmentació. Això permetrà tenir un millor control sobre els segments dels clients. Això repercutirà en una millor experiència postcompra.

Compatibilitat amb el mòdul de Zoho Finance

Gràcies a aquesta actualització de Zoho CRM de tardor 2022 podràs dividir els pagaments i les compres dels clients en diferents segments i generar campanyes d'un nivell molt alt per a vendes creuades i vendes addicionals.

Justificació dels camps de pèrdua

El camp de motiu de pèrdua d'una venda ja estava disponible a Zoho CRM, però ara es converteix en una llista de possibles motius i podràs marcar simultàniament davant d'aquestes situacions. A més, això permet mesurar quins d'aquests motius solen ser més comuns i aplicar mesures per poder solucionar-los.

Millores a l'hora d'intercanviar dades

Hi ha ocasions en què és necessari compartir dades d'interès del teu Zoho CRM, ja sigui amb clients o altres usuaris amb diferent rol al teu. Amb les novetats que estem tractant podrem:

  • Aplicar condicions d'ús de les dades compartides.
  • Compartir registres amb rols i grups d'usuaris.
novetats zoho crm 2022

Millor experiència d'usuari

Gràcies a canves, vam aconseguir que els usuaris tinguessin un Zoho CRM amb una aparença personalitzada en base a la vostra empresa. Aquestes són algunes de les millores que s'han aplicat en aquest aspecte:

  • Suport d'imatges: Abans només podies carregar imatges des de la url. A partir d'ara les podràs carregar directament des del dispositiu on les tinguis emmagatzemades.
  • Afegir i reutilitzar components Canvas.
  • Afegir estils a la configuració predeterminada de Canvas.

Millores a la interfície d'usuari de correu electrònic

Ara podeu canviar lliurement la mida de la finestra de redacció del correu electrònic i moure-la per consultar fàcilment el registre de CRM mentre escriviu el vostre correu electrònic. A més, la secció de fitxers adjunts es pot contraure, cosa que li brinda més espai a la finestra de redacció per treballar als seus correus electrònics.

 

Què opines sobre les novetats a Zoho CRM de tardor 2022? Sens dubte, aquest programari continua millorant cada any per poder satisfer les necessitats de tots els clients.

Experts especialitzats

T'interessa Zoho CRM ? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO