Les actualitzacions sempre ens solen portar coses noves que poden agradar més o menys als usuaris. No obstant això, sempre es fan amb la intenció de millorar una cosa que ja està creada amb la intenció d'augmentar-ne l'eficiència o l'aparença. En aquesta ocasió et portem les novetats a Zoho CRM de tardor 2022 i que, sens dubte, et sorprendran. Continua llegint aquest post si estàs interessat a saber-ne més sobre tot això. Allà anem!
El primer dels aspectes que s'ha actualitzat és la comunicació de Zoho CRM i, a continuació, veurem en quins aspectes:
Noves funcionalitats a la barra de trucades
Com tots sabem, l'eina Zoho CRM compta amb un sistema de telefonia integrat. En aquesta ocasió, s'han afegit diverses millores com:
- Visualitzar les trucades en procés: Podrem veure de forma senzilla la informació de totes les trucades que s'estiguin executant en aquest moment juntament amb informació rellevant sobre elles.
- Visualitzar trucades a la cua: Això serveix per controlar totes les trucades i saber el temps que ha transcorregut des que es troben a la cua.
Integració entre Zoho CRM i Whatsapp Business
Aquesta integració obre moltes possibilitats beneficioses a l'hora de treballar i les comentarem ara mateix:
- Control de tota la missatgeria entrant: Quan els possibles clients es comuniquin mitjançant Whatsapp amb la nostra empresa, rebrem una notificació a Zoho CRM a temps real.
- Configuració de preguntes freqüents: Podràs configurar una sèrie de respostes automàtiques a algunes de les preguntes freqüents més comunes. Això agilitzarà els processos de contestació.
- Comparteix documents ràpidament: Quan la conversa amb els clients impliqui la visualització o enviament de certs documents o certificacions, ho podrem fer amb un sol clic.
Plantilles de Correu Electrònic adaptades a dispositius mòbils
Com tots sabem, el correu electrònic és un dels canals de comunicació amb empreses més utilitzat avui dia i des de fa molt de temps. Passen els anys i té pinta de seguir sent-ho, ja que ho tenim sempre a mà als nostres telèfons mòbils.
Les novetats Zoho CRM de tardor 2022 ens donen diferents plantilles de correu electrònic personalitzades i adaptades als formats mòbils. D'ara endavant, els correus que s'enviïn des de Zoho CRM se optimitzaran automàticament per al dispositiu amb què el client obri el correu electrònic.
Automatització per a la força de vendes
Configura Price Quote (CPQ) per millorar processos
Amb CPQ podrem millorar diferents aspectes com ara la velocitat del flux de vendes o l'augment de les possibilitats. Tot això gràcies a la personalització de diferents camps per a ells, per exemple:
- Llistes: Podrem configurar llistes de productes o serveis personalitzades per a cada client en funció de les vostres necessitats.
- Preu: Podrem definir la configuració dels preus per als productes o serveis dels clients de manera automàtica. Un exemple perquè s'entengui seria que s'apliquin descomptes automàtics davant d'una compra gran de productes, o regals en base a alguna promoció especial.
- Pressupost: En base a les configuracions del client, es podran crear pressupostos personalitzats basats en les necessitats de lusuari.
Compatibilitat entre mòduls per marcar prioritats
Ara hi podrà haver compatibilitat també entre els mòduls personalitzats. Aquesta és una funció de gran utilitat a l'hora de poder configurar i personalitzar cada mòdul de Zoho CRM i poder marcar i prioritzar els diferents compromisos que hi pugui haver.
Personalització per als valors de camp
Amb les novetats i actualitzacions de Zoho CRM de tardor 2022 podrem personalitzar els valors de camp de les llistes de selecció de manera que s'adapti a les nostres necessitats. Podrà ser en base a l'ordre ingressat o alfabètic.
Això es veurà reflectit als registres, vistes de llista, informes i taulers.
Transicions paral·leles a Blueprint
D'ara endavant es podran tenir diverses transicions entre dos estats diferents. Cada transició paral·lela serà una acció independent que haurà de fer un usuari. Gràcies a això es podran crear processos més complets i un control més alt sobre les accions de les diferents etapes dels processos.
Compatibilitat amb filtres als camps de cerca
Els camps de cerca ens faciliten molt les coses a l'hora de trobar alguna cosa específica. Ara, quan es vulgui seleccionar un registre per associar-lo a algun camp de cerca, es podrà filtrar usant un camp en particular. Gràcies a això serà molt més senzill trobar el registre correcte.
Suport als criteris
podràs especificar els criteris que ha de tenir en compte Zoho CRM a l'hora de fer la segmentació. Això permetrà tenir un millor control sobre els segments dels clients. Això repercutirà en una millor experiència postcompra.
Compatibilitat amb el mòdul de Zoho Finance
Gràcies a aquesta actualització de Zoho CRM de tardor 2022 podràs dividir els pagaments i les compres dels clients en diferents segments i generar campanyes d'un nivell molt alt per a vendes creuades i vendes addicionals.
Justificació dels camps de pèrdua
El camp de motiu de pèrdua d'una venda ja estava disponible a Zoho CRM, però ara es converteix en una llista de possibles motius i podràs marcar simultàniament davant d'aquestes situacions. A més, això permet mesurar quins d'aquests motius solen ser més comuns i aplicar mesures per poder solucionar-los.
Millores a l'hora d'intercanviar dades
Hi ha ocasions en què és necessari compartir dades d'interès del teu Zoho CRM, ja sigui amb clients o altres usuaris amb diferent rol al teu. Amb les novetats que estem tractant podrem:
- Aplicar condicions d'ús de les dades compartides.
- Compartir registres amb rols i grups d'usuaris.
Millor experiència d'usuari
Gràcies a canves, vam aconseguir que els usuaris tinguessin un Zoho CRM amb una aparença personalitzada en base a la vostra empresa. Aquestes són algunes de les millores que s'han aplicat en aquest aspecte:
- Suport d'imatges: Abans només podies carregar imatges des de la url. A partir d'ara les podràs carregar directament des del dispositiu on les tinguis emmagatzemades.
- Afegir i reutilitzar components Canvas.
- Afegir estils a la configuració predeterminada de Canvas.
Millores a la interfície d'usuari de correu electrònic
Ara podeu canviar lliurement la mida de la finestra de redacció del correu electrònic i moure-la per consultar fàcilment el registre de CRM mentre escriviu el vostre correu electrònic. A més, la secció de fitxers adjunts es pot contraure, cosa que li brinda més espai a la finestra de redacció per treballar als seus correus electrònics.
Què opines sobre les novetats a Zoho CRM de tardor 2022? Sens dubte, aquest programari continua millorant cada any per poder satisfer les necessitats de tots els clients.