Tenir una relació i comunicació harmònica amb tot el teu equip per a la gestió de les Xarxes Socials sol presentar dificultats, ja sigui perquè el teu equip no s'aclareixi amb la data rebuda, que la informació es perdi entre tants correus electrònics rebuts, missatges, o trucades. Fins i tot arribem a perdre recursos i temps desenvolupant seguiment a planificacions internes. A continuació t'expliquem les novetats Zoho Social.
Per això us portem una solució molt senzilla i pràctica…
La pestanya «Colabore» a Zoho Social, disponible després de la seva actualització més recent, ens porta una finestra d'oportunitats per a la col·laboració en equip. En ella són possibles les discussions internes amb membres del seu equip de forma dinàmica, ja sigui el contingut a publicar a RRSS, anàlisi d'informes de resultats, les connexions a canals establertes, pendents o perdudes, o simplement deliberar sobre qualsevol altra maniobra, acció o tema que l'equip consideri pertinent realitzar.
Novetats Zoho Social. Plus per a la comunicació de l'equip
- Rapidesa.
- Transparència.
- dinamisme
- llibertat
- Element de llista
Coses que l'equip pot discutir a la pestanya Col·laborar
- contingut : Esborranys i publicacions publicades.
- Mencions de marca : Mencions vistes a Monitor, Transmissió en viu o Notificacions
- Informes : Des de la secció d'estadístiques o anàlisi.
- connexions: Tots els que han interactuat amb la seva marca a través dels canals socials
- missatges: Missatges que veieu dins de la pestanya Monitor. Això inclou les publicacions que altres han agradat o comentat.
Com col·laborar?
Quan estiguis veient les teves publicacions, monitoritzant un conjunt de paraules clau o analitzant un informe, veuràs el botó «discutir» en un menú desplegable de punts suspensius (…). En fer-hi clic, podràs iniciar una discussió sobre el tema o usuari en particular a la pestanya Col·laborar. També podràs triar les persones específiques o grup de persones amb les que desitges discutir sobre el tema, i fins i tot etiquetar membres específics de l'equip (o no) al fil per notificar-los la teva opinió sobre algun punt en específic.
Com iniciar discussions de publicacions?
Actualment hi ha dues maneres en què es poden discutir les publicacions.
Una és anar a una publicació. Per exemple, s'ha deixat una idea de publicació oblidada a la secció d'esborranys per un temps, o potser una publicació que s'ha carregat correctament, fer clic sobre el menú dels tres punts (…) fer clic discutir i deixar la opinió.
De la mateixa manera, també pots discutir les publicacions programades / promocionades directament, i portar la discussió a la pestanya Col·laborar.
Adjuntar documents
En iniciar una discussió, també podràs adjuntar imatges i il·lustracions o documents al teu missatge per expressar millor les teves idees. La pestanya Col·laborar us permetrà afegir màxim 10 imatges per cada discussió.
Provar ZOHO Social