En aquest moment, ens veiem envoltats per tota mena de xarxes socials les quals han tingut una gran acollida per part dels usuaris. A més, quan pensem en xarxes socials, és impossible que no ens vingui a la ment a la plataforma de Facebook, i el seu sistema d'ads, que actualment, les tendències de facebook ads segueix sent un dels destacats del sector.
Si fos així hauries de respondre a aquesta pregunta fàcilment Qui de nosaltres no utilitza o ha utilitzat Facebook? Tots en algun moment ho hem fet, i el millor de tot és que ens permet que el nostre negoci creixi exponencialment. Així que, si vols saber com treure-li el màxim partit a Facebook t'invito a que coneguis cadascuna de les noves tendències de facebook ads i de les funcions de què disposa, indubtablement et seran de gran utilitat.
Noves tendències de Facebook Ads
Facebook Live
A causa de les restriccions que se'ns van imposar per causa del COVID aquests darrers anys, moltes persones van començar a connectar-se a aquest mitjà de comunicació, i com a resultat final van aparèixer un total de dos mil milions usuaris en línia.
La quantitat de publicacions que es van fer des de Facebook Live a mitjans del 2020 representa al voltant de l'1% de les publicacions de les marques, cosa que per altra banda va tenir com a resultat que les empreses es fixaran en l'eficàcia de fer servir les noves tendències de facebook ads amb els seus clients.
Video Màrqueting
Aquest tipus de contingut és el més conegut entre les persones a les xarxes socials, per tant, els usuaris utilitzen aquesta classe de vídeos com a estratègies de màrqueting, de fet, aquests vídeos són un dels tipus de publicacions més utilitzats en aquesta plataforma, representant el 17% dels continguts que es realitzen a Facebook fins ara.
Realitat augmentada a Facebook
Amb el notable creixement del mercat de la RA (realitat augmentada) i RV (realitat virtual), aquesta tecnologia és capaç d'influir en les tendències de Facebook i alhora assolir els 18.800 milions de dòlars. Ja que les estadístiques mostren que els usuaris prefereixen aquest tipus d'eines actualment, a causa d'això és molt possible que es torni tendència a Facebook.
Grups de Facebook
La creació d'aquests grups són fantàstics per relacionar-se amb els clients, de fet, segons estadístiques, el 93,7% de les marques utilitzen aquest tipus de grups per impulsar els negocis, a més es una de les noves tendències que facebook ads ha desenvolupat per al treball en equip a més a més és de gran utilitat per comunicar-te amb el teu target.
Publicitat al feed de notícies
Gran varietat d'empreses utilitzen aquesta xarxa social per fer publicitat als seus productes, de fet, és probable que estiguin al corrent de les notícies de Facebook per observar les estratègies de màrqueting que poden emprar.
Botigues de Facebook
Les compres en línia actualment estan més de moda Fque mai pel fet que moltes persones han hagut de romandre a casa, per aquesta raó, Facebook no es va fer esperar i va crear el nou servei de compres en línia (Facebook Shops) oferint-nos l'oportunitat d'oferir els nostres productes als usuaris.
Contingut generat pels usuaris
Les publicacions creades pels usuaris s'han situat molt en garn posició gràcies a les efectives estratègies de màrqueting que s'han fet populars, un exemple són la quantitat de visites dels vídeos que han realitzat els usuaris, els quals s'han duplicat darrerament en gran proporció d'uns 223 mil milions a 495 mil milions. Aquestes noves tendències de Facebook ads fan més fàcil ia més fer una publicació en aquesta xarxa social i d'aquesta manera faciliten el treball a les empreses.
Chatbots
Una bona comunicació amb els usuaris és de gran importància a l'hora de fer negocis, és per això que actualment Facebook Messenger ens ofereix la millor experiència en missatges i segons Business Insider es prediu que el mercat de Chatbots arribarà als 9,4 mil milions de dòlars per al 2024.
Hashtags
Actualment podem observar l'ús dels Hashtags a les diferents xarxes socials que existeixen i Facebook no es queda enrere ja que ha estat treballant per expandir aquesta funció i que així el contingut dels usuaris arribi més fàcilment a les persones i possibles clients, per tant, heu de tenir una empresa o negoci.
D'aquesta manera, hi ha una àmplia possibilitat que els hashtags tinguin un desenvolupament ràpid, sent així una de les tendències a Facebook.
En conclusió, si vols utilitzar aquesta plataforma per fer promoció a la teva marca i que arribi a la major quantitat de clients, el millor que pots fer és seguir aquestes noves tendències de Facebook Ads i com a resultat final veuràs en poc temps com el teu negoci augmenta exponencialment.