Continguts
Què és el màrqueting viral i per què fer-ho
El màrqueting viral és un contingut que és vist per un grup de persones, les quals ho envien a més persones i aquestes continuen la cadena. Fent que en poc temps un contingut es propagui per tota la població. Arribant així a milers de persones i en alguns casos milions de persones.
Les campanyes de màrqueting, han fet un ús summament bo de la tecnologia. La fusió que s'ha establert entre el màrqueting i les xarxes socials, ha donat pas a termes nous, així com mercats en expansió accelerada.
De la mateixa manera, la inversió que es fa cada dia en aquest tipus de màrqueting és multimilionària. El seu desenvolupament ha estat exponencial, cosa que comporta ser un dels mercats més rendibles a nivell mundial, actualment.
Com automatitzar el màrqueting viral?
La viralització del màrqueting pot ser degut a un simple missatge, mentre aquest sigui eficaçment escampat per les persones a qui els ha arribat el missatge. La paraula viral, ha pres un nou gir actualment. Ser viral a les xarxes socials és arribar a un nombre de persones immens en poc temps.
En cas de l'automatització, es fa ús d'altres eines perquè la viralització sigui contínua i sense parar. És aquí on es fa ús de missatges de repetició automàtica. Pot ser a través de correus electrònics, els quals arriben als usuaris en mil·lèsimes de segons. Un cop obtingut el missatge, l'usuari s'encarrega de retransmetre'l.
La publicació de continguts en diversos grups com els de facebook, telegram etc.
La compra d' Ads en diverses pàgines webs ajuden a impulsar la viralització dun producte o marca. Així mateix, l'ús d'eines que brinden les xarxes socials com, per exemple, els Hashtags, són formes força útils de viralització.
Aquests sistemes són summament eficaços.
És per això que per portar un control de totes les xarxes socials, email marketing etc necessitarem una plataforma que ens permeti portar tota la feina que cal realitzar a les diferents aplicacions en una sola, per millorar la gestió i que ens sigui més lleugera la càrrega de treball, una eina molt coneguda és Zoho Social.
Aquesta aplicació de Zoho et permet estalviar temps de gestió, i alhora et dóna totes les dades necessàries sobre com estan funcionant totes les campanyes, en una sola ullada podràs corregir aquelles que no estiguin funcionant per optimitzar-les i aconseguir que els teus continguts es facin virals amb més facilitat.
Si vols saber més informació prem aquí.