Continguts
Categoria, Objectiu i Import
Aquest ajut forma part del programa Kit Digital, podràs trobar més informació sobre la subvenció fent click aquí
Categoria de solució de digitalització: Gestió de Clients
Objectiu: Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.
Import de l'ajuda:
Segment III 0 < 3 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment II 3 < 9 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment I 10 < 50 empleats 4000€ (3 usuari)
Percentatges d'execució
Primera Fase: 70%
Segona Fase: 30%
rangs
Des de 2000€ fins a 12.000€
Kit Digital Gestion de clients
Segments i processos
Aquesta solució inclou un nombre d'hores destinades a la parametrització per definir les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.
Aquestes hores es determinen, per a cadascun dels segments d'empreses definits a l'article 8.2, de la manera següent:
- Segment I (10-menys de 50 empleats): 40 hores de parametrització.
- Segments II (3-menys de 10 empleats) i III (0-menys de 3 empleats): 30 hores de parametrització.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació
Funcionalitats i serveis Mínims
- Gestió de clients: la solució haurà d'emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
- Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre'n la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.
- Gestió d'oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
- Accions o tasques comercials: la solució ha d'oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant manualment com automàticament.
- Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d'oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI's), pipeline i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció del perfil de l'usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitorització de l'activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com ara productes, cotitzacions, etc.)
Segons els canals, perfils, BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT Núm. 313 Dijous 30 de desembre de 2021 Sec. III. Pàg. 167656 cve: BOE-A-2021-21873 Verificable a https://www.boe.es rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.
- Alertas: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
- Gestió documental: la solució ha d'incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial com els proporcionats pels clients.
- disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, s'ha d'adaptar per ser funcional en tota mena de dispositius. – Integració amb diverses plataformes: disponibilitat d'API o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.
Taula d'imports per categoria de Solucions de Digitalització
Categories de Solucions de Digitalització | Mesos de prestació del servei | Ajuts per sement per a les categories de solucions de Digitalització | ||
---|---|---|---|---|
Segment III 0 < 3 empleats |
Segment II 3 < 10 empleats |
Segment I 10 < 50 empleats |
||
Lloc web i Presència a Internet | 12 | 2.000 € | 2.000 € | 2.000 € |
Comerç Electrònic | 12 | 2.000 € | 2.000 € | 2.000 € |
Gestió de Xarxes Socials | 12 | 2.000 € | 2.500 € | 2.500 € |
Gestió de Clients | 12 | 2.000 € (inclou 1 usuari) |
2.000 € (inclou 1 usuari) |
4.000 € (inclou 3 usuaris) |
Business Intelligence i Analítica | 12 | 1.500 € (inclou 1 usuari) |
2.000 € (inclou 1 usuari) |
4.000 € (inclou 3 usuaris) |
Gestió de Processos | 12 | 2.000 € (inclou 1 usuari) |
3.000 € (inclou 3 usuaris) |
6.000 € (inclou 10 usuaris) |
factura Electrònica | 12 | 1.000 € (inclou 1 usuari) |
2.000 € (inclou 3 usuaris) |
2.000 € (inclou 3 usuaris) |
Serveis i eines d'oficina virtual | 12 | 250 € / usuari (fins a 2 usuaris) |
250 € / usuari (fins a 9 usuaris) |
250 € / usuari (fins a 48 usuaris) |
Comunicacions Segures | 12 | 125 € / usuari (fins a 2 usuaris) |
125 € / usuari (fins a 9 usuaris) |
125 € / usuari (fins a 48 usuaris) |
ciberseguretat | 12 | 125 € / dispositiu (fins a 2 dispositius) |
125 €/dispositiu (fins a 9 dispositius) |
125 € / dispositiu (fins a 48 dispositius) |
Presència Avançada a Internet | 12 | 2000€. | 2000€. |
2000€. |
Mercat | 12 | 2000€. | 2000€. |
2000€. |
Més opcions per invertir Kit Digital
Gestió de Clients, CRM
Presència a internet
Vols millorar la gestió de clients amb el bo Kit Digital?
El Govern espanyol llançarà al febrer un bo anomenat Kit digital, un pla d'ajuts i subvencions llançat des del programa Accelera Pime, un òrgan d'ajudes econòmiques.
L'objectiu d'aquestes ajudes és el de subvencionar les campanyes d'implantació digital a pimes i autònoms, des de la creació de webs, SEO i digitalització dels processos comercials interns i externs amb clients incitant l'ús del bo Kit digital per a gestió de clients amb un CRM.
Més informació sobre el Pla Accelera Pimes Kit digital en aquest post expliquem els seus àmbits d'aplicació i la quantitat d'ajut a què opten les diferents solucions de digitalització
Amb aquesta subvenció podràs costejar la implantació d'un CRM o ERP a la teva empresa per així digitalitzar i millorar els processos comercials de la teva empresa.
Kit Digital Accelera Pime per a gestió de clients amb CRM
Un CRM és un programari de gestió que et permet obtenir dades dels teus clients i empleats de manera digital per augmentar la productivitat.
A millenniasl Consulting Nosaltres partner oficial de Zoho CRM, Un dels CRM més potents actualment, aquest programa serveix tant per a petites com a mitjanes i grans empreses.
Amb Kit digital per CRM podràs aconseguir una eina per gestionar diferents tasques al núvol, podràs gestionar i automatitzar diferents processos de la teva empresa que estalviaran diners i temps.
Per què invertir Kit Digital a Zoho CRM?
En Millennials Consulting comptem amb un equip d'experts a CRM enfocats a conèixer la teva empresa i comprendre les teves necessitats per aplicar el programa a mida.
Zoho CRM és un programari molt complet amb una interfície intuïtiva i fàcil, des de les terminologies que utilitza fins a la configuració està feta de manera molt clara.
Invertint Kit Digital en un CRM podràs optar a aquestes i moltes més millores per al teu negoci:
- Generar llistats de clients i accedir a tota la informació d'aquests
- Entendre de manera senzilla les necessitats i tendències que segueixen els nostres clients
- Ens permet segmentar amb facilitat els nostres clients
- Facilita el tancament de les vendes
- Millora els nostres processos comercials
- Gestiona la comunicació amb els clients
- Ens permetrà estudiar de manera àgil l´estat del nostre negoci