El procés de fer-ne una integració de programari és de vital importància en el creixement i el desenvolupament de les companyies, però es requereixen alternatives òptimes que facilitin el procés. Com ho és integrar Microsoft Dynamics amb Zoho CRM mitjançant plataformes que ofereixen el procés d'integracions flexibles. Encara que es cregui que es tracta d'un procés difícil, et serà possible fer i ajustar les aplicacions per tu mateix a la interfície.
La sincronització és possible a les diferents versions de Dynamics com les següents: Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics AX, Administració de subministraments i finances de Microsoft Dynamics, i Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Integració de Dynamics a Zoho CRM
A través d'aquest procés d'integració de programari es pot unificar o connectar algunes parts o subsistemes del programari Dynamics a Zoho CRM. Aquest procés representa una transició a noves aplicacions, per la qual cosa hi ha algunes plataformes que ofereixen fer el procés d'integració d'una manera molt senzilla.
El propòsit que es busca és obtenir un creixement digital sostenible, mitjançant una plataforma d'integració sense codi, senzillament basada en un núvol. Està destinada al comerç digital, ja que compta amb tots els serveis que faciliten el integrar Microsoft Dynamics amb Zoho CRM sense la necessitat de codi.
Aquestes plataformes s'encarreguen de fer la integració. Ofereixen el servei d'administració, supervisió i modificació de la integració per mitjà d'una interfície molt senzilla de fer servir i amb absolut control sobre les dades, així com la informació de rendiment. Pel que fa a les connexions, es poden crear directament mitjançant un iPaas. És una aplicació exclusiva d'integració central, on utilitzareu la interfície per a la unificació dels clients, dispositius i proveïdors.
Funció de la integració de Dynamics a Zoho CRM
Per integrar Microsoft Dynamics amb Zoho CRM, requeriràs una interfície que et permeti connectar les API d'ambdues aplicacions, de manera que aconsegueixis l'accés a totes les dades d'API per establir la integració que requereixes. Necessitareu aplicar l'ús d'eines que us permetin modificar o afegir funcions durant la integració per poder transformar les dades al format desitjat i per modificar les integracions d'acord amb les necessitats comercials.
Durant el procés pot passar algun tipus de conflicte d'API. Per detectar-los a temps, hauràs de valdre't del sistema de registre i supervisió integrat de la plataforma que estigui gestionant el procés d'integració. Heu de garantir funcions de combinació de programari totalment personalitzables a les rutes de dades. Podran coincidir amb la configuració específica o, si no, crear noves connexions de forma fàcil i sense més complicació per mitjà del tauler de control.
Procés d'integració entre Dynamics a Zoho CRM
Integrar Microsoft Dynamics i Zoho CRM implica o abasta el següent:
- clients: Empreses i Clients.
- Gatálogos: Productes, Preus i Propietats.
- Portal: Factures, Transport i Comandes.
Avantatges de la integració de Dynamics amb Zoho CRM
Aquest procés dintegració representa innovació al sistema mitjançant una plataforma d'integració sense codis i que sigui fàcil d'aplicar. La millor alternativa és mitjançant iPaas, que és especialitzada en aquest procés. Per això ofereix una gran varietat d'aplicacions que són altament personalitzables i fan molt més fàcil el procés. Assegureu-vos de seleccionar una plataforma segura i compatible que no presenti cap tipus de complexitat a l'hora de realitzar la unificació de programari i que recolzi totes les vostres dades.