Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Integració Ring Over i Zoho CRM

La integració de RingOver amb Zoho CRM és una solució potent per a empreses que volen gestionar les comunicacions telefòniques de manera eficient des de la plataforma de Zoho CRM. RingOver és un sistema de telefonia basat en el núvol que permet fer i rebre trucades, enviar missatges de text i manejar la comunicació empresarial des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet.

Col·laboradors Oficials

credito_caucion_logo
zoho-premium-partner
GC-Partner-no_outline-H
google-workspace-millennials

Zoho CRM + Ring Over

zoho crm ring over

Sincronització de Contactes i Trucades:

La integració permet que totes les trucades entrants i sortints de RingOver es registrin automàticament a Zoho CRM com a registres d'activitat, cosa que facilita el seguiment de les interaccions amb clients i prospectes.

Els contactes i leads a Zoho CRM se sincronitzen amb RingOver, permetent que les trucades entrants s'associïn directament amb els registres dels clients.

Click-to-Call:

Amb la integració, és possible fer clic a qualsevol número de telèfon dins de Zoho CRM per iniciar una trucada directament a través de RingOver, millorant la rapidesa i eficiència de les comunicacions.

Això facilita als equips de vendes i suport la gestió de trucades sense haver de canviar de plataforma.

Enregistrament i Anàlisi de Trucades:

Les trucades realitzades a través de RingOver es poden gravar i emmagatzemar a Zoho CRM, permetent que els equips de vendes i atenció al client revisin les converses per assegurar la qualitat del servei.

També es poden generar informes de trucades per analitzar el rendiment dels equips i mesurar l'eficàcia de les interaccions.

Finestra Emergent (Pop-Up) de Trucades:

En rebre una trucada, es mostra una finestra emergent a Zoho CRM que mostra la informació del contacte o lead corresponent. Això permet a l'usuari accedir ràpidament als detalls del client abans de contestar la trucada, cosa que millora la personalització en la comunicació.

Enviament de Missatges de Text:

A més de trucades, RingOver permet enviar missatges de text a través de Zoho CRM, el que amplia les opcions de comunicació amb els clients.

Opinen sobre nosaltres

Ring Over + Zoho CRM

Millora de la Productivitat:

En centralitzar la gestió de trucades i missatges dins de Zoho CRM, es redueix el temps que els usuaris dediquen a canviar duna plataforma a una altra, millorant la productivitat de lequip.

Major Control i Seguiment:

Amb el registre automàtic de trucades, és fàcil fer un seguiment de totes les interaccions amb els clients, cosa que és crucial per tancar vendes i millorar la satisfacció del client.

Automatització de Tasques:

La integració permet automatitzar la creació de tasques o fluxos de treball després d'una trucada, com ara enviar un correu electrònic de seguiment o actualitzar la informació del client, cosa que estalvia temps i evita l'omissió de tasques importants.

Altres integracions

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

Contacta amb nosaltres

Contacta amb nosaltres per conèixer tots els detalls de les teves necessitats per millorar qualsevol integració al teu CRM.

Equip Digital i Kit Consulting 2024 / 25

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.