L'empresa VozTelecom ens ofereix Centrex una centraleta virtual amb què podràs realitzar comunicacions des de qualsevol dispositiu i en qualsevol lloc.
Gràcies a la integració de Centrex amb sistemes CRM com a Zoho CRM podrem millorar el nivell de competitivitat i productivitat de la nostra empresa i assegurar una gestió vella de les comunicacions externes i internes al nostre negoci.
Amb aquesta integració arribarem a millorar la gestió comercial, registrant cada trucada podrem mantenir una traçabilitat completa en un únic lloc, podrem millorar l'atenció al client creant una personalització gràcies al fet que se'ns mostrarà tota la informació del contacte i així poder adaptar-nos a les necessitats d'aquest.
Donat al control que tenim sobre les trucades, podem gravar totes aquestes a part de quedar registrades al nostre Zoho CRM o ERP i així tenir tota la informació en una sola aplicació o eina per no donar lloc a confusions augmentant així l'eficiència i l'eficàcia de l'agent.
Com s'integra Zoho CRM amb Centrex?
Zoho està pensat per a qualsevol tipus de negoci, per això Centrex ofereix una integració amb aquest fantàstic CRM.
Aquesta integració es realitza a través de PhoneBridge API per això és compatible amb Zoho CRM, ZohoMail, ZohoRecruit, ZohoBigin, ZohoDesk, ZohoOne, i ZohoCRMMés.
Aquesta integració ens permet:
- Identificar el contacte en trucada entrant referent a la fitxa de client creada a Zoho.
- Trucada directa amb un simple clic des de Zoho.
- Registre de manera automàtica de totes les trucades al nostre Zoho.
- Permet accedir a totes les trucades des de la fitxa de client.
Vull la integració Què necessito?
Per aconseguir aquesta integració necessitem disposar del nostre programari Zoho amb l'API PhoneBridge activat a cadascuna d'aquestes aplicacions a part del servei Centrex Unlimited de VozTelecom sota la modalitat de Centraleta al núvol Plus.