Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Integració Whatsapp i Zoho CRM

La integració de WhatsApp amb sistemes de gestió de relacions amb el client (CRM) permet a les empreses optimitzar la comunicació amb els clients aprofitant la popularitat i accessibilitat de WhatsApp. Aquest enllaç directe facilita interaccions instantànies i personalitzades, permetent a les companyies enviar missatges automatitzats, actualitzacions de comandes i respostes ràpides a preguntes freqüents. Amb això, es millora la satisfacció del client en oferir un servei més reactiu i accessible.

Títol
Integració Whatsapp i Zoho CRM
Nom de l'article
Integració Whatsapp i Zoho CRM
Descripció
Realitza la integració de whatsapp amb Zoho CRM i treu tot potencial al teu CRM millorant la gestió comercial dels teus clients.
Publicat per
Millennials Consulting SL
Logo

Col·laboradors Oficials

credito_caucion_logo
zoho-premium-partner
GC-Partner-no_outline-H
google-workspace-millennials

WhatsApp + CRM: seguiment de les interaccions amb els clients

integració google ads
A més, la integració de WhatsApp al CRM proporciona una plataforma unificada per al seguiment de les interaccions amb els clients, assegurant que tota la informació rellevant estigui centralitzada i sigui fàcilment accessible per als equips de vendes i suport. Això condueix a un seguiment millor de les consultes, una gestió de casos més eficient i la possibilitat de generar informes detallats sobre el compromís del client i les tendències de comunicació.

Opinen sobre nosaltres

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.
Gonzalo Pérez
Gonzalo Pérez
22. Febrer, 2024.
Són grans professionals i complidors. Un plaer haver treballat amb ells el pla del Kit Digital en temes de posicionament web i SEO per a la nostra nova web :)

Zoho CRM + Whatsapp: treu tot el seu potencial

L'ús de WhatsApp integrat a sistemes ZOHO CRM amplia les capacitats de segmentació i personalització de les campanyes de màrqueting. Les empreses poden utilitzar les dades del CRM per enviar missatges dirigits i rellevants a través de WhatsApp, cosa que pot augmentar la taxa de conversió i fidelització de clients. A més, aquesta integració habilita la recol·lecció de retroalimentació valuosa directament a través de converses amb el client, cosa que aporta insights crucials per a la millora de productes i serveis. Amb aquesta connexió entre les dues aplicacions tindràs un control total sobre les teves campanyes de missatgeria massiva a WhatsApp. Controlant-ho tot des de l'eina Zoho CRMcentralitzant tota la informació necessària per arribar a l'èxit de manera ràpida i amb una gestió total.

Altres integracions

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

Contacta amb nosaltres

Contacta amb nosaltres per conèixer tots els detalls de les teves necessitats per millorar qualsevol integració al teu CRM.

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO