En els darrers anys, cada vegada més, la gent està sol·licitant els serveis de integrar eines de la suite de Zoho, amb altres eines del mercat. Això amb la intenció de poder agilitzar i automatitzar certs processos que es feien de manera manual o individual. En automatitzar aquests processos, aconseguirem un ús més eficient dels nostres temps i també uns resultats més satisfactoris ja que les possibilitats derror es veuran reduïdes en un alt percentatge.
Abans de parlar d'aquesta integració, hem de definir les dues eines que en són partícips. La primera és Navisió ERP, és una solució de planificació de recursos empresarials (ERP) de diversos nivells al grup de productes Microsoft Dynamics. Els procediments de gestió executats per diferents components de programari són ideals per a petites i mitjanes empreses que volen simplificar i automatitzar els seus principals processos (com ara compres, vendes, operacions financeres, comptabilitat o gestió d'inventaris).
Per altra banda, trobem Zoho CRM. És un enfocament que ajuda les empreses no només a millorar la seva relació existent amb els clients, sinó també a adquirir-ne de nous. Avui dia, el CRM de Zoho lidera el mercat de CRM de les petites i mitjanes empreses.