Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

fitxa Kit digital – Gestió de clients CRM

Continguts
Logos-agents-digitalitzadors2

Categoria, Objectiu i Import

Aquest ajut forma part del programa Kit Digital, podràs trobar més informació sobre la subvenció fent click aquí

Categoria de solució de digitalització: Gestió de Clients

Objectiu: Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.

Import de l'ajuda:

Segment III 0 < 3 empleats 2000€ (1 usuari) 
Segment II 3 < 9 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment I 10 < 50 empleats 4000€ (3 usuari)

Percentatges d'execució

Primera Fase: 70%

Segona Fase: 30%

rangs

Des de 2000€ fins a 12.000€

Kit Digital Gestion de clients

gestionar clients

Segments i processos

Aquesta solució inclou un nombre d'hores destinades a la parametrització per definir les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.

Aquestes hores es determinen, per a cadascun dels segments d'empreses definits a l'article 8.2, de la manera següent:

- Segment I (10-menys de 50 empleats): 40 hores de parametrització.

- Segments II (3-menys de 10 empleats) i III (0-menys de 3 empleats): 30 hores de parametrització.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació

Funcionalitats i serveis Mínims

- Gestió de clients: la solució haurà d'emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.

- Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre'n la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.

- Gestió d'oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).

- Accions o tasques comercials: la solució ha d'oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant manualment com automàticament.

- Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d'oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI's), pipeline i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció del perfil de l'usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitorització de l'activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com ara productes, cotitzacions, etc.)

Segons els canals, perfils, BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT Núm. 313 Dijous 30 de desembre de 2021 Sec. III. Pàg. 167656 cve: BOE-A-2021-21873 Verificable a https://www.boe.es rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.

- Alertas: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).

- Gestió documental: la solució ha d'incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial com els proporcionats pels clients.

- disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, s'ha d'adaptar per ser funcional en tota mena de dispositius. – Integració amb diverses plataformes: disponibilitat d'API o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.

Taula d'imports per categoria de Solucions de Digitalització

Categories de Solucions de Digitalització Mesos de prestació del servei Ajuts per sement per a les categories de solucions de Digitalització
Segment III
0 < 3 empleats
Segment II
3 < 10 empleats
Segment I
10 < 50 empleats
Lloc web i Presència a Internet 12 2.000 € 2.000 € 2.000 €
Comerç Electrònic 12 2.000 € 2.000 € 2.000 €
Gestió de Xarxes Socials 12 2.000 € 2.500 € 2.500 €
Gestió de Clients 12 2.000 €
(inclou 1 usuari)
2.000 €
(inclou 1 usuari)
4.000 €
(inclou 3 usuaris)
Business Intelligence i Analítica 12 1.500 €
(inclou 1 usuari)
2.000 €
(inclou 1 usuari)
4.000 €
(inclou 3 usuaris)
Gestió de Processos 12 2.000 €
(inclou 1 usuari)
3.000 €
(inclou 3 usuaris)
6.000 €
(inclou 10 usuaris)
factura Electrònica 12 1.000 €
(inclou 1 usuari)
2.000 €
(inclou 3 usuaris)
2.000 €
(inclou 3 usuaris)
Serveis i eines d'oficina virtual 12 250 € / usuari
(fins a 2 usuaris)
250 € / usuari
(fins a 9 usuaris)
250 € / usuari
(fins a 48 usuaris)
Comunicacions Segures 12 125 € / usuari
(fins a 2 usuaris)
125 € / usuari
(fins a 9 usuaris)
125 € / usuari
(fins a 48 usuaris)
Presència Avançada a Internet 12 2000€. 2000€.
2000€.
Mercat 12 2000€. 2000€.
2000€.
Més opcions per invertir Kit Digital
Gestió de Clients, CRM
Presència a internet
Gestió de Xarxes Socials
Logos-agents-digitalitzadors2

Vols millorar la gestió de clients amb el bo Kit Digital?

El Govern espanyol llançarà al febrer un bo anomenat Kit digital, un pla d'ajuts i subvencions llançat des del programa Accelera Pime, un òrgan d'ajudes econòmiques.

L'objectiu d'aquestes ajudes és el de subvencionar les campanyes d'implantació digital a pimes i autònoms, des de la creació de webs, SEO i digitalització dels processos comercials interns i externs amb clients incitant l'ús del bo Kit digital per a gestió de clients amb un CRM.

Més informació sobre el Pla Accelera Pimes Kit digital en aquest post expliquem els seus àmbits d'aplicació i la quantitat d'ajut a què opten les diferents solucions de digitalització

Amb aquesta subvenció podràs costejar la implantació d'un CRM o ERP a la teva empresa per així digitalitzar i millorar els processos comercials de la teva empresa.

Kit Digital Accelera Pime per a gestió de clients amb CRM

Un CRM és un programari de gestió que et permet obtenir dades dels teus clients i empleats de manera digital per augmentar la productivitat.

A millenniasl Consulting Nosaltres partner oficial de Zoho CRM, Un dels CRM més potents actualment, aquest programa serveix tant per a petites com a mitjanes i grans empreses. 

Amb Kit digital per CRM podràs aconseguir una eina per gestionar diferents tasques al núvol, podràs gestionar i automatitzar diferents processos de la teva empresa que estalviaran diners i temps. 

Per què invertir Kit Digital a Zoho CRM?

En Millennials Consulting comptem amb un equip d'experts a CRM enfocats a conèixer la teva empresa i comprendre les teves necessitats per aplicar el programa a mida.

Zoho CRM és un programari molt complet amb una interfície intuïtiva i fàcil, des de les terminologies que utilitza fins a la configuració està feta de manera molt clara.

Invertint Kit Digital en un CRM podràs optar a aquestes i moltes més millores per al teu negoci:

  • Generar llistats de clients i accedir a tota la informació d'aquests
  • Entendre de manera senzilla les necessitats i tendències que segueixen els nostres clients 
  • Ens permet segmentar amb facilitat els nostres clients
  • Facilita el tancament de les vendes
  • Millora els nostres processos comercials
  • Gestiona la comunicació amb els clients
  • Ens permetrà estudiar de manera àgil l´estat del nostre negoci

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Beatriz Saavedra Santos
Beatriz Saavedra Santos
23. Maig, 2024.
Equip immillorable, disponibilitat absoluta, servei de 10. Han fet allò impossible en temps rècord. Gràcies per tot.
Walter Bulnes
Walter Bulnes
8. Maig, 2024.
Un gust saludar-los, som franquiciat Chuck E. Cheese per a Hondures, vam tenir l'oportunitat de desenvolupar el Pla SEO amb Millennials el qual doncs ha estat molt favorable, de la nostra part molt agraïts i conformes amb la feina feta pels consultors que ens van donar acompanyament (Álvaro Poveda/Enrique Monzó) molt professionals, molt assertius, puc recomanar-los per a possibles clients que els qui vulguin aquest acompanyament.
Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, la qual cosa apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

Coneix la nostra xarxa de Partners