Continguts
Categoria, Objectiu i Import
Aquest ajut forma part del programa Kit Digital, podràs trobar més informació sobre la subvenció fent click aquí
Categoria de solució de digitalització: Gestió de Clients
Objectiu: Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.
Import de l'ajuda:
Segment III 0 < 3 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment II 3 < 9 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment I 10 < 50 empleats 4000€ (3 usuari)
Percentatges d'execució
Primera Fase: 70%
Segona Fase: 30%
rangs
Des de 2000€ fins a 12.000€
Construïm una web?
Vols més informació sobre Kit digital per a gestió de clients? Nosaltres t'ajudem! Aquí et deixem un post sobre Kit digital per a Gestió de Clients amb CRM amb el que entendràs millor la manera d'enfocar aquesta ajuda al teu negoci
Segments i processos
Aquesta solució inclou un nombre d'hores destinades a la parametrització per definir les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.
Aquestes hores es determinen, per a cadascun dels segments d'empreses definits a l'article 8.2, de la manera següent:
- Segment I (10-menys de 50 empleats): 40 hores de parametrització.
- Segments II (3-menys de 10 empleats) i III (0-menys de 3 empleats): 30 hores de parametrització.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació
Funcionalitats i serveis Mínims
- Gestió de clients: la solució haurà d'emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
- Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre'n la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.
- Gestió d'oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
- Accions o tasques comercials: la solució ha d'oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant manualment com automàticament.
- Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d'oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI's), pipeline i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció del perfil de l'usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitorització de l'activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com ara productes, cotitzacions, etc.)
Segons els canals, perfils, BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT Núm. 313 Dijous 30 de desembre de 2021 Sec. III. Pàg. 167656 cve: BOE-A-2021-21873 Verificable a https://www.boe.es rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.
- Alertas: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
- Gestió documental: la solució ha d'incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial com els proporcionats pels clients.
- disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, s'ha d'adaptar per ser funcional en tota mena de dispositius. – Integració amb diverses plataformes: disponibilitat d'API o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.
Taula d'imports per categoria de Solucions de Digitalització
Categories de Solucions de Digitalització | Mesos de prestació del servei | Ajuts per sement per a les categories de solucions de Digitalització | ||
---|---|---|---|---|
Segment III 0 < 3 empleats |
Segment II 3 < 10 empleats |
Segment I 10 < 50 empleats |
||
Lloc web i Presència a Internet | 12 | 2.000 € | 2.000 € | 2.000 € |
Comerç Electrònic | 12 | 2.000 € | 2.000 € | 2.000 € |
Gestió de Xarxes Socials | 12 | 2.000 € | 2.500 € | 2.500 € |
Gestió de Clients | 12 | 2.000 € (inclou 1 usuari) |
2.000 € (inclou 1 usuari) |
4.000 € (inclou 3 usuaris) |
Business Intelligence i Analítica | 12 | 1.500 € (inclou 1 usuari) |
2.000 € (inclou 1 usuari) |
4.000 € (inclou 3 usuaris) |
Gestió de Processos | 12 | 2.000 € (inclou 1 usuari) |
3.000 € (inclou 3 usuaris) |
6.000 € (inclou 10 usuaris) |
factura Electrònica | 12 | 1.000 € (inclou 1 usuari) |
2.000 € (inclou 3 usuaris) |
2.000 € (inclou 3 usuaris) |
Serveis i eines d'oficina virtual | 12 | 250 € / usuari (fins a 2 usuaris) |
250 € / usuari (fins a 9 usuaris) |
250 € / usuari (fins a 48 usuaris) |
Comunicacions Segures | 12 | 125 € / usuari (fins a 2 usuaris) |
125 € / usuari (fins a 9 usuaris) |
125 € / usuari (fins a 48 usuaris) |
ciberseguretat | 12 | 125 € / dispositiu (fins a 2 dispositius) |
125 €/dispositiu (fins a 9 dispositius) |
125 € / dispositiu (fins a 48 dispositius) |
Presència Avançada a Internet | 12 | 2000€. | 2000€. |
2000€. |
Mercat | 12 | 2000€. | 2000€. |
2000€. |