Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Kit digital Gestió de clients CRM

Picture of Jesús García Gil
Jesús García Gil
fitxa-kit-digital-gestion-de-clients (1)
Continguts
Logos-agents-digitalitzadors2

Kit Digital Gestió de Clients

El Kit Digital Gestió de Clients és una ajuda que forma part del programa Kit Digital on podràs accedir a una subvenció per a la digitalització de la gestió de clients i CRM.

Categoria, Objectiu i Import

Categoria de solució de digitalització: Gestió de Clients

Objectiu: Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.

Import de l'ajuda:

Segment III 0 < 3 empleats 2000€ (1 usuari) 
Segment II 3 < 9 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment I 10 < 50 empleats 4000€ (3 usuari)

Percentatges d'execució

Primera Fase: 70%

Segona Fase: 30%

rangs

Des de 2000€ fins a 12.000€.

Els nostres consultors estudiaran el teu cas per trobar la millor estratègia a màrqueting, Kit Digital o Kit Consulting per digitalitzar el teu negoci.

G. Gilabert

Assessor Digital

V. Cerezo

Assessor Digital

Kit Digital Gestió de Clients CRM

gestionar clients

Segments i processos

Aquesta solució inclou un nombre d'hores destinades a la parametrització per definir les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.

Aquestes hores es determinen, per a cadascun dels segments d'empreses definits a l'article 8.2, de la manera següent:

- Segment I (10-menys de 50 empleats): 40 hores de parametrització.

- Segments II (3-menys de 10 empleats) i III (0-menys de 3 empleats): 30 hores de parametrització.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació

Funcionalitats i serveis Mínims

Gestió de clients: la solució haurà d'emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.

Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre'n la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.

Gestió d'oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).

Accions o tasques comercials: la solució ha d'oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant manualment com automàticament.

Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d'oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI's), pipeline i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció del perfil de l'usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitorització de l'activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com ara productes, cotitzacions, etc.)

Segons els canals, perfils, BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT Núm. 313 Dijous 30 de desembre de 2021 Sec. III. Pàg. 167656 cve: BOE-A-2021-21873 Verificable a https://www.boe.es rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.

Alertes: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).

Gestió documental: la solució ha d'incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial com els proporcionats pels clients.

disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, s'ha d'adaptar per ser funcional en tota mena de dispositius. – Integració amb diverses plataformes: disponibilitat d'API o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.

Els nostres consultors estudiaran el teu cas per trobar la millor estratègia a màrqueting, Kit Digital o Kit Consulting per digitalitzar el teu negoci.

G. Gilabert

Assessor Digital

V. Cerezo

Assessor Digital

Taula d'imports per categoria de Solucions de Digitalització

Rangs màxims per segment Kit Digital

Segment I. Petites empreses d'entre 10 i menys de 50 empleats Segment II. Petites empreses o Microempreses d'entre 3 i menys de 10 empleats Segment III. Petites empreses o Microempreses d'entre 0 i menys de 3 empleats i persones en situació d'autoocupació Segment IV. Mitjanes empreses entre 50 i menys de 100 empleats Segment V. Mitjanes empreses d'entre 100 i menys de 250 empleats
12.000 €
6.000 €
3.000 €
25.000 €
29.000 €

Segments i quantitats dajuts Kit Digital

Categories de Solucions de Digitalització Mesos de prestació del servei Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització
Segment V 100 ≤ 250 empleats
Segment IV 50 ≤ 100 empleats
Segment III 0 < 3 empleats
Segment II 3 < 10 empleats
Segment I 10 < 50 empleats
Lloc web i Presència bàsica a internet (Exclusiva per als segments I, II i III)
12
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Comerç electrònic
12
5.000 €
5.000 €
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Gestió de xarxes socials
12
5.000 €
5.000 €
2.000 €
2.500 €
2.500 €
Gestió de clients
12
14.000 €
10.000 €
2.000 €
2.000 €
4.000 €
Business Intelligence i Analítica
12
8.000 €
7.000 €
1.500 €
2.000 €
4.000 €
Serveis i eines d'oficina virtual
12
250 €/usuari (fins a 116 usuaris)
250 €/usuari (fins a 99 usuaris)
250 €/usuari (fins a 2 usuaris)
250 €/usuari (fins a 9 usuaris)
250 €/usuari (fins a 48 usuaris)
Gestió de processos
12
18.000 € (inclou 25 usuaris)
15.000 € (inclou 20 usuaris)
2.000 € (inclou 1 usuari)
3.000 € (inclou 3 usuaris)
6.000 € (inclou 10 usuaris)
Gestió de la facturació i factura electrònica
12
3.000 € (inclou 6 usuaris)
3.000 € (inclou 6 usuaris)
1.000 € (inclou 1 usuari)
2.000 € (inclou 3 usuaris)
2.000 € (inclou 3 usuaris)
Comunicacions segures
12
125 €/usuari (fins a 232 usuaris)
125 €/usuari (fins a 99 usuaris)
125 €/usuari (fins a 2 usuaris)
125 €/usuari (fins a 9 usuaris)
125 €/usuari (fins a 48 usuaris)
ciberseguretat
12
125 €/usuari (fins a 232 dispositius)
125 €/usuari (fins a 99 dispositius)
125 €/usuari (fins a 2 dispositius)
125 €/usuari (fins a 9 dispositius)
125 €/usuari (fins a 48 dispositius)
Presència avançada a internet (Exclosa de la primera convocatòria)
12
5.000 €
5.000 €
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Marketplace (Exclosa de la primera convocatòria. Exclusiva per als segments I, II i III)
12
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Servei de Ciberseguretat Gestionada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
200 €/dispositiu (fins a 145 dispositius)
200 €/dispositiu (fins a 99 dispositius)
Gestió de clients amb IA associada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
24.000 € (inclou 15 usuaris i mínim capacitació a 5 d'ells a IA associada)
18.000 € (inclou 10 usuaris i mínim capacitació a 3 d'ells a IA associada)
Business Intelligence i Analítica i IA associada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
9.000 € (inclou 15 usuaris i mínim capacitació a 5 d'ells a IA associada)
8.000 € (inclou 10 usuaris i mínim capacitació a 3 d'ells a IA associada)
Gestió de processos amb IA associada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
19.000 € (inclou 25 usuaris i mínim capacitació a 5 d'ells a IA associada)
16.000 € (inclou 20 usuaris i mínim capacitació a 3 d'ells a IA associada)
Lloc de treball segur (Exclusiva per al segment III)
12
1.000 € (inclou 1 dispositiu)

Més opcions per invertir Kit Digital
Gestió de Clients, CRM
Presència a internet
Gestió de Xarxes Socials

Logos-agents-digitalitzadors2

Vols millorar la gestió de clients amb el bo Kit Digital?

El Govern espanyol llançarà al febrer un bo anomenat Kit digital, un pla d'ajuts i subvencions llançat des del programa Accelera Pime, un òrgan d'ajudes econòmiques.

L'objectiu d'aquestes ajudes és el de subvencionar les campanyes d'implantació digital a pimes i autònoms, des de la creació de webs, SEO i digitalització dels processos comercials interns i externs amb clients incitant l'ús del bo Kit digital per a gestió de clients amb un CRM.

Més informació sobre el Pla Accelera Pimes Kit digital en aquest post expliquem els seus àmbits d'aplicació i la quantitat d'ajut a què opten les diferents solucions de digitalització

Amb aquesta subvenció podràs costejar la implantació d'un CRM o ERP a la teva empresa per així digitalitzar i millorar els processos comercials de la teva empresa.

Kit Digital Accelera Pime per a gestió de clients amb CRM

Un CRM és un programari de gestió que et permet obtenir dades dels teus clients i empleats de manera digital per augmentar la productivitat.

A millenniasl Consulting Nosaltres partner oficial de Zoho CRM, Un dels CRM més potents actualment, aquest programa serveix tant per a petites com a mitjanes i grans empreses. 

Amb Kit digital per CRM podràs aconseguir una eina per gestionar diferents tasques al núvol, podràs gestionar i automatitzar diferents processos de la teva empresa que estalviaran diners i temps. 

Per què invertir Kit Digital a Zoho CRM?

En Millennials Consulting comptem amb un equip d'experts a CRM enfocats a conèixer la teva empresa i comprendre les teves necessitats per aplicar el programa a mida.

Zoho CRM és un programari molt complet amb una interfície intuïtiva i fàcil, des de les terminologies que utilitza fins a la configuració està feta de manera molt clara.
zoho-crm-projects

Invertint Kit Digital en un CRM podràs optar a aquestes i moltes més millores per al teu negoci:

  • Generar llistats de clients i accedir a tota la informació d'aquests
  • Entendre de manera senzilla les necessitats i tendències que segueixen els nostres clients 
  • Ens permet segmentar amb facilitat els nostres clients
  • Facilita el tancament de les vendes
  • Millora els nostres processos comercials
  • Gestiona la comunicació amb els clients
  • Ens permetrà estudiar de manera àgil l´estat del nostre negoci

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

ESCRIU-NOS

Equip Digital i Kit Consulting 2025

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.

logo-nou-header
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.