Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

fitxa Kit digital – Gestió de clients CRM

Picture of Jesús García Gil
Jesús García Gil
fitxa-kit-digital-gestion-de-clients (1)
Continguts
Logos-agents-digitalitzadors2

Kit Digital Gestió de Clients

El Kit Digital Gestió de Clients és una ajuda que forma part del programa Kit Digital on podràs accedir a una subvenció per a la digitalització de la gestió de clients i CRM.

Categoria, Objectiu i Import

Categoria de solució de digitalització: Gestió de Clients

Objectiu: Digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.

Import de l'ajuda:

Segment III 0 < 3 empleats 2000€ (1 usuari) 
Segment II 3 < 9 empleats 2000€ (1 usuari)
Segment I 10 < 50 empleats 4000€ (3 usuari)

Contacta amb un assessor a Kit Digital

Estudiem el teu cas i et proposem la millor estratègia per digitalitzar el teu negoci amb el Kit Digital.

Gaspar

Assessor Kit Digital
Reserva reunió de consultoria GRATUÏTA d'assessorament a Kit Digital.

Percentatges d'execució

Primera Fase: 70%

Segona Fase: 30%

rangs

Des de 2000€ fins a 12.000€

Kit Digital Gestió de Clients CRM

gestionar clients

Segments i processos

Aquesta solució inclou un nombre d'hores destinades a la parametrització per definir les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.

Aquestes hores es determinen, per a cadascun dels segments d'empreses definits a l'article 8.2, de la manera següent:

- Segment I (10-menys de 50 empleats): 40 hores de parametrització.

- Segments II (3-menys de 10 empleats) i III (0-menys de 3 empleats): 30 hores de parametrització.

Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació

Funcionalitats i serveis Mínims

Gestió de clients: la solució haurà d'emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.

Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre'n la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.

Gestió d'oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).

Accions o tasques comercials: la solució ha d'oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant manualment com automàticament.

Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d'oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI's), pipeline i altres, amb diferents nivells d'agregació d'informació en funció del perfil de l'usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitorització de l'activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com ara productes, cotitzacions, etc.)

Segons els canals, perfils, BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT Núm. 313 Dijous 30 de desembre de 2021 Sec. III. Pàg. 167656 cve: BOE-A-2021-21873 Verificable a https://www.boe.es rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.

Alertes: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).

Gestió documental: la solució ha d'incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d'inserir i/o vincular documents tant relatius a l'activitat comercial com els proporcionats pels clients.

disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, s'ha d'adaptar per ser funcional en tota mena de dispositius. – Integració amb diverses plataformes: disponibilitat d'API o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l'empresa.

Taula d'imports per categoria de Solucions de Digitalització

Rangs màxims per segment Kit Digital

Segment I. Petites empreses d'entre 10 i menys de 50 empleats Segment II. Petites empreses o Microempreses d'entre 3 i menys de 10 empleats Segment III. Petites empreses o Microempreses d'entre 0 i menys de 3 empleats i persones en situació d'autoocupació Segment IV. Mitjanes empreses entre 50 i menys de 100 empleats Segment V. Mitjanes empreses d'entre 100 i menys de 250 empleats
12.000 €
6.000 €
3.000 €
25.000 €
29.000 €

Segments d'ajuts Kit Digital

Categories de Solucions de Digitalització Mesos de prestació del servei Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització Ajuts per segment per a les categories de solucions de Digitalització
Segment V 100 ≤ 250 empleats
Segment IV 50 ≤ 100 empleats
Segment III 0 < 3 empleats
Segment II 3 < 10 empleats
Segment I 10 < 50 empleats
Lloc web i Presència bàsica a internet (Exclusiva per als segments I, II i III)
12
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Comerç electrònic
12
5.000 €
5.000 €
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Gestió de xarxes socials
12
5.000 €
5.000 €
2.000 €
2.500 €
2.500 €
Gestió de clients
12
14.000 €
10.000 €
2.000 €
2.000 €
4.000 €
Business Intelligence i Analítica
12
8.000 €
7.000 €
1.500 €
2.000 €
4.000 €
Serveis i eines d'oficina virtual
12
250 €/usuari (fins a 116 usuaris)
250 €/usuari (fins a 99 usuaris)
250 €/usuari (fins a 2 usuaris)
250 €/usuari (fins a 9 usuaris)
250 €/usuari (fins a 48 usuaris)
Gestió de processos
12
18.000 € (inclou 25 usuaris)
15.000 € (inclou 20 usuaris)
2.000 € (inclou 1 usuari)
3.000 € (inclou 3 usuaris)
6.000 € (inclou 10 usuaris)
Gestió de la facturació i factura electrònica
12
3.000 € (inclou 6 usuaris)
3.000 € (inclou 6 usuaris)
1.000 € (inclou 1 usuari)
2.000 € (inclou 3 usuaris)
2.000 € (inclou 3 usuaris)
Comunicacions segures
12
125 €/usuari (fins a 232 usuaris)
125 €/usuari (fins a 99 usuaris)
125 €/usuari (fins a 2 usuaris)
125 €/usuari (fins a 9 usuaris)
125 €/usuari (fins a 48 usuaris)
ciberseguretat
12
125 €/usuari (fins a 232 dispositius)
125 €/usuari (fins a 99 dispositius)
125 €/usuari (fins a 2 dispositius)
125 €/usuari (fins a 9 dispositius)
125 €/usuari (fins a 48 dispositius)
Presència avançada a internet (Exclosa de la primera convocatòria)
12
5.000€.
5.000€.
2.000€.
2.000€.
2.000€.
Marketplace (Exclosa de la primera convocatòria. Exclusiva per als segments I, II i III)
12
2.000 €
2.000 €
2.000 €
Servei de Ciberseguretat Gestionada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
200 €/dispositiu (fins a 145 dispositius)
200 €/dispositiu (fins a 99 dispositius)
Gestió de clients amb IA associada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
24.000 € (inclou 15 usuaris i mínim capacitació a 5 d'ells a IA associada)
18.000 € (inclou 10 usuaris i mínim capacitació a 3 d'ells a IA associada)
Business Intelligence i Analítica i IA associada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
9.000 € (inclou 15 usuaris i mínim capacitació a 5 d'ells a IA associada)
8.000 € (inclou 10 usuaris i mínim capacitació a 3 d'ells a IA associada)
Gestió de processos amb IA associada (Exclusiva per als segments IV i V)
12
19.000 € (inclou 25 usuaris i mínim capacitació a 5 d'ells a IA associada)
16.000€ (inclou 20 usuaris i mínim capacitació a 3 d'ells a IA associada)
Lloc de treball segur (Exclusiva per al segment III)
12
1.000 € (inclou 1 dispositiu)
Més opcions per invertir Kit Digital
Gestió de Clients, CRM
Presència a internet
Gestió de Xarxes Socials
Logos-agents-digitalitzadors2

Vols millorar la gestió de clients amb el bo Kit Digital?

El Govern espanyol llançarà al febrer un bo anomenat Kit digital, un pla d'ajuts i subvencions llançat des del programa Accelera Pime, un òrgan d'ajudes econòmiques.

L'objectiu d'aquestes ajudes és el de subvencionar les campanyes d'implantació digital a pimes i autònoms, des de la creació de webs, SEO i digitalització dels processos comercials interns i externs amb clients incitant l'ús del bo Kit digital per a gestió de clients amb un CRM.

Més informació sobre el Pla Accelera Pimes Kit digital en aquest post expliquem els seus àmbits d'aplicació i la quantitat d'ajut a què opten les diferents solucions de digitalització

Amb aquesta subvenció podràs costejar la implantació d'un CRM o ERP a la teva empresa per així digitalitzar i millorar els processos comercials de la teva empresa.

Kit Digital Accelera Pime per a gestió de clients amb CRM

Un CRM és un programari de gestió que et permet obtenir dades dels teus clients i empleats de manera digital per augmentar la productivitat.

A millenniasl Consulting Nosaltres partner oficial de Zoho CRM, Un dels CRM més potents actualment, aquest programa serveix tant per a petites com a mitjanes i grans empreses. 

Amb Kit digital per CRM podràs aconseguir una eina per gestionar diferents tasques al núvol, podràs gestionar i automatitzar diferents processos de la teva empresa que estalviaran diners i temps. 

Per què invertir Kit Digital a Zoho CRM?

En Millennials Consulting comptem amb un equip d'experts a CRM enfocats a conèixer la teva empresa i comprendre les teves necessitats per aplicar el programa a mida.

Zoho CRM és un programari molt complet amb una interfície intuïtiva i fàcil, des de les terminologies que utilitza fins a la configuració està feta de manera molt clara.

Invertint Kit Digital en un CRM podràs optar a aquestes i moltes més millores per al teu negoci:

  • Generar llistats de clients i accedir a tota la informació d'aquests
  • Entendre de manera senzilla les necessitats i tendències que segueixen els nostres clients 
  • Ens permet segmentar amb facilitat els nostres clients
  • Facilita el tancament de les vendes
  • Millora els nostres processos comercials
  • Gestiona la comunicació amb els clients
  • Ens permetrà estudiar de manera àgil l´estat del nostre negoci

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

ESCRIU-NOS

Kit Digital y Kit Consulting 2024 / 25

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.