Tenir ressenyes negatives a Google My Business no és una cosa que ens agradaria atès que pot generar mala reputació entre els nostres clients i donar una mala imatge al públic en general. Donat a això, el primer que pensem és eliminar ressenyes falses de Google My Business, però, t'has parat a pensar a respondre?
Respondre una resposta negativa d'un client o un usuari, sempre que la ressenya no sigui falsa, és la millor idea que pots fer. En no respondre, pots donar la sensació d'estar amagant-te i convé gestionar de millor manera les ressenyes a Google. No obstant, si el comentari és fals, la cosa canvia.
A continuació t'expliquem com eliminar un comentari negatiu.
Com puc eliminar una ressenya negativa de Google My Business?
Si t'estaves preguntant si és possible eliminar ressenyes falses de Google My Business, La resposta és sí.
El més normal en una persona que busca una empresa o un negoci a internet, és que contrasti informació pel que fa al servei o producte que comprarà. Si aquesta persona es troba amb ressenyes i comentaris negatius es podria plantejar si comprar al teu negoci.
Seguiu aquests passos per eliminar ressenyes falses
Per a esborrar una ressenya negativa el primer que has de fer és verificar si aquesta és falsa.
Els problemes personals o la competència poden estar relacionats amb les ressenyes per perjudicar el teu negoci.
si volem comprovar la fiabilitat dels comentaris, podrem fer una ullada al perfil de la persona i ens adonarem de seguida que és un bot o un trol deixant comentaris d'spam. O potser, simplement ressenyes negatives per perjudicar la nostra reputació.
La ressenya també ha pogut ser un error i la persona ha pogut equivocar-se de negoci. Per això, heu de corregir el comentari d'una manera agradable, sense que us sentiu atacats.
Si la ressenya o comentari és real, hem de gestionar el descontentament del client de manera que el problema es resolgui eficaçment i ràpidament per no generar un mal ambient i empitjorar la nostra reputació com a negoci.
En cas que la ressenya sigui falsa o spam caldrà comunicar a Google que és inapropiada per tractar que l'eliminin.
Com eliminar una ressenya falsa de Google My Business?
A l'hora de eliminar una ressenya falsa de Google My Business tenim diferents opcions.
Primera opció: Marcar la ressenya falsa com a “inadequada”.
- La manera més fàcil de fer-ho és cercar el nostre negoci a Google Maps.
- Anar a l'apartat de ressenyes i cercar la ressenya falsa
- Fer clic als tres punts verticals al comentari i seleccionar l'opció de “Marcar com a inadequat”.
1t Pas. Buscar el negoci a Google Maps
2t Pas. Fer clic als tres punts verticals al comentari
3t Pas. Fer clic a «Marcar com a Inadequat»
Després d'això, haurem de emplenar un petit informe del problema i proporcionar un correu electrònic per fer el seguiment.
Segona opció: contactar amb Atenció al client de Google My Business. Si heu fet la primera opció i després d'uns dies la ressenya segueix, podeu contactar amb l'atenció al client de Google per explicar-vos el vostre problema i que gestionin el cas. Per contactar amb l'Atenció al client haureu de cercar l'opció «Suport del vostre perfil».
Ara ja saps que sí que es poden eliminar ressenyes falses de Google My Business i els passos que has de seguir per poder aconseguir-ho.
En Millennials Consulting, podem ajudar-te en tot allò referent a expandir el teu negoci. No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres sense cap tipus de compromís.