Eines per millorar el treball a distància amb Zoho
Amb la situació de la pandèmia molts negocis han optat per implementar a les seves jornades el treball remot oa distància. Però abans de començar amb aquesta pràctica hi ha molts aspectes a tenir en compte i podem millorar mitjançant eines especialitzades per al treball a distància de la nostra plantilla, la suite de Zoho compta amb eines amb què es pot millorar la qualitat del nostre treball remot.
En aquest post t'ensenyaré 3 eines diferents per gestionar i millorar la manera com exercim el treball remot.
Entre tantes eines que ens ofereix la suite de Zoho, n'hi ha 3 en especial que es podrem utilitzar per ampliar les nostres capacitats de treball remot per organitzar reunions en línia, assistir als nostres clients, aquestes són Zoho Assist, Reunió Zoho y Zoho Lens.
Zoho Assist per al teletreball
Aquest és un programari descriptori remot que es basa en un model al núvol, Assist et permet gestionar l'assistència remota sota la sol·licitud dels clients. Aquestes sessions d'assistència remota es basen en reunions en línia i us permeten configurar els accessos a ordinadors i dispositius mòbils i l'administració d'aquests.
Entre altres opcions Zoho Assist ens ajuda en tasques com:
- Accedir de forma remota a PC a qualsevol lloc.
- Connecteu-vos a l'escriptori remot dels clients i solucioneu problemes directament des de l'ordinador del client.
- Permet transferència de fitxers per enviar pegats o actualitzacions.
Zoho Meeting per al treball remot
Meeting és un programari 100% pensat per al treball i assistència remota, et permet organitzar reunions immediates o planificar-les amb anticipació. Us permet enviar invitacions i gestioneu les sol·licituds de resposta per saber l'assistència dels participants de la reunió com més aviat millor.
Permet unir-se a les trucades des de dispositius mòbils, compartir pantalla i fitxers, gravar la sessió i xatejar amb els participants de la reunió remota. Zoho Meeting també permet tenir controls de moderador podent bloquejar reunions, canviar presentadors, silenciar i gestionar participants.
A banda de tot això, permet tenir una administració de la teva organització, gestionant una marca compartida i gestionar usuaris interns.
Aquesta aplicació permet la integració amb Zoho CRM, Zoho Projects i Calendar entre altres.
Zoho Lens per a la feina a casa
Zoho Lens és un sistema de assistència remota interactiva basada en la realitat augmentada.
Aquest programari de Zoho ens permet revisar problemes i arreglar-los remotament com si es tractés dassistència presencial donat a la seva capacitat de realitat augmentada.
Lens ens permet crear anotacions en objectes 3D i així afegir més informació a la transmissió dedicada a lassistència.
Lens és més fàcil d'entendre amb un exemple:
El client té un problema comú en un dispositiu electrònic, per exemple una peça solta fàcil de canviar i que no és de vital importància per a lús del dispositiu. En una situació comuna, el tècnic es presentaria on es trobés el dispositiu i repararia l'error, amb Zoho Lens, el tècnic en tindria una visió 3D en remot per així assistir al client, podent observar l'error amb més deteniment i saber exactament com afrontar-ho i comunicar-ho al client.