Actualment molts subestimen l'email màrqueting creient que està totalment antiquat i que és una pèrdua de temps que no els ajudarà a generar canvis a les llistes de subscriptors. Tot i això, estan molt equivocats doncs sens dubte és una eina que continua sent molt útil avui dia.
Per aquest motiu, queda't i coneix en aquest precís moment com l'Email Màrqueting pot ajudar-te a l'hora d'aconseguir diferents objectius, demostrant així que és més viu que mai.
MailChimp
Coneguda com una eina d'email màrqueting, Mailchimp, és una aplicació web capaç de fer enviaments sobre campanyes mitjançant emails, o emails informatius. Usualment, els enviaments es realitzen en format HTML, sent compatible amb tots els clients que usin correu electrònic.
Mundialment coneguda, és una Eina que permet a qui la faci servir crear butlletins per emprar correus electrònics amb intenció de màrqueting. Té la intenció de relacionar els usuaris amb la pàgina web que desitgen promocionar. Fent, en tot el sentit de la paraula, la funció de publicitat.
Com funciona Mailchimp?
Mailchimp permet fer ús de imatges, estils de pàgines web y components, oferint un aspecte final agradable al mercadeig, el qual aconsegueix atraure el públic. Es tracti d'ofertes o no, pot ser usat per crear des de butlletins de notícies, fins a qualsevol altre element, portant el codi font plasmat en un correu electrònic.
Sense importar la web que hagis de fer servir, Mailchimp s'adapta a les teves necessitats. Hi ha altres eines similars, encara que en la comparació, aquesta ressalta per múltiples motius:
- Es compatible amb qualsevol plataforma web que hagis d'usar
- Tens la possibilitat de fer servir la versió gratuïta
- Pots fer màrqueting amb fins a 2000 adreces de correu electrònic
- Certes plataformes web amb gestors (com wordpress o drupal 8) tenen extensions que accepten l'ús de Mailchimp
MailRelay
Es tracta d'una eina completament orientada a l'email màrqueting, mitjançant correus electrònics. MailRelay és un programari en espanyol, que ressalta gràcies a la senzillesa ús. Entre els costos dutilitzar-lo, té una versió gratuïta, dirigida especialment a aquells que desitgen iniciar- en el món de les estratègies de màrqueting via email.
Des que aquest programari va fer la seva obertura, la seva evolució ha estat impressionant, omplint les expectatives del públic que recorre a campanyes de màrqueting. Gràcies a l'ús senzill, entre altres facilitats que presenta és una opció destacada per les empreses.
Entre tots els beneficis, s'inclou el fet que no Hi hagi publicitat, la qual cosa brilla per la seva absència també a la versió gratuïta de MailRelay. Té un servei de suport tècnic, disponible les vint-i-quatre hores. Posseeix un gran editor HTML (permet crear correus a partir de les opcions de plantilles), que pot ser usat de manera efectiva per qualsevol persona, tot i ser totalment inexperta en el tema.
Característiques de Mailrelay
- De manera senzilla, permet deixar en automàtic l'enviament de correus a les adreces indicades (amb un consentiment previ dels usuaris).
- Su comoditat d'ús, Amb les plantilles gratuïtes i fàcils d'usar, Ofereixen una experiència òptima i en poc temps.
- Porta eines a part, per fer proves (Testing A/B).
- Et permet experimentar fins a trobar els clients lleials que necessites
- No t'hauràs de preocupar per problemes de lleis, MailRelay actua en tot moment sota la protecció de la llei.
Mailify
Coneguda com l'aplicació europea líder en màrqueting per correu electrònic, Mailify és un enorme rival per a altres programari de resposta automatitzada. L'empresa francesa, també anomenada Sarbacane, compta amb més de 180.000 clients i continua creixent sense límits.
Hi ha una versió recent, que intenta abastar més del que ja ha fet, anomenada Mailify Sunrise. En aquesta nova proposta, són implementades noves funcions dautomatització de la publicitat, fins i tot mitjançant campanyes de missatges de text. Usant una interfície actualitzada als canvis tecnològics, i una versió web del que abans era una aplicació, és presentada l'actualització de Mailify.
Característiques de Mailify
- Te permet enviar correus massius als destinataris elegits
- Amb la nova actualització “Mailify Sunrise 6.2”, pots realitzar campanyes mitjançant missatges de text massius
- Tens funcionalitats a disposició com Heatmap, que consisteix en una anàlisi visual al rendiment de tot allò relacionat amb les campanyes de màrqueting
- Demostra una clara inclinació de la companyia cap a les funcions automatitzades, centrant-se majorment en la intel·ligència artificial
- Gràcies a les actualitzacions recents a la interfície, els usuaris poden gaudir d'un disseny i reestructuració (tant d'icones com menús), més còmodes per al seu ús.
- A l'actualització 6.2, pots afegir contingut multimèdia a les teves campanyes de publicitat
- Pots sincronitzar les llistes dels teus contactes de manera ràpida i intuïtiva.
Acumbamail
Es tracta d'una eina d'email màrqueting amb newsletters (butlletins informatius), capaç d'oferir múltiples funcions per realitzar una excel·lent campanya de màrqueting mitjançant correu electrònic.
Què permet fer Acumbamail?
- És capaç de generar llistes de subscriptors
- Ordena automàticament als subscriptors, depenent les diverses campanyes
- Te permet personalitzar les plantilles a fer servir, i per descomptat crear-les.
- Genera estadístiques i informes sobre els resultats aconseguits.
- envia notificacions sobre les campanyes instantàniament quan hi ha contingut actualitzat.
- Tens la possibilitat de realitzar la selecció dels subscriptors segons les teves preferències i enviar els correus de forma Automàtica.
- Configura i planifica les campanyes per missatge de text
En Millennials treballem amb Zoho Campaings
Què és Zoho Campaings?
És un Programari de màrqueting per correu electrònic que pertany als productes de Zoho Suite. Aquesta aplicació us ajuda a crear, enviar i rastrejar correus electrònics i campanyes socials que et permet arribar i atraure els teus clients. Ajudant així a construir relacions sòlides amb els clients.
Pots crear plantilles de butlletins, executar les campanyes de correu electrònic i també fer un seguiment i veure com han funcionat les campanyes.
També podeu complementar els seus esforços de màrqueting per correu electrònic amb les xarxes socials utilitzant campanyes socials.
El millor de l'aplicació Zoho Campaigns és que és gratuïta, de manera que la pots començar a utilitzar sense cap problema al moment de registrar-te a Zoho. No cal invertir més que el teu temps per crear una campanya per a la teva empresa i fer-la arribar a aquells clients que saps que et convé mantenir. Llest per portar a la teva empresa fins a un nou nivell amb les aplicacions de Zoho?