Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Què són i per a què serveixen les eines de tiquet?

Jessica Assaf
Jessica Assaf
Per què cada vegada és més freqüent l'ús de les eines de tiquet? Entra en aquest post i informa't.
eines de tiquet
Continguts

El ticketing, es pot definir com el sistema de creació de tiquets per atendre determinades persones o clients. Per tant, les eines de ticketing són aquells programes o programari que s'especialitzen en facilitar la gestió, la creació i l'atenció d'aquelles sol·licituds que facin els clients d'una empresa en concret, els que es troben dins d'una empresa per millorar-ne el rendiment.

Encara que no sembli de gran importància, l'atenció al client ha demostrat ser decisiva a l'hora de fer créixer una empresa, raó més que suficient per aprofundir més a fons en el tema de les eines de tiquet i així descobrir què és el que realment ha d'oferir aquest tipus de tecnologia.

Per què es poden utilitzar les eines de tiquet?

La principal funció que se sol donar a les eines de ticketing és resoldre incidències relacionades amb l'empresa i amb els clients. D'aquesta manera, l'empresa no ha de perdre temps a assignar els tiquets que es creen per sol·licitar la resolució de problemes, a més cadascuna d'aquestes sol·licituds pot arribar al departament designat per a la seva ràpida resolució.

Que aquesta eina pugui fer per si mateixa aquesta assignació ja comentada i de forma automatitzada, no només et permet millorar la rapidesa amb què s'atén el client, sinó que també us ofereix la possibilitat de disminuir els costos en no haver de contractar mà d'obra perquè realitzin aquest treball. Ara tot és automàtic!

Una altra de les funcions d'aquestes eines és centrar, en un sol lloc, tots aquells tiquets que es generin de forma directa amb el client, independentment del tipus de mètode que hagi utilitzat aquest client per contactar amb l'atenció al client de l'empresa en concret. Això pot ser de gran importància, ja que és un aspecte que ofereix professionalitat a una empresa (independentment del que sigui), és el poder de presentar un catàleg extens de possibilitats perquè aquests clients es puguin comunicar amb l'organització i saber que seran ben atesos.

Les eines que ens proporciona el tiquet poden oferir una millor experiència al consumidor, permetent que cada persona pugui triar la manera de comunicar-se amb l'empresa i fent que se li faciliti molt més la interacció amb el client independentment del mètode que escullin per comunicar-se (ja que, al final del dia, tot passa al mateix lloc que seria l'eina ticketing).

Diferents funcions de les eines de tiquet

  • Millorar el servei d'atenció al client en prioritzar la urgència de cadascun dels tiquets generats.
  • Seleccionar l'empleat més idoni dins de l'empresa per solucionar els problemes que van portar el client a crear el tiquet a través de l'eina.
  • Augmentar el nombre de tiquets resolts per jornada laboral, agilitzant així tot el procés intern de l'organització per fer-la molt més eficient.
  • Detectar les incidències o problemes més freqüents per als clients, i això inevitablement portarà a millorar l'empresa.

Veus que resulta molt útil implementar eines de ticketing a la teva empresa? En definitiva, elles et poden donar l'empenta que necessites per millorar la teva interacció amb els clients.

eines de ticketing 2

Desavantatges de les eines de ticketing

Si s'ha escollit una eina de ticketing amb prou intel·ligència i perspicàcia, aleshores no hauria d'existir pràcticament cap desavantatge que es pugui apreciar en aquesta classe de programes per a ús empresarial. El màxim que es podria trobar, en aquests casos, és que el preu d'adquisició de les eines pot no ser accessible a l'empresa, havent de recórrer a programes gratuïts que no són tan eficients (ni fiables) com sí que seria una eina de pagament.

D'altra banda, també es pot esmentar com a desavantatge el fet de haver d'ensenyar almenys un treballador perquè administri l'eina, sent necessari que aquesta persona pugui treballar amb les característiques que ofereixen aquests programes. Si no fos així llavors no serviria de res aquesta eina a l'empresa!

Les eines de tiquet poden arribar a ser complicades d'utilitzar, encara que si s'aprèn a fer-ho, aleshores es tindrà una eina increïble per millorar l'empresa, essent aquesta una millora que es podrà veure des del primer moment que s'instal·la i s'implementa el programari a l'entorn laboral.

Així que, com es pot observar, es podria considerar el més aviat esmentat com els més grans desavantatges de les eines de ticketing, sent això una cosa que realment es pot tractar si estem davant una empresa l'organització de la qual sigui impecable i les inversions de la qual siguin fetes amb minuciositat i coneixement.  Què en penses?

En Millennials treballem amb Zoho Desk

Què és Zoho Desk?

Zoho Desk és un programari que et permet donar un bon suport i atenció al client de manera ordenada ràpida i eficaç.

D'una manera eficient i eficaç et permet organitzar els teus empleats, donar més satisfacció al client i automàticament obtenir i emmagatzemar dades vitals per al teu negoci.

Amb el nostre curs podràs aprendre a fer servir aquesta eina que et permetrà realitzar una gestió de tiquets efectiva per respondre els dubtes dels teus clients sense duplicitats, retards o missatges oblidats sense contestar.

VULL EL MEU CURS ONLINE DE ZOHO DESK
logo desk

El millor de l'aplicació Zoho Desk és que és gratuïta, de manera que la pots començar a utilitzar sense cap problema en el moment de registrar-te a Zoho. No cal invertir més que el teu temps per crear una campanya per a la teva empresa i fer-la arribar a aquells clients que saps que et convé fidelitzar.

A punt per portar la teva empresa fins a un nou nivell amb les aplicacions de Zoho?

Títol
Què són i per a què serveixen les eines de tiquet?
Nom de l'article
Què són i per a què serveixen les eines de tiquet?
Descripció
Per què cada vegada és més freqüent l'ús de les eines de tiquet? Entra en aquest post i informa't.
Autor
Publicat per
Millennials Consulting SL
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO