Les plataformes que esmentarem tenen un bon sistema d'interfície, funcionalitats de campanya i preus generals molt competitius entre si. El dia d'avui descobriràs quines són les diferències entre Zoho CRM i Active Campaign i podràs decidir entre l'una o l'altra.
El primer a destacar entre les seves diferències és allò relacionat amb les seves funcionalitats. D'una banda, tenim Zoho CRM que es presenta com una solució integral per a una molt bona relació amb el client. També compta amb eines crítiques per als processos de vendes i màrqueting.
De l'altra banda, hi ha Active Campaign, que es considera una plataforma molt àmplia amb bones eines i sistema intel·ligent per a l'ús en màrqueting i vendes.
Com hem vist, totes dues semblen molt iguals respecte a funcionalitats, però hi ha unes clares diferències entre Zoho CRM i Active Campaign, les quals podem resumir de la següent manera.
Principals diferències entre Zoho CRM i Active Campaign
- Preus:
- Zoho CRM comença per 12$ al mes per usuari.
- AC comença per només 9$ al mes.
- productivitat:
- Amb Zoho, es busca un rendiment més gran en el tancament de negocis.
- A AC s'enfoquen en les millores de les connexions i la quantitat de compromisos amb els clients mitjançant els missatges de configuració personalitzada i d'intel·ligència.
- Comunicació:
- A AC, es combina el mitjà de comunicació per missatgeria SMS o correu electrònic.
- A Zoho la interacció és social i per canals de correu.
- funcions:
- La primera opció de màrqueting a Zoho és dedicar-se a les solucions de CRM.
- A AC, s'enfoquen en el programari tipus automatització amb bona capacitat de CRM.
- campanyes:
- Les proves dividides en campanyes són presents a Active Campaign.
- A Zoho no és permès cap forma de prova.
- automatització:
- Zoho CRM es mostra com un sistema de flux de treball automatitzat.
- A Active Campaign s'observa un marc d'automatització al mapa gràfic.
Zoho CRM vs Active Campaign
Amb totes les diferències de Zoho CRM i Actice Campaigns clara, has de triar. Però abans d'això, considereu que cadascuna d'aquestes eines pot ser eficient segons les característiques de la vostra empresa.
Les eines amb què compten cadascuna són potencialment útils, i més encara a l'àrea del màrqueting i gestió de clients. Recorda que el procés CRM comença amb la gestió de clients, on tots dos són excel·lents. Les funcions de productivitat i preu dependran del teu gust o necessitat
Altres aspecte que diferencia Zoho CRM d'Active Campaign
Per acabar, podem fer una breu descripció del que és Zoho CRM en concret i de per què es diferencia clarament d'Active Campaign. En primer lloc, tenim que Zoho permet un sistema dautomatització molt característic per a les operacions comercials típiques.
Les funcions de seguiment operen a la perfecció en segon pla i poden generar vendes amb els seus informes rellevants. Per a aquells usuaris que es decideixin Zoho CRM, han de considerar lenfocament holístic del sistema i integrar-se amb les aplicacions corresponents del sistema.
I si de comptabilitat parlem, Zoho CRM es pot integrar amb diferents aplicacions portant el nivell de comptabilitat al següent nivell.
Què opines sobre les diferències entre Zoho CRM i Active Campaign? En Millennials Consulting som una consultoria especialitzada en CRM y SEO. Som un partner premium de Zoho, perquè podrem ajudar-te en allò que necessitis.
No dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres sense cap compromís.