Zoho CRM i Pipedrive són les opcions que estan de moda al programari entre les empreses que utilitzen CRM, si encara no et decideixes per quin d'aquests programaris implementar, podràs descobrir les diferències entre Zoho CRM i Pipedrive ja que et facilitarà prendre una decisió concreta. És per això que hem preparat aquesta comparativa entre aquests programes amb tota la informació detallada que us indicaran les característiques de cadascun.
Zoho CRM vs Pipedrive
Zoho CRM
La plataforma de CRM de Zoho, forma part del gran ventall de serveis que componen Zoho, que ha dissenyat Zoho CRM ho ha fet amb el propòsit de crear un espai exclusiu perquè els usuaris puguin administrar els seus clients potencials, contactes o el seu negoci en general. Per això us ofereix una sèrie d'eines de comunicació que inclouen el xat en viu, correu electrònic i el telèfon.
Compte amb un gran equip que genera clients fidels a Zoho i un sistema d'intel·ligència artificial anomenat Zia amb què es poden automatitzar els processos. Resulta la millor alternativa tant per a les empreses grans com a mitjanes ja que el propòsit és captar ràpidament clients potencials.
Un dels principals punts forts de Zoho CRM és que és a constant adaptació a les peticions dels usuaris. Per això, ofereix solucions àgils i ajuda molt a automatitzar els processos de l'empresa.
CRM Pipedrive
L'empresa Pipeline, va fundar Pipedrive amb el propòsit d'oferir-los als usuaris una alternativa fàcil i simple dutilitzar. És una eina que a poc a poc està creixent al mercat i va sent reconeguda, cada cop més equips de vendes la utilitzen. S'ha especialitzat en oferir als usuaris l'oportunitat de configurar canalitzacions totalment adaptables a les seves necessitats, així com crear accions i fer un seguiment dels objectius.
Igual que Zoho CRM, Té un disseny senzill que ajuda a lautomatització de les tasques que es realitzen de forma repetitiva, gràcies al seu sistema dautomatització de completar informació, reunions i la programació de trucades.
Diferències de Pipedrive a Zoho CRM
Facilitat d'ús
En aquest aspecte el disseny de Zoho CRM presenta avantatges quant a Pipedrive, ja que el seu procés d'execució en té una àmplia personalització a cada client. Sens dubte, estem parlant d'un programari senzill i fàcil d'usar. Per la seva banda, Pipedrive també compta amb un bon disseny i no resulta gaire complicat fer-lo servir.
Atenció al client
Zoho CRM ofereix una excel·lent atenció al client durant les 24 hores del dia de dilluns a divendres. A més, els usuaris que compten amb el sistema d'assistència Premium gaudeixen del servei exclusiu d'assistència altament fiable, amb l'atenció personalitzada, cosa que inclou els caps de setmana. Les diferències entre zoho crm i pipedrive és mínima, ja que tots dos compten amb un molt bon servei d'atenció al client.
Personalització
Parlarem de les diferències entre zoho crm i pipedrive quant a la personalització es refereix. Tots dos programaris ofereixen a l'usuari l'oportunitat de fer informes de camps CRM creats segons la necessitat del negoci. A més, l'opció de filtre permet agrupar i avaluar els resultats, aportant mostres fiables a més de corregir els possibles errors de manera que el personal hi pugui treballar. No obstant això, la personalització de Zoho CRM és més que detallada i aporta resultats més exactes amb l'objectiu de tenir un informe clar de tota la gestió per aplicar correctament la personalització.
Zoho CRM també permet la personalització d'informes d'una manera senzilla i compartir-los amb els membres de l'equip. La personalització de Zoho consisteix més en la forma estructural. Es poden organitzar en carpetes i la creació és a través d'una eina, a més aquests informes poden estar molt bé elaborats amb gràfics i taules incloses.
Integració de correus electrònics
Pipedrive ofereix com a funció estàndard la integració de correus electrònics per habilitar l'enviament i la recepció d'informació a través del correu electrònic, ja que té l'alternativa de sincronització ràpida i bilateral entre empreses que usin Pipedrive. El funcionament de Zoho CRM és realment semblant en aquest aspecte. Recentment s'ha millorat la integració del programari amb safates de correu electrònic com ara gmail o zoho mail. Amb el pack premium podreu gaudir d'aquesta integració, la qual és realment útil.
Quant diferències entre zoho crm i pipedrive, no apreciem una que destaqui en gran mesura. Tots dos programari estan altament preparats per a aquesta integració.
Embut de vendes
En vista de la necessitat dels negocis de comptar amb una àmplia varietat de fases de vendes a les línies de productes, departaments i els equips, tots dos ofereixen aquesta alternativa en forma personalitzable. Per una banda, Pipedrive ofereix de forma il·limitada el servei d'embut de vendes, caracteritzant-se per ser molt intuïtius i visuals. En el cas de Zoho CRM, ofereix un seguiment molt més sofisticat i personalitzat.
A través de l'embut de vendes podràs obtenir informació rellevant per a la teva empresa.
Vols saber les diferències entre zoho crm i Pipedrive?