Tota empresa requereix un programari de comptabilitat, només que hi ha moltes alternatives al mercat. Per tal que puguis aconseguir el sistema més apropiat, que et proporcioni diferents funcions i que et permetin fer més fàcil la gestió de comptabilitat, hem preparat una ressenya. Aquestes són les diferències entre Zoho Books i Sage, que són dels programaris més complets del mercat.
Llibres Zoho
És un programa de comptabilitat que té l'oportunitat de fer el seguiment dels pagaments a través de recordatoris automatitzats de programació. A més ofereix sistema de facturació i banca amb disponibilitat en diferents divises. És ideal per a les empreses que es comercialitzen a diferents parts del món. Té un disseny molt senzill dutilitzar, ja que ha estat desenvolupat per experts en làrea de administració i finances, el que fa que sigui intuïtiu.
Una de les funcions que ha permès que Zoho Books es posicioni com un dels millors, és la seva funció de segmentar el percentatge de despeses i ingressos segons el tipus de compte. Això permet a l'administrador tenir un millor control de les despeses i així poder implementar estratègies oportunes per al creixement de l'empresa.
Savi
És un programa de gestió empresarial aplicable a empreses pime, mitjanes i grans. Està especialitzada en serveis i solucions estil Cloud. És considerat com la tecnologia més avançada, pels seus reconeguts sistemes integrats de comptabilitat de nòmines i pagaments, que tramiten tot amb la màxima eficàcia i rapidesa. El programa us permetrà obtenir informes de les condicions i evolució del negoci.
Tampoc no podem deixar d'esmentar el mòdul per controlar la disponibilitat de productes de l'inventari. Així com l'alternativa pràctica i innovadora d'automatitzar els processos de l'empresa.
Comparativa entre Zoho Books i Sage
Funcions
La popularitat de Zoho Books al mercat es deu a la gran quantitat d'aplicacions de complement, productivitat i negocis en línia. Aquestes permeten als usuaris executar cadascun dels processos comercials, així com poder administrar la seva informació per aconseguir ser més productes estant en qualsevol lloc.
Per la seva banda Sage, és també un líder com a proveïdor global de programari de gestió empresarial, per als diferents tipus d'empreses. Les seves funcions adequades a la gestió empresarial li permeten desenvolupar-se de millor manera i així poder assolir l'èxit. Es tracta d'un sistema molt intuïtiu que coneix molt bé cadascun dels processos del negoci, això ho fa únic al mercat. Tenint en compte que tots els serveis i productes són adaptables segons cada necessitat.
Què opines sobre aquestes diferències entre Zoho Books i Sage? Continua llegint si vols saber-ne més.
Funcions
El cost d'un programari es calcula incloent el preu de la llicència, les tarifes de subscripció, les possibles capacitacions que es requereixin per a la implementació del programari, el maquinari, suport, manteniment, les personalitzacions i qualsevol altre servei relacionat. Tenint aquests càlculs en compte, el cost de tots dos programari molt semblant.
Característiques
Al moment de seleccionar un programari que intervingui de manera tan directa en la gestió de l'empresa, el que més interessa és que ofereixi un nombre més gran de funcions i característiques. Aquestes són considerades eines oportunes per recolzar els processos, els informes, els fluxos de treball i les necessitats de l'empresa. En aquest aspecte Zoho compta amb funcions de:
- facturació
- Ordres de compra
- Compliment d'impostos
- Despeses
- Temps
- Informe de vendes
Mentre que Sage ofereix aquestes mateixes funcions, especialitzant-se en la exportació i importació de dades, atenció al client en línia i informes bàsics.
Tipus de client
El disseny del programari, en general, es basa en el tipus de client objectiu. És a dir, al tipus d'empresa on s'implementarà. Zoho Books, es podria dir que és una resposta a l'alta demanda del mercat al sector de petites i mitjanes empreses, que requerien un sistema òptim que els permetés estalviar el temps en la gestió de finances, comptabilitat i tramitació. Mentre que, a Sage el desenvolupament està una mica més orientat a petites empreses, però en formació. Per exemple, organitzacions petites, botigues o biblioteques que només requereixin un suport d'usuari.
Aquestes són les diferències entre Zoho Books i Sage més notòries i que has de tenir en compte. Què opines sobre aquestes dues eines tan útils?