ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS
Zoho: el CRM ideal per a la teva Agència SEO
En Millennials Consulting, com a empresa experta en implantació de CRM i estratègies SEO, comptem amb el coneixement i l'experiència necessaris per a la implantació d'un CRM a Agències SEO.
Tenim constància de tots els reptes a què s'enfronten les Agències de SEO a nivell intern i extern, i quina és la clau per superar cadascun. Per exemple, sabem que els projectes de SEO tenen una llarga durada i que lorganització de molts daquests pot arribar a ser un caos, per això és important lús dun CRM optimitzat per a Agències SEO. El nostre equip d'especialistes basen la implementació d'un CRM per la SEO a les necessitats personalitzades de cada agència per poder oferir-te la millor solució.
Som Premium Partner de Zoho, suite avançada d'aplicacions entre les quals destaca Zoho CRM, l'eina que utilitzarem per fer el següent pas en la digitalització de la teva Agència SEO. Zoho CRM compta amb un sistema de personalització avançat i amb la possibilitat d'integrar aplicacions de tercers per crear el més potent dels CRMs.
- Seguiment de Projectes: Podràs millorar l'organització i l'eficiència dels teus projectes SEO.
- Establiment de Metes: Et permetrà marcar objectius a curt, mitjà o llarg termini per a la teva agència.
- Optimització de Campanyes de Comunicació: Esbrinaràs les dates en què les teves campanyes seran més efectives per captar i fidelitzar clients.
- Anàlisi d'Estratègies: Podràs estudiar l'èxit i el fracàs de cada estratègia utilitzada per captar leads.
- Notificacions: Rebràs alertes per no perdre cap lead o enviar recordatoris als clients sobre les dates de promoció.
I aquests són només alguns dels avantatges, si vols saber tot el que et podem oferir a l'hora d'implementar el teu CRM per la SEO, posa't en contacte amb nosaltres.
Experts especialitzats
Millores per a tu CRM de SEO
Ja tens tu Zoho CRM per la SEO però no compleix les teves expectatives? Cap problema, som aquí per assistir-te! Examinarem el teu CRM per identificar les àrees problemàtiques i ens dedicarem a trobar la solució òptima. El nostre objectiu és ajudar-te a que la teva agència assoleixi les metes.
La implementació reeixida de millores en sistemes CRM sota la nostra orientació ha revolucionat la manera com les agències de SEO organitzen els seus processos i es relacionen amb els clients. La nostra metodologia consultiva ens permet comprendre el teu negoci a fons, de manera que et podem oferir solucions completament adaptades a les teves necessitats.
Eines per a Agències SEO
No només t'oferim la millor solució de CRM, sinó que també t'aconsellarem quines eines utilitzar per a tota classe de gestió relacionada amb la teva activitat, ja sigui de finances, voIP o anàlisi de leads entre moltes altres. Aquestes eines s'integren a la teva CRM i us permeten centralitzar tots els esforços de màrqueting en una sola plataforma, millorant en última instància l'eficiència del vostre equip.
Per tot això, ens hem consolidat com una firma consultora de confiança per a les empreses de SEO que busquen implementar o millorar els seus sistemes CRM. Continuem compromesos amb la innovació contínua i el suport estratègic als nostres clients, garantint sempre les millors solucions per enfrontar els desafiaments del mercat.
SEO + CRM Per què totes dues són importants?
La tecnologia avança a passos desmesurats i les empreses s'hi han d'adaptar. Una de les eines més rendibles en els darrers anys és partit SEO y CRM com a sistema de vendes, productivitat i èxit. És per això que avui oferirem informació important sobre el SEO y CRM i allò que pots aconseguir a nivell empresarial.
CRM millora els resultats SEO
Si tens una empresa o marca al negoci, podràs apreciar l'alta competència en vendes i productivitat. La majoria dels clients o compradors potencials, investigaran la teva marca per internet per assegurar-se de la compra o adquisició de servei.
Mitjançant els canals digitals, el futur comprador pot esbrinar si és rendible o no el teu negoci o producte. La interacció comença amb les xarxes socials o plataformes webs, el client tindrà un millor punt de vista i es decidirà per comprar o no. A més pots combinar SEO y CRM per tenir més eines intel·ligents que afegir a la teva empresa.
Tenint això en compte és recomanable que el teu negoci o marca es trobi en línia és a dir, a les plataformes digitals. Aquest món té un 80% de probabilitats de vendes en línia, i d'aquí la importància del SEO y CRM ja que són eines que milloren el mercat digital. Per això els mitjans més adequats per entrar digitalment al comerç i publicitat són: E-mail, E-commerce, Web i Xarxes socials, cadascuna tenen aspectes de gran importància per donar a conèixer la teva marca i atraure els clients potencials .
És important combinar el SEO i el CRM en una empresa?
Si encara no estàs convençut de la combinació de SEO Amb el CRM per la teva empresa, és perquè no has analitzat més en profunditat sobre el tema. El que hem esmentat anteriorment és una realitat evident, el mitjà digital per a les empreses i productes és més important avui més que mai. No obstant això, hi ha certs punts positius on el CRM pot jugar un paper clau per als resultats SEO esperats.
Primer, expliquem que la gestió de relacions amb el client o CRM és el procés de més desenvolupament a tota empresa. Ja que compta amb la capacitat d'analitzar les necessitats dels clients per trobar just el que necessiten. D'aquesta manera, el client podrà interactuar més de prop amb la marca, arribant a convertir-se en un bon comprador.
El CRM podem trobar aspectes com: la identificació de clients i prospectes potencials, construir i establir relacions i també fer un seguiment de dades importants per a les vendes. Cadascun daquests aspectes pot facilitar la recerca de clients atraient-los cap a tu de forma fàcil i ràpida.
Com pot el CRM millorar el meu SEO?
És una pregunta força Senzilla. L'eina pot agrupar totes les dades de la teva marca sobre les reunions, trucades telefòniques, correus i xat; a més de mitjans dintercanvi privat com xarxes socials o el lloc web, on et mostren els clients amb més freqüència i interès per la teva marca.
Amb aquestes dades ja recollides, a través de partit SEO y CRM començaràs a interactuar amb el client que tant ànsies. Sens dubte, és una estratègia de màrqueting molt efectiva per treure el partit més gran al posicionament digital del teu negoci.
CRM El millor aliat per al SEO!
gràcies al CRM el teu negoci augmentarà les vendes fidelitzant aquests clients o compradors que busquen bones oportunitats. Aplicar correctament les eines digitals millorarà el teu SEO en poc temps. Així que coneix, almenys 6 possibles avantatges de combinar SEO y CRM com a estratègia comercial.
Contingut atractiu i destacat
- Tot el que aparegui al teu lloc web sobre la teva empresa, negoci o marca és important per moltes raons. Una de les més importants és que tot el que un client vegi a la teva web és el que el portarà a contractar-te o comprar.
- Als usuaris els interessa un contingut senzill però interessant. No oblidis el posicionament on afegiràs temes de més interès per a diferents tipus de persones. En utilitzar CRM identificaràs el contingut essencial relacionat al teu negoci fent que la teva web sigui molt atractiva i amb contingut de valor.
- Tingues en compte les preguntes que fan els clients de manera personal, per correu electrònic, xarxes socials, xat i missatges. Les respostes es poden localitzar dins del contingut principal de la pàgina, així que analitza també els detalls sobre converses i col·loca'ls a la web.
opinions
El millor ús d'un programari CRM es poder construir i manejar relacions amb els clients. Mitjançant les bases de dades seràs capaç de crear converses i saber les preocupacions de cadascun dels clients.
Però el més important són les reviews online, que són aquelles ressenyes de part dels teus clients que generen més confiança. Per al SEO és imprescindible la identificació eficaç de la teva pàgina web, per això afegeix a la teva pàgina comentaris positius dels teus clients ja que altres usuaris el llegiran i millorarà la teva imatge de marca.
Còmoda experiència per als usuaris
Quan posicionem una pàgina web, esperem que Google utilitzi el vostre algorisme per valorar-la per sobre d'altres. Però això passa si la web té bon contingut i és fàcil dutilitzar. Una de les bones estratègies és adaptar-la a la versió mòbil. La majoria dels usuaris compren o descobreixen noves empreses mitjançant el telèfon intel·ligent. Per això, si la teva web està disponible en versió mòbil és un punt a favor per a l'experiència dels usuaris.
Per a més efectivitat de la combinació SEO y CRM en pàgines web amb versió mòbil, el programari ha de permetre el seguiment dels clients pel seu ús o temps de visites. Així sabràs els diferents gustos i compres d´un client, combinant-ho amb la millor experiència i possibilitat de compra potencial en el futur.
D'aquesta manera, volem que sàpigues un detall fonamental que pot afectar el teu posicionament SEO a la web. Es tracta del no acord en la compra o el baix nombre de compres per part de molts clients, la carència pot relacionar-se a factors com:
- Web sense disseny mòbil disponible.
- El lloc web no genera confiança per dificultats de transacció.
- Molts passos previs abans de concretar una compra.
Si has determinat que aquests són els factors que influeixen en el teu dèficit de clients, posa't a treballar-hi i canvia el que no et deixa avançar. Esforça't per conservar un bon aspecte web que generi confiança i facilitat des de la primera compra.
Implementació de paraules clau
Un SEO sense paraules clau no existeix. La major importància en una bona cerca són les paraules clau, ja que són les responsables de guiar els compradors cap a la teva pàgina web. Quan un empresari voleu portar el seu negoci al món digital, una de les primeres coses que ha de pensar és en lús de paraules clau.
Trobar quines són les paraules clau de cerca té a veure amb les necessitats dels clients, la investigació i els hàbits de cerca. Un bon CRM ajudarà a determinar la tendència de les paraules clau, oferint-te les millors formes de cerca a través d'eines per combinar seo y crm a la teva web.
Estendre l'audiència
Una altra important avantatge de combinar SEO y CRM és estendre l'audiència. Mitjançant l'anàlisi de dades del sistema CRM es poden trobar més empreses i contactes individuals que col·laborin a la teva web, creant majors espectadors i possibles clients.
Per això localitza aquest estil d'audiència que vols atraure i que és més gran que la teva, ara busca com atraure'ls mitjançant contactes o esdeveniments interessants. Tot i que també és rendible relacionar la teva marca o comerç amb una empresa en particular i donar-te a conèixer per ells en altres escenaris.
Les xarxes socials
Com ja hem comentat, les xarxes socials són els canals més freqüents per donar-se a conèixer. A més, has d'implementar el sistema de màrqueting a les xarxes i construir una bona base d'audiència perquè puguin comprar els teus productes.
La teva marca o negoci ha d'estar actiu en xarxes socials, interactuant i presentant coses noves de tant en tant. Posa a volar la teva imaginació i utilitza la tendència més gran per donar-te a conèixer.
el sistema CRM pot ser eficaç ja que t'ajudarà a tenir una visió en concret sobre els contactes de les xarxes socials, així sabràs el que estan buscant i t'hi adaptaràs. A més, identifica les xarxes socials més eficaces per a la teva marca i fa l'estratègia.
SEO + CRM com a tendència comercial
En conclusió, hem destacat la importància de combinar SEO y CRM en qualsevol negoci. Primer, ens ofereix la possibilitat de millorar les vendes atraient més clients i segon pots ampliar el teu cercle dusuaris usant xarxes socials i coneixement web per donar als teus clients el que necessiten.
El més important del sistema CRM combinat amb el SEO és que es poden fer servir sense desigualtats entre ells. Compaginen l'un amb l'altre i creixen junts, en poc temps tindràs els resultats esperats captant més clients i donant-li més impuls al teu comerç.
Finalment, no dubtis a aprofitar al màxim les dues eines, et donaran resultats positius i els podràs veure en menys del que penses. En realitat, tots els avantatges esmentats anteriorment són tan sols el principi de les múltiples oportunitats i beneficis que obtindràs en combinar SEO y CRM.
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS
Coneix la nostra xarxa de Partners
PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?
ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES
CONTACTA AMB NOSALTRES
Comença avui mateix a optimitzar i fer créixer el teu negoci!
ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG
LES NOSTRES OFICINES
Madrid
Carrer Basílic, 15-17 1r Esq. 28020
Novelda
C. Mª Cristina 74, baix, 03660
Palma de Mallorca
Gran Via Asima 2 Planta 9 07009
Jalisco - Mèxic
C. Independència 329, 45100
Sta Creu de Tenerife
Carrer Boston Local Nº 2, 38650
NECESSITES SABER MÉS?
DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA
Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.
No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.
La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.
La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.
Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.
La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.
El Nostre Equip
J.García
Gerent
A. Trujillo
Consultor, Implantador
Dpt. RR.HH
D. Hernández
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
M. Antón
Especialista ERP
Dpt. ERP
J. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
I. Riolobos
consultor
Dpto. Qualitat
J. Cutillas
consultor
Dpto. Qualitat
S. Botiga
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
J.Assaf
Consultora, Implantadora Especialista Marketing
Dpto. Màrqueting
D.Meledrez
Consultor, Implementador Especialista ADS
Dpto. Màrqueting
E. Pérez
Consultorra, Implantadora Especialista en Disseny
Dpto. Màrqueting
E. Gallardo
Especialista en vídeo
Dpto. Màrqueting
E. Martínez
Consultora, Implantadora
Dpto. Analítica
I. Bernardini
Consultora, Implantadora
Dpt. ERP
J. Iñesta
Consultor, Implantador
Dpto. Operacions
I. Puche
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
A. Sánchez
consultor SEO
Dpt. SEO
À. Poveda
consultor SEO
Dpt. SEO
C. Hernández
consultor SEO
Dpt. SEO
E. Monzó
consultor SEO
Dpt. SEO
F. Mas
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Àlber
consultor
Dpto. IT
B. Romero
Consultor, Desenvolupador
Dpto. IT
J. Navarro
desenvolupador
Dpto. IT
V. Medina
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
G. Gilabert
Consultor Comercial
Dpto. Comercial
V. Cirerer
Consultor i implantador
Dpto. Comercial
C. Taronger
Consultora Comercial
Dpto. Comercial
O. Muñoz
Consultor i implantador
Dpto. Operacions
N. Taula
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
F. Estavillo
Consultora i implantadora
Dpto. Operacions
M. Abad
Subvencions
Dpto. Subvencions
A. Vallejo
Consultora, implantadora
M. Mateo
Consultora, Implantadora
Dpto. Operacions
L. Macías
Consultor LATAM
Dpto. Operacions
J. García
desenvolupador
D. Tomàs
desenvolupador
I. Del Val
desenvolupador
J. Fenández
desenvolupador
J. Fernández
desenvolupador
V. Ares
Especialista en legals i subvencions
F. López
Especialista legal
A. Martínez
Especialista en Subvencions
X. Agut
Consultor Web
M. Hernández
RR.PP
I. Fernández
Especialista en ADS