Actualment, qualsevol tipus dempresa necessita disposar dun programari per crear documents i editar text. Si no vols disposar d'una llicència per utilitzar un programari privat ni descarregar programes que poguessin no funcionar, llavors opta per l'opció que et proposa l'empresa Zoho Corporation, podent inclinar-te a utilitzar Zoho Docs com la principal aplicació per a processament de text.
Amb Zoho docs o Zoho documents, podràs crear i editar qualsevol mena de documents sense la necessitat de disposar d'un programari en particular. No necessites descarregar cap tipus de programa i tampoc necessites complicar-te gaire l'existència, ja que només caldria que et registris a Zoho per poder-lo utilitzar.
Continguts
Registra't i prova durant 30 dies Gratis Zoho Docs
Com utilitzar Zoho Docs?
Per poder utilitzar Zoho docs, com bé es va dir anteriorment, cal comptar amb un usuari a Zoho, la qual cosa es pot fer fàcilment si us registreu a la pàgina oficial del conjunt d'aplicacions per a empresa. Un cop fet això, cal integrar l'aplicació Zoho a la vostra llista d'aplicacions que bé podeu utilitzar. Per a això últim, segueix els passos següents:
- Entra al menú d'eines propi de la plataforma Zoho.
- Un cop allà, podreu optar per l'opció d'editar documents de text, editar fulls de càlcul o qualsevol altre tipus d'opció que us aparegui.
Amb Zoho Docs, podràs gestionar de millor manera tots els documents que facis, siguin aquests de caràcter empresarial o de caràcter personal. Gràcies a que tot està emmagatzemat al núvol, podràs mantenir, modificar i fins i tot enviar de manera molt més ràpida tot el que tingui a veure amb documents que ja no hauràs de fer dependre del paquet Office de Windows.
Encara que no ho sembli, l'aplicació Docs de Zoho es posiciona com una de les aplicacions més utilitzades de Zoho, sent aquesta només superada per Zoho CRM o Zoho Creator. Què esperes per utilitzar-la?